WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Giambattista Valli, noul designer care colaboreaza cu H&M


Ann-Sofie Johansson, H.E.R., Kendall Jenner, Giambattista Valli, Chiara Ferragni, Bianca Brandolini d’Adda, Chris Lee (Li Yuchun) si Ross Lynch

H&M continua seria colaborarilor cu designeri celebri din industria modei, prin parteneriatul de anul acesta cu Giambattista Valli. Vestea a fost dezvaluita, ieri, la gala amfAR de la Cannes.

Giambattista Valli si Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor H&M, si-au facut aparitia la eveniment alaturi de Kendall Jenner, Chris Lee (Li Yuchun), Chiara Ferragni, H.E.R., Bianca Brandolini d’Adda si Ross Lynch. Starurile au purtat piese vestimentare dintr-o pre-colectie limitata, ce se lanseaza pe 25 mai si va fi disponibila in magazinele selectate si pe hm.com. Colectia principala Giambattista Valli x H&M urmeaza sa se lanseze, la nivel global, pe 7 noiembrie 2019.

“Sunt extrem de incantat de aceasta colaborare: H&M imi da ocazia sa aduc viziunea mea asupra stilului si frumusetii in atentia unui public larg. Dorinta mea este aceea de a impartasi dragostea mea pentru frumusete si de a putea sa fac parte din <momentele fericite> ale iubitorilor de moda, sa-i ajut sa creeze povesti de dragoste pe intreg mapamondul”, spune Giambattista Valli.

Designerul s-a nascut si a crescut la Roma. In a doua jumatate a anilor ’90, s-a mutat la Paris, unde, in 2005, a lansat brandul care ii poarta numele. Sub umbrela acestuia, Giambattista Valli creeaza colectii de pret-a-porter, haute couture si accesorii. In cadrul colaborarii cu H&M, el marcheaza prima incursiune pe teritoriul vestimentatiei pentru barbati.

Entuziasmul designerului este impartasit si de Ann-Sofie Johansson: “Suntem entuziasmati sa colaboram cu Giambattista Valli. Este un maestru haute couture incontestabil, avand un talent deosebit pentru siluetele memorabile. Faptul ca putem oferi clientilor nostri modelele sale emblematice este un vis devenit realitate. Suntem nerabdatori sa vedem cum vor intampina aceasta colectie memorabila.”

Poti citi mai multe despre aceasta colaborare pe hm.com/magazine.
Pre-colectia limitata va fi disponibila pe www2.hm.com/ro_ro/index.html.

Sursa info: H&M
Foto: 2019 Andreas Rentz/amfAR via H&M

PUBLISHED ON 24.05.2019

more in Newsroom