POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Bourse...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Louis...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro,…

NEWS

Nike running forward

Alergarea este esenta Nike. De la primii pantofi sport din portofoliu,…

PARTENERIAT MEDIA

Digital Divas | 11 septembrie...

Digital Divas, evenimentul dedicat creatorilor de continut de Fashion, Beauty &…

INSPIRATIE

Calatoriile, o tema recurenta in...

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile…

WE LIKE

Royal Elegance & Artistic Rebellion....

Bora Aksu imbina elemente romantice, care te poarta inevitabil in trecut,…

Parteneriat Media

Digital Divas | 11 septembrie 2025 | Palatul Bragadiru

Digital Divas, evenimentul dedicat creatorilor de continut de Fashion, Beauty & Lifestyle din Romania, revine toamna aceasta cu o noua editie. Aceasta are loc pe 11 septembrie, la Palatul Bragadiru din Bucuresti si isi propune sa fie o sarbatoare a creativitatii si frumusetii curajoase, cu experiente premium, eleganta si glamour, networking, inspiratie autentica, emotie si energie. In fiecare an, Digital Divas este punctul de intalnire pentru numerosi influenceri consacrati, creatori de continut aflati la inceput de drum, celebritati de calibru, branduri implicate si profesionisti in online. Conferinta din prima parte a zilei e conceputa ca un mix de inspiratie si informatie. Nume sonore din online-ul romanesc urca pe scena pentru a impartasi din curajul, pasiunea si determinarea lor, iar povestile, viziunile si perspectivele lor pot deveni surse de inspiratie pentru participanti, astfel incat acestia sa isi duca propriile idei la nivelul urmator, pentru a deveni o voce influenta in peisajul digital. Printre vorbitorii editiei de anul acesta se numara Nicole Cherry, Erika Isac, Sore, Sinziana Iacob (Content Creator), Christina One (Photographer & Visual Artist), Cesima Nechifor (Content Creator), Alice Cavaleru (Content Creator), Ana Nicolae (Head of Communica...

Inapoi Inainte

Dree Hemingway, imaginea parfumului Chloe

CHLOE DREE HEMINGWAY OFFICIAL ANNOUCEMENT PORTRAIT A4

Dupa staruri precum Clemence Poesy, Chloe Sevigny, Anja Rubik si Suvi Koponen, parfumul Chloe are de acum o noua ambasadoare. Dree Hemingway reprezinta imaginea campaniei ce va fi lansata in octombrie 2015.

Model si actrita de renume international, Dree intruchipeaza valorile ce definesc femeia Chloe. “Frumusetea sa radianta si personalitatea sa prezinta tot ce voiam sa exprim prin acest parfum. Abilitatea ei de a fi, in acelasi timp, eleganta, nonsalanta si spontana este atat moderna, cat si fermecatoare”, spune Clare Waight Keller, creative director Chloe.

“Sunt foarte onorata sa fiu noua imagine a parfumului Chloe. Este un brand ce a facut parte din viata mea pentru o mare perioada de timp; imi provoaca multe amintiri. Abia astept sa imi continui povestea alaturi de Chloe in lumea parfumurilor“, spune Hemingway, care a pasit pe podiumul Chloe, in cadrul Saptamanii Modei de la Paris din martie.

Hemingway a studiat la Royal Academy of Dramatic Art (Academia Regala a Artei Dramatice) din Londra, unde a jucat si primul rol notabil in “Starlet” (2012), urmat roluri in “Nous York” si “Someday This Pain Will Be Useful to You”. Dree a terminat recent de filmat pentru “People Garden’s” de Nadia Litz, in timp ce ultimele sale filme, “While We’re Young” de Noah Baumbach si “Happy People” de Logan Sandler urmeaza sa rulezele in cinematografe.

“In ultimii 7 ani de succes continuu, am creat campanii publicitare frumoase, infatisand fata Chloe intr-o viziune contemporana a feminitatii. Astazi, multumita personalitatii inspirationale a lui Dree, vrem sa ajungem sa le vorbim tuturor fanilor Chloe” spune Steve Mormoris, Chief Marketing Officer Fragrances la Coty, despre campania pe care o vom descoperi in toamna.

Foto si info: Coty

PUBLISHED ON 14.05.2015

more in Newsroom