RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte

Dree Hemingway, imaginea parfumului Chloe

CHLOE DREE HEMINGWAY OFFICIAL ANNOUCEMENT PORTRAIT A4

Dupa staruri precum Clemence Poesy, Chloe Sevigny, Anja Rubik si Suvi Koponen, parfumul Chloe are de acum o noua ambasadoare. Dree Hemingway reprezinta imaginea campaniei ce va fi lansata in octombrie 2015.

Model si actrita de renume international, Dree intruchipeaza valorile ce definesc femeia Chloe. “Frumusetea sa radianta si personalitatea sa prezinta tot ce voiam sa exprim prin acest parfum. Abilitatea ei de a fi, in acelasi timp, eleganta, nonsalanta si spontana este atat moderna, cat si fermecatoare”, spune Clare Waight Keller, creative director Chloe.

“Sunt foarte onorata sa fiu noua imagine a parfumului Chloe. Este un brand ce a facut parte din viata mea pentru o mare perioada de timp; imi provoaca multe amintiri. Abia astept sa imi continui povestea alaturi de Chloe in lumea parfumurilor“, spune Hemingway, care a pasit pe podiumul Chloe, in cadrul Saptamanii Modei de la Paris din martie.

Hemingway a studiat la Royal Academy of Dramatic Art (Academia Regala a Artei Dramatice) din Londra, unde a jucat si primul rol notabil in “Starlet” (2012), urmat roluri in “Nous York” si “Someday This Pain Will Be Useful to You”. Dree a terminat recent de filmat pentru “People Garden’s” de Nadia Litz, in timp ce ultimele sale filme, “While We’re Young” de Noah Baumbach si “Happy People” de Logan Sandler urmeaza sa rulezele in cinematografe.

“In ultimii 7 ani de succes continuu, am creat campanii publicitare frumoase, infatisand fata Chloe intr-o viziune contemporana a feminitatii. Astazi, multumita personalitatii inspirationale a lui Dree, vrem sa ajungem sa le vorbim tuturor fanilor Chloe” spune Steve Mormoris, Chief Marketing Officer Fragrances la Coty, despre campania pe care o vom descoperi in toamna.

Foto si info: Coty

PUBLISHED ON 14.05.2015

more in Newsroom