WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Inspiratie
Autor: Ioana Lovin

Holiday Mood

Zilele acestea, suntem inconjurate de tot felul de detalii care ne amintesc ca vin Sarbatorile: de la decoratiunile de pe strazile orasului, la ideile de cadouri din vitrine sau la cele pe care le intalnim in plimbarile noastre prin social media si pana la planurile pe care le bifam in minte, rand pe rand. Printre lucrurile care au functionat pentru mine ca un astfel de reminder, se gasesc si campaniile festive, lansate recent. Holiday Mood: ON.

*

Pe trei dintre ele, le-am descoperit una dupa alta, in cateva minute. Am inceput apoi sa caut mai multe, iar, la final, am oprit pe lista campaniile realizate de Burberry, Chopard si Ralph Lauren.

BURBERRY


Campanie Burberry / Sursa foto: Hepta.ro

De multe ori, asez fotografiile in ordine alfabetica, fie dupa numele brandurilor, fie dupa numele artistilor prezentati. E o alegere prin care evit sa oscilez la nesfarsit intre preferinte. Nu e cazul acum. De data asta, imi e usor sa aleg campania preferata. E cea semnata de Burberry, care o infatiseaza pe Jun Ji-hyun, actrita si model de origine sud-coreeana, cunoscuta si sub numele de Gianna Jun.

Ambasadoarea brandului prezinta cateva tinute ale caror contururi se pierd pe fundalul negru al imaginilor. Imi place cum, in acest mod, ies in evidenta atat chipul ei, cat si imprimeurile pieselor. In plus, desi aparent simple, compozitiile sunt de efect. Mie, una, mi-au captat usor atentia si m-au facut sa le studiez detaliile.

Nu doar ca stiu care este campania mea preferata dintre cele vazute, dar stiu si care este fotografia preferata. Am inceput cu ea.


Campanie Burberry / Sursa foto: Hepta.ro


Campanie Burberry / Sursa foto: Hepta.ro

CHOPARD

Campania Chopard deseneaza o lume de basm, cu texturi si culori care m-au dus cu gandul la bomboanele fondante si la vata de zahar. Accesoriile sunt integrate in natura si devin pretext de joaca pentru niste animale simpatice, printre care se regasesc un iepure, o veverita, o bufnita si un urs polar.


Campanie Chopard / Sursa foto: Hepta.ro


Campanie Chopard / Sursa foto: Hepta.ro


Campanie Chopard / Sursa foto: Hepta.ro

RALPH LAUREN

Trec acum la campania festiva Ralph Lauren pentru parfumul Ralph’s Club. Alaturi de Gigi Hadid, sunt prezenti Lucky Blue Smith si Luka Sabbat. Personajul principal ramane insa Gigi Hadid, care poarta o tinuta WOW. Imaginea ei e cea care m-a facut sa dau click pentru a afla mai multe. Piesa cheie a lookului lui Hadid este un top rosu, fara bretele, cu o funda imensa la spate. Acesta este combinat cu o fusta lunga, neagra.


Campanie Ralph Lauren / Sursa foto: Hepta.ro


Campanie Ralph Lauren / Sursa foto: Hepta.ro

*

Asa arata deocamdata selectia mea de campanii festive. Am zambit cand am observat ca, pana la urma, ordinea preferintelor coincide cu cea alfabetica. Probabil ca imi vor mai atrage atentia si alte campanii in zilele ce vor urma. Daca se va intampla asa, nu voi ezita sa le mentionez in social media.

PUBLISHED ON 15.12.2022

more in Beauty Lines