WE LIKE

Olivia Palermo & stilul ei...

Inspiratia vestimentara la evenimentele Saptamana Modei nu se gaseste doar pe…

WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Dree Hemingway, imaginea parfumului Chloe

CHLOE DREE HEMINGWAY OFFICIAL ANNOUCEMENT PORTRAIT A4

Dupa staruri precum Clemence Poesy, Chloe Sevigny, Anja Rubik si Suvi Koponen, parfumul Chloe are de acum o noua ambasadoare. Dree Hemingway reprezinta imaginea campaniei ce va fi lansata in octombrie 2015.

Model si actrita de renume international, Dree intruchipeaza valorile ce definesc femeia Chloe. “Frumusetea sa radianta si personalitatea sa prezinta tot ce voiam sa exprim prin acest parfum. Abilitatea ei de a fi, in acelasi timp, eleganta, nonsalanta si spontana este atat moderna, cat si fermecatoare”, spune Clare Waight Keller, creative director Chloe.

“Sunt foarte onorata sa fiu noua imagine a parfumului Chloe. Este un brand ce a facut parte din viata mea pentru o mare perioada de timp; imi provoaca multe amintiri. Abia astept sa imi continui povestea alaturi de Chloe in lumea parfumurilor“, spune Hemingway, care a pasit pe podiumul Chloe, in cadrul Saptamanii Modei de la Paris din martie.

Hemingway a studiat la Royal Academy of Dramatic Art (Academia Regala a Artei Dramatice) din Londra, unde a jucat si primul rol notabil in “Starlet” (2012), urmat roluri in “Nous York” si “Someday This Pain Will Be Useful to You”. Dree a terminat recent de filmat pentru “People Garden’s” de Nadia Litz, in timp ce ultimele sale filme, “While We’re Young” de Noah Baumbach si “Happy People” de Logan Sandler urmeaza sa rulezele in cinematografe.

“In ultimii 7 ani de succes continuu, am creat campanii publicitare frumoase, infatisand fata Chloe intr-o viziune contemporana a feminitatii. Astazi, multumita personalitatii inspirationale a lui Dree, vrem sa ajungem sa le vorbim tuturor fanilor Chloe” spune Steve Mormoris, Chief Marketing Officer Fragrances la Coty, despre campania pe care o vom descoperi in toamna.

Foto si info: Coty

PUBLISHED ON 14.05.2015

more in Newsroom