RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Cum a fost la V for Vintage #18

Cum a fost la V for Vintage #18

Weekendul trecut, V for Vintage a celebrat majoratul editiilor alaturi de cei peste 5000 de pasionati de design contemporan si cultura vintage care au trecut pragul targului de la Grand Hotel du Boulevard.

Saloanele somptuoase cu marmura si candelabre, aflate la parterul hotelului, au gazduit pentru doua zile cele mai recente colectii semnate atat de designeri autohtoni consacrati, cat si de tinere talente. “La V for VINTAGE, studentii Universitatilor si Facultatilor de Arta si Design din Bucuresti, Cluj si Timisoara au pregatit colectii dedicate si instalatii in zona Future Design. Colaborarea sustine studentii si le ofera o viziune realista, practica, privind piata de design si un feedback imediat din partea publicului,” spun organizatorii.

Vizitatorii au putut descoperi si achizitiona articole vestimentare, accesorii, bijuterie contemporana, obiecte decorative, piese vintage, dar si dulciuri care sa le rasfete papilele gustative si sa le incarce bateriile pentru mai departe.

La aceasta editie a targului, Iutta a adunat cele mai multe voturi din partea publicului, devenind astfel castigatorul premiului Most Popular Designer. Revistele Beau Monde si Marie Claire au continuat traditia de a oferi premiile Best Designer si au desemnat drept castigatoare brandurile Framboise si Snobbish Breakfast.

Fondat de Laura Calin in urma cu 9 ani, conceptul V for Vintage s-a dezvoltat de la editie la editie si si-a castigat astazi statutul de cel mai mare targ de design contemporan si cultura vintage din Bucuresti, conector al initiativelor locale de design.

Gasesti mai multe imagini care au surprins atmosfera energizanta a evenimentului pe pagina de Facebook V for Vintage.

Ne vedem la V for Vintage 19!

Foto: V for Vintage

PUBLISHED ON 12.04.2017

more in Newsroom