INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

HOT TREND

Cerceii statement

Elementele cu care rezonez pe deplin la evenimentele dedicate modei alcatuiesc…

EDITOR'S CHOICE

Love is Chance

Iubesc cuvintele. Si le respect. Sunt foarte atenta si precauta cu…

CATWALK

10 rochii haute couture SS...

Am ales cate o rochie din colectiile haute-couture semnate de zece…

EDITOR'S CHOICE

Jean Paul Gaultier Haute Couture...

Sunt momente in care simt, pur si simplu, ce sa aleg…

RED CARPET

Rosamund Pike & florile

Nominalizarile pentru rolul din filmul Saltburn o transforma pe Rosamund Pike…

INSPIRATIE

Umor si activism pe scena...

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat…

Inspiratie

De ce e Peach Fuzz culoarea anului 2024

Institutul Pantone a desemnat recent PANTONE 13-1023 Peach Fuzz culoarea anului 2024. In vremurile dificile pe care le traim ca societate, aceasta nuanta delicata si catifelata de piersica devine un simbol pentru bunatatea sincera si un raspuns cromatic la nevoia de empatie si compasiune a oamenilor, de a fi impreuna pentru a se simti in siguranta. Leatrice Eiseman, directoare executiva la Pantone Color Institute, e de parere ca aceasta nuanta intre roz si portocaliu inspira sentimentul de apartenenta, invita la recalibrare si, totodata, confera o stare de calm si creeaza un spatiu in care sa fim, sa simtim, sa ne vindecam si sa prosperam, prin timpul petrecut impreuna sau prin momentele de conectare cu noi insine. "In egala masura, o idee si un sentiment, PANTONE 13-1023 Peach Fuzz ne trezeste simturile prin tactilitatea reconfortanta si caldura cu care ne invaluie," concluzioneaza ea. Culorile ne pot influenta starea de spirit, iar trendurile nu fac altceva decat sa reflecte dorintele noastre intr-o perioada anume. Peach Fuzz mi-a amintit de culoarea lui 2019, intr-o varianta mai temperata ca impact vizual si cu un accent mai mare pe textura. Atunci, asa-numitul Living Coral a reprezentat nevoia de optimism, de obiective spre care oamenii sa priveasca cu bucurie. E o ...

Inapoi Inainte
CONIFERA, o instalatie printata 3D din lemn si bioplastic

CONIFERA, o instalatie printata 3D din lemn si bioplastic

CONIFERA este o instalatie de mari dimensiuni, printata 3D din lemn si bioplastic (PLA) creat din materiale regenerabile. Ea a fost conceputa de arhitectul Arthur Mamou-Mani pentru cea de-a opta participare consecutiva a brandului COS la Salone del Mobile (2019). Lucrarea este expusa din 9 aprilie si mai poate fi vizitata, pana la sfarsitul saptamanii, la Palazzo Isimbardi din Milano.


Karin Gustafsson, directoare de creatie COS, si Arthur Mamou-Mani. Fotografie: cu amabilitatea COS – Mark Cocksedge.

Construita din 700 de piese modulare, ca niste trunchiuri de piramida interconectate, instalatia este gazduita atat in curtea palatului construit in secolul al XVI-lea, cat si in gradina acestuia. Elementele nu au o singura culoare de la un capat la celalalt. O parte dintre ele sunt translucide, fiind realizate din bioplastic pur. Altele sunt albe datorita pigmentului adaugat si mai sunt unele cu o nuanta calda de maro, obtinuta prin combinarea bioplasticului cu lemn. Instalatia intra in armonie cu arhitectura cladirii si cu coltul de natura din gradina, de unde nu lipsesc, deloc intamplator, coniferele.

“CONIFERA imbina digitalul cu lumea fizica, abordand, in acelasi timp, sustenabilitatea prin utilizarea bioplasticului compostabil, produs si imprimat 3D. Este vorba despre un dialog intre tehnologie si mestesug, intre manufactura si natura, intre monumentalitate si facilitate. Sper ca vizitatorii vor aprecia atat aspectul futurist high-tech al instalatiei, cat si profunzimea, poezia si umanul ce o caracterizeaza,” povesteste arhitectul francez, stabilit la Londra. Arthur Mamou-Mani este directorul premiatului studio de arhitectura care ii poarta numele: Mamou-Mani Architects.

Karin Gustafsson, directoarea de creatie COS, considera proiectul o fereastra spre viitorul designului si al arhitecturii. El arata “ce este posibil atunci cand materialele regenerabile sunt cuplate cu progresele tehnologice moderne si inspiratia din natura.”

Componentele CONIFERA au fost realizate prin reducerea cantitatii de material la minimum, iar caracterul lor modular permite ca acestea sa fie reutilizate si reasamblate in configuratii noi. Prin acest proiect, Mamou-Mani si studioul sau se alatura unor nume ca Phillip K. Smith III, Gary Card, Bonsoir Paris, Nendo, Snarkitecture, Sou Fujimoto sau Studio Swine, cu care COS a colaborat pentru participarile anterioare de la Salone del Mobile.

Filmul este realizat de Matthew Donaldson
Imagini si info via COS

PUBLISHED ON 11.04.2019

more in Mood Board