INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
EVA GREEN, imaginea calendarului Campari 2015

EVA GREEN, imaginea calendarului Campari 2015

Eva Green este starul Calendarului Campari 2015, realizat de fotograful Julia Fullerton-Batten. Intitulat Mythology Mixology, acesta ilustreaza in fiecare luna o poveste, o anecdota sau o curiozitate despre unul dintre 12 cocktailuri clasice, cunoscute in intreaga lume.

“Sa lucrezi pentru un brand iconic la nivel mondial precum Campari este o onoare si un privilegiu. Este ceva foarte special legat de tema anului 2015 deoarece creeaza un echilibru convingator si aproape magic intre clasic si contemporan. La baza fiecarei imagini, sta incarcatura istorica a fiecarui cocktail clasic Campari, dar ele sunt prezentate dintr-un unghi ultra modern, dand dovada de multa imaginatie si stil. Este un fapt incredibil de frumos ca, desi unele dintre retetele prezentate au peste 100 de ani vechime, sunt inca relevante si adorate in prezent,” declara Eva Green despre recenta sa colaborare. Astfel, mixul intre clasic si modern reprezinta componenta cheie care defineste lookurile seducatoare ale actritei franceze. Ea poarta tinute de un rosu aprins – culoare emblematica pentru Campari – al caror design ofera interpretari contemporane unor elemente clasice. Acelasi lucru se intampla si in cazul coafurilor si al machiajelor.

Julia Fullerton-Batten este prima femeie fotograf care a stat in spatele aparatului foto pentru proiectul anual Campari, ajuns acum la cea de-a 16-a editie. Vorbind despre experienta ei, Fullerton-Batten povesteste: “Campari a avut intotdeauna o capacitate inerenta de a se recrea si de a pastra o imagine proaspata si inspirationala a brandului – obiective pe care ma straduiesc in mod constant sa le obtin cand vine vorba de munca mea. Tema din acest an a fost o provocare interesanta, deoarece am avut un task important in ceea ce priveste transpunerea anecdotelor istorice intr-o nota moderna. Sunt increzatoare ca am reusit sa redam in imagini acel echilibru delicat intre clasic si contemporan.”
Calendarul final va fi dezvaluit mai tarziu anul acesta.

Foto: Francesco Pizzo / Campari

PUBLISHED ON 10.07.2014

more in Mood Board