FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Cum a fost la V for Vintage #18

Cum a fost la V for Vintage #18

Weekendul trecut, V for Vintage a celebrat majoratul editiilor alaturi de cei peste 5000 de pasionati de design contemporan si cultura vintage care au trecut pragul targului de la Grand Hotel du Boulevard.

Saloanele somptuoase cu marmura si candelabre, aflate la parterul hotelului, au gazduit pentru doua zile cele mai recente colectii semnate atat de designeri autohtoni consacrati, cat si de tinere talente. “La V for VINTAGE, studentii Universitatilor si Facultatilor de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara au pregatit colectii dedicate si instalatii in zona Future Design. Colaborarea sustine studentii si le ofera o viziune realista, practica, privind piata de design si un feedback imediat din partea publicului,” spun organizatorii.

Vizitatorii au putut descoperi si achizitiona articole vestimentare, accesorii, bijuterie contemporana, obiecte decorative, piese vintage, dar si dulciuri care sa le rasfete papilele gustative si sa le incarce bateriile pentru mai departe.

La aceasta editie a targului, Iutta a adunat cele mai multe voturi din partea publicului, devenind astfel castigatorul premiului Most Popular Designer. Revistele Beau Monde si Marie Claire au continuat traditia de a oferi premiile Best Designer si au desemnat drept castigatoare brandurile Framboise si Snobbish Breakfast.

Fondat de Laura Calin in urma cu 9 ani, conceptul V for Vintage s-a dezvoltat de la editie la editie si si-a castigat astazi statutul de cel mai mare targ de design contemporan si cultura vintage din Bucuresti, conector al initiativelor locale de design.

Gasesti mai multe imagini care au surprins atmosfera energizanta a evenimentului pe pagina de Facebook V for Vintage.

Ne vedem la V for Vintage 19!

Foto: V for Vintage

PUBLISHED ON 12.04.2017

more in Newsroom