WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
CROCHET sau cum se impleteste un trend
Editor's Choice
Autor: Vicki Nicola

CROCHET sau cum se impleteste un trend

The crochet” este un trend care se impleteste perfect vara aceasta.
Anii 60′
Intotdeauna am asociat rochia crosetata cu o fotografie din anii ‘60: Twiggy si ochii ei mari, mix bogat de culori pe fundal, croi mini in forma de A si, eventual, cateva margarete aplicate pe rochie.
Loewe & Paula Ibiza, the crochet relaunch
Am remarcat din nou modelul, de aceasta data, citit intr-o nota mult mai actuala, in prima colectie Loewe cu Paula Ibiza, in 2017, ca o aniversare de 45 de ani a celebrului magazin. Si apoi toate celelalte colaborari ale lor, aveau croseta ca laitmotiv: palarii largi si poncho-uri in culori vii si contrastante si chiar genti din rafie realizate cu aceeasi tehnica. Atunci l-am constientizat ca pe un trend.
Si, asa cum se intampla de obicei dupa ce conturez asumat o tendinta, am inceput sa remarc  “crocheted” in toate descrierile de piese vestimentare care apareau in periplul meu online.
Rose Carmine in feed-ul Instagram
Prima destinatie, pe Instagram, unde ajungeam invariabil la o interactiune frecventa cu un cont pe nume Rose Carmine si a lor colectie din piese crosetate: de la rochii multicolore, bikini, bolerouri sau hanorace pana la accesorii apetisante precum genti sau palarii. Piesa mea favorita din colectia lor este totusi un Joker Bolero, cu un joc bine echilibrat intre auriu cu argintiu si alb cu negru. Perfectiune!

Culorile Farm Rio
Apoi a fost Farm Rio, un brand la care ma duc de obicei la inceput de vara cand se instaleaza treptat dar pregnant un apetit pentru rochii viu colorate. Farm Rio este de peste 20 de ani unul dintre cele mai mai iubite branduri de haine brazilian. Povestea a inceput in 1997 intr-o piata independenta de haine, numita Babilonia Feira Hype unde fondatorii, Katia Barros si Marcello Bostos, au lansat o linie de haine care sa surprinda spritul feminin si culorile aprinse din Rio. Brazilienii s-au indragostit repede de propunerile lor, astfel ca taraba a devenit un magazin, magazinul s-a transformat in mai multe magazine, iar acum, Farm Rio este cel mai cunoscut brand brazilian. Rochia lor mini cu un mix de dungi multicolore este chiar acum in bagajul meu pentru Mykonos.

 

Rotate Birger si propunerea nordica 
Bineinteles, exista si o replica a nordicilor, prin Rotate Birger and Christensen care au realizat impreuna cu Mytheresa.com o colectie de “coverups” pentru plaja in culori super actuale si vibrante precum roz aprins, verde neon sau clasicul negru.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ROTATE (@rotatebirgerchristensen)

JOSEPH X LOVE WELCOMES
O favorita pe care o vizitez frecvent online este o piesa foarte speciala de la Joseph, si anume o geanta impletita din colectia, JOSEPH X LOVE WELCOMES. Colectia este realizata in parteneriat cu o organizatie nonprofit care ajuta femeile refugiate sa isi “impleteasca” din nou vietile in mod armonios, astfel ca o echipa de 18 femei au realizat aceasta colectie limitata din matase reciclata. Tote Bag-ul care mi-a atras mie atentia este o geanta spatioasa, sincer, pare destul de grea, dar combinatia de alb cu negru, tehnica aparte de impletire si matasea 100% iti fura “cu usurinta” privirea :))

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JOSEPH (@josephfashion)

Vince evergreens 
Raman in continuare ever green-uri piesele crosetate de la Vince. Acolo nu exista un ranking printre favorite. Pur si simplu sunt perfecte toate. :)) Culoarea mereu discreta, materialul mereu moale, comoditatea si simplitatea lor le fac un companion perfect in dupa-amieze tarzii pe plaja, cand incepe sa fie racoare, iar tu stii ca nisipul si scoicile sparte se vor asorta perfect cu puloverul tau crosetat, inca purtator de parfum.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vince (@vince)

Vara frumoasa!

credit foto / arhiva personala, Instagram

Crochet trend

PUBLISHED ON 13.06.2022

more in Fashion Etc