WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

E-NEE-MAH by Miron, colectia primavara-vara 2015

Dupa colectia 'Fill in the blank B{ucharest}' construita secvential in 2013, Miron ne prezinta [E-NEE-MAH] primavara-vara 2015, o pledoarie pentru serviabilitate, naturalete si politete, din inima. Piesele colectiei contureaza o definitie a rafinamentului, a unei elegante care, desi este subtila, se face usor remarcata.

Pentru Anca Miron, designerul din spatele brandului, atitudinea este o forma de arta, iar fiecare piesa pe care o creeaza se transforma intr-un exercitiu de sinceritate. Povestile colectiilor sale sunt adesea prelucrate printr-un performance, o provocare vizuala sau un concept abstract, astfel incat hainele sa paseasca dincolo de universul modei.Considerand atitudinea serviabila o raritate, Miron isi propune prin noul proiect de design sa o aduca la rang de lux.

Usor de intretinut, durabile, placute la atingere si comode, materialele folosite pentru [E-NEE-MAH] sunt exclusiv naturale si produse in Romania. O bluza galbena cu guler negru, rotund si maneci cu detalii inedite, o fusta alba cu pliuri, o rochie neagra cu banda alba la baza si pantaloni largi, realizati dintr-un mix inedit de culori, reprezinta cateva dintre piesele colectiei care depasesc limitele tendintelor si se imprietenesc cu personalitatea celei care le poarta.
Colectia este disponibila pentru comenzi in avans la studio.mironanca@gmail.com, fiind in perioada urmatoare accesibila si in magazine.

Miron este un brand infiintat in 2012 cu o colectie care i-a adus designerului Anca Miron un premiu international si recunoastere in presa de specialitate din tara si din strainatate. Colectia s-a numit “Fill in the blank” si a fost compusa din tipare de haine atipice, rectangulare si extrem de versatile. Creatiile Ancai au devenit usor recognoscibile datorita rezonantei sale cu sensibilitatea japoneza (este un sfert asiatica ea insasi) si datorita inovatiei in designul sau minimalist si bazat pe (multi)functionalitate. In 2013, Revista Forbes Romania a declarat-o una dintre cele mai “cool” reprezentante ale generatiei sale, rezervandu-i un loc pe coperta 100 Cool. Persoane publice precum Elena Gheorghe sau Andreea Esca i-au purtat creatiile.

Credite
Chroma Studio
Fotograf : Bogdan Girbovan
Asistent fotograf : Mihai Para
Make-up artist : Diana Ionescu
Model : Eugenia Andreea Farauanu

Info: Miron

PUBLISHED ON 21.03.2014

more in Fashion Etc