EDITOR'S CHOICE

O intalnire cu Delfina Delettrez...

Mainile mele spun foarte multe despre mine, iar inelul este cea…

EDITOR'S CHOICE

Marion Cotillard’s denim choices

Denimul e, de obicei, printre primele alegeri cand vine vorba de…

EDITOR'S CHOICE

Joc de texturi

Jocul de texturi schimba impactul vizual pe care il are o…

EDITOR'S CHOICE

Cateva ganduri despre show-uri de...

Orice inceput de conversatie pe tema #SaptamanaModei imi declanseaza in minte…

INSPIRATIE

3 directii de explorat in...

Sansele de a ne schimba la 180 de grade stilul de…

HOT TREND

Jeansii, printre amintiri & tendinte

Jeansi pe corp, lejeri sau foarte largi, jeansi cu talie joasa…

INSPIRATIE

Cum prinde viata designul interior

Plantele in ghiveci dau viata designului interior, la propriu si la…

Hot Trend

Jeansii, printre amintiri & tendinte

Jeansi pe corp, lejeri sau foarte largi, jeansi cu talie joasa sau inalta, jeansi simpli sau decorati cu tot felul de elemente… Tendintele pentru toamna-iarna 2022/23 sunt destul de variate. Chiar daca accentul cade pe anumite modele pe care le vom vedea, probabil, din ce in ce mai des in perioada urmatoare, pare ca e la moda, mai mult ca oricand, sa porti ce iti place. In plus, noul si amintirile se impletesc cu usurinta. Fiecare inventar al tendintelor in moda e insotit de unul personal, compus din alegerile care mi-au conturat stilul vestimentar de-a lungul timpului. Nu e ceva planuit. Se intampla de la sine, cand anumite detalii de pe catwalk imi trezesc amintiri. Sunt mai multe piese vestimentare cu acest efect, dar jeansii par sa aiba o alarma super-eficienta pentru trezirea amintirilor. Printre motive e si faptul ca eu, una, nu renunt la ei in niciun anotimp. Asa ca, vrand-nevrand, se regasesc in multe amintiri. Cu toate ca vara ii port mai rar decat in restul anului, mai in gluma, mai in serios, traiesc o viata in jeansi. In inventarul personal despre care vorbeam, am trecut primii mei pantaloni din denim preferati, niste mom jeans al caror design imi place la fel de mult in continuare. Cu talia inalta si croiala lejera, ei pun estetica si confortul in ech...

Inapoi Inainte

Expozitia “Tree of Digital Life” la Halucinarium

Tree of Digital Life. New Environmental Imagining (Copacul Vietii Digitizate. Noua Imaginatie Ambientala) exploreaza relatia oamenilor cu ambientul natural, din perspectiva transformarilor economice, organizationale si culturale, declansate de noile tehnologii.

Gazduita de Galeria Halucinarium din Bucuresti pana pe 30 octombrie, expozitia curatoriata de Carmen Casiuc prezinta trei instalatii semnate de artistii digitali Thea Lazar, George Cringasu si Matei Dumitriu si doua proiecte de design ambiental, concepute de Andreea Braescu si Luisa Balaban. Pe 11 octombrie, cu ocazia Noptii Albe a Galeriilor, Luisa Balaban va sustine si un atelier de biodesign sustenabil, intitulat Culori Vii.

Copacul vietii, un simbol stravechi, reprezinta ideea ca armonia si prosperitatea vietii depind de echilibrul relatiilor dintre oameni si celelalte forme de viata, dintre pamant si cosmos. Totul este interconectat. Expozitia adapteaza semnificatia acestui simbol la timpul prezent. Aflate la intersectia dintre stiinte naturale, design interior, arta multimedia si mitologie, lucrarile descriu cadrul natural ca pe un produs al contopirii indivizibile dintre sistemele tehnologice, biologice si societale.

Fiecare artist contribuie cu propria viziune la regandirea unor concepte precum peisajul, sustenabilitatea si artificialitatea, imaginand o civilizatie globala care gaseste echilibrul intre conservarea principiilor naturii si dezvoltarea sustenabila a capitalului ambiental, cu ajutorul noilor tehnologii.


Lucrare realizata de Andreea Braescu

Lucrari realizate de George Cringasu si de Matei Dumitriu

Lucrare realizata de Luisa Balaban

Lucrare realizata de Thea Lazar

Scurta descriere a artistilor:

Thea Lazar este o artista multimedia din Cluj-Napoca, co-fondatoare a spatiului nomad de proiecte Aici Acolo.
Este interesata de circulatia informatiei in mediile virtuale si de impactul pe care aceste fluxuri il au asupra societatii.
Expozitii solo si de grup din portofoliul ei: Let Us Approach The Internet At The Speed Of Dreams, Muzeul de Arta, Arad (2018), The birthday party of an android not yet installed, Aici Acolo, Cluj-Napoca (2017),  Life 2.0, pavilionul online isthisit? din cadrul The Wrong Biennale, Londra (2018), Internet of Ki (IoK), Muzeul de Arta, Arad (2017), ppm #2, Aici Acolo, Cluj-Napoca (2017).

Matei Dumitriu este un artist vizual preocupat de cultura digitala si de modul in care experientele din online influenteaza perceptia asupra lumilor interioare si exterioare. Traieste si lucreaza in Bucuresti. Like my life depends on it (2018) este prima expozitie personala. Aceasta a avut loc la 1001 Arte si, in cadrul ei, artistul a explorat relatiile dintre idealizarea corpului atletilor si iconografia crestina. Lucrarile lui au facut parte si din expozitia de grup My Solo group Show de la Centrul de Arte Vizuale din Bucuresti.

George Cringasu este un artist digital din Cluj, care lucreaza la Roma si Viena. El abordeaza mediul virtual ca pe un studio nomad de artist.
Expozitii solo si de grup din portofoliul sau: Devonian Leap, Horizont Gallery, Budapesta (2019), Orange as the Grove, Salty as the Sea, Galeria Nicodim, Bucuresti (2017), Artefactual Persistence, SUPERLIQUIDATO, The Paintbrush Factory, Cluj-Napoca (2016), Polished Honesty, CAV, Bucuresti (2016), Digital Pop, Athens Digital Art Festival, Atena (2016), BOOKS London Edition, Arebyte Gallery, Londra (2016), You dreamt with straight lines, I did with curves, which had acid shadows, House of Contemporary Arts, Budapesta (2015), ppm | copy-art show. pages per minute, Aici-Acolo Pop Up Gallery, Cluj-Napoca (2015), Appearance and Essence, Bienala Art Encounters Biennale, Timco Halls, Timisoara (2015).

Andreea Braescu este artista ceramista si designer. Inspirata de fenomenele naturale, precum fototropismul sau inflorirea, ea realizeaza, din metale pretioase si portelan, sculpturi functionale, aflate la intersectia dintre tehnologie, design si arta. In septembrie anul acesta, a castigat premiul pentru cel mai bun design de iluminat la Homes and Gardens Awards de la Londra.

Luisa Balaban este graficiana, cercetatoare si consultanta in dezvoltarea sustenabila a industriei textile. A studiat Designul Sustenabil al Textilelor la Chelsea College of Arts, University of Arts din Londra, si Grafica la Universitatea Nationala de Arte din Bucuresti, iar, in prezent, dezvolta biodesignuri sustenabile, pe baza de microorganisme si materie organica.

Sursa foto si info: Halucinarium

PUBLISHED ON 02.10.2019

more in Newsroom