HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
CONIFERA, o instalatie printata 3D din lemn si bioplastic

CONIFERA, o instalatie printata 3D din lemn si bioplastic

CONIFERA este o instalatie de mari dimensiuni, printata 3D din lemn si bioplastic (PLA) creat din materiale regenerabile. Ea a fost conceputa de arhitectul Arthur Mamou-Mani pentru cea de-a opta participare consecutiva a brandului COS la Salone del Mobile (2019). Lucrarea este expusa din 9 aprilie si mai poate fi vizitata, pana la sfarsitul saptamanii, la Palazzo Isimbardi din Milano.


Karin Gustafsson, directoare de creatie COS, si Arthur Mamou-Mani. Fotografie: cu amabilitatea COS – Mark Cocksedge.

Construita din 700 de piese modulare, ca niste trunchiuri de piramida interconectate, instalatia este gazduita atat in curtea palatului construit in secolul al XVI-lea, cat si in gradina acestuia. Elementele nu au o singura culoare de la un capat la celalalt. O parte dintre ele sunt translucide, fiind realizate din bioplastic pur. Altele sunt albe datorita pigmentului adaugat si mai sunt unele cu o nuanta calda de maro, obtinuta prin combinarea bioplasticului cu lemn. Instalatia intra in armonie cu arhitectura cladirii si cu coltul de natura din gradina, de unde nu lipsesc, deloc intamplator, coniferele.

“CONIFERA imbina digitalul cu lumea fizica, abordand, in acelasi timp, sustenabilitatea prin utilizarea bioplasticului compostabil, produs si imprimat 3D. Este vorba despre un dialog intre tehnologie si mestesug, intre manufactura si natura, intre monumentalitate si facilitate. Sper ca vizitatorii vor aprecia atat aspectul futurist high-tech al instalatiei, cat si profunzimea, poezia si umanul ce o caracterizeaza,” povesteste arhitectul francez, stabilit la Londra. Arthur Mamou-Mani este directorul premiatului studio de arhitectura care ii poarta numele: Mamou-Mani Architects.

Karin Gustafsson, directoarea de creatie COS, considera proiectul o fereastra spre viitorul designului si al arhitecturii. El arata “ce este posibil atunci cand materialele regenerabile sunt cuplate cu progresele tehnologice moderne si inspiratia din natura.”

Componentele CONIFERA au fost realizate prin reducerea cantitatii de material la minimum, iar caracterul lor modular permite ca acestea sa fie reutilizate si reasamblate in configuratii noi. Prin acest proiect, Mamou-Mani si studioul sau se alatura unor nume ca Phillip K. Smith III, Gary Card, Bonsoir Paris, Nendo, Snarkitecture, Sou Fujimoto sau Studio Swine, cu care COS a colaborat pentru participarile anterioare de la Salone del Mobile.

Filmul este realizat de Matthew Donaldson
Imagini si info via COS

PUBLISHED ON 11.04.2019

more in Mood Board