WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

E-NEE-MAH by Miron, colectia primavara-vara 2015

Dupa colectia 'Fill in the blank B{ucharest}' construita secvential in 2013, Miron ne prezinta [E-NEE-MAH] primavara-vara 2015, o pledoarie pentru serviabilitate, naturalete si politete, din inima. Piesele colectiei contureaza o definitie a rafinamentului, a unei elegante care, desi este subtila, se face usor remarcata.

Pentru Anca Miron, designerul din spatele brandului, atitudinea este o forma de arta, iar fiecare piesa pe care o creeaza se transforma intr-un exercitiu de sinceritate. Povestile colectiilor sale sunt adesea prelucrate printr-un performance, o provocare vizuala sau un concept abstract, astfel incat hainele sa paseasca dincolo de universul modei.Considerand atitudinea serviabila o raritate, Miron isi propune prin noul proiect de design sa o aduca la rang de lux.

Usor de intretinut, durabile, placute la atingere si comode, materialele folosite pentru [E-NEE-MAH] sunt exclusiv naturale si produse in Romania. O bluza galbena cu guler negru, rotund si maneci cu detalii inedite, o fusta alba cu pliuri, o rochie neagra cu banda alba la baza si pantaloni largi, realizati dintr-un mix inedit de culori, reprezinta cateva dintre piesele colectiei care depasesc limitele tendintelor si se imprietenesc cu personalitatea celei care le poarta.
Colectia este disponibila pentru comenzi in avans la studio.mironanca@gmail.com, fiind in perioada urmatoare accesibila si in magazine.

Miron este un brand infiintat in 2012 cu o colectie care i-a adus designerului Anca Miron un premiu international si recunoastere in presa de specialitate din tara si din strainatate. Colectia s-a numit “Fill in the blank” si a fost compusa din tipare de haine atipice, rectangulare si extrem de versatile. Creatiile Ancai au devenit usor recognoscibile datorita rezonantei sale cu sensibilitatea japoneza (este un sfert asiatica ea insasi) si datorita inovatiei in designul sau minimalist si bazat pe (multi)functionalitate. In 2013, Revista Forbes Romania a declarat-o una dintre cele mai “cool” reprezentante ale generatiei sale, rezervandu-i un loc pe coperta 100 Cool. Persoane publice precum Elena Gheorghe sau Andreea Esca i-au purtat creatiile.

Credite
Chroma Studio
Fotograf : Bogdan Girbovan
Asistent fotograf : Mihai Para
Make-up artist : Diana Ionescu
Model : Eugenia Andreea Farauanu

Info: Miron

PUBLISHED ON 21.03.2014

more in Fashion Etc