POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Bourse...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Louis...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro,…

NEWS

Nike running forward

Alergarea este esenta Nike. De la primii pantofi sport din portofoliu,…

PARTENERIAT MEDIA

Digital Divas | 11 septembrie...

Digital Divas, evenimentul dedicat creatorilor de continut de Fashion, Beauty &…

INSPIRATIE

Calatoriile, o tema recurenta in...

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile…

Parteneriat Media

Digital Divas | 11 septembrie 2025 | Palatul Bragadiru

Digital Divas, evenimentul dedicat creatorilor de continut de Fashion, Beauty & Lifestyle din Romania, revine toamna aceasta cu o noua editie. Aceasta are loc pe 11 septembrie, la Palatul Bragadiru din Bucuresti si isi propune sa fie o sarbatoare a creativitatii si frumusetii curajoase, cu experiente premium, eleganta si glamour, networking, inspiratie autentica, emotie si energie. In fiecare an, Digital Divas este punctul de intalnire pentru numerosi influenceri consacrati, creatori de continut aflati la inceput de drum, celebritati de calibru, branduri implicate si profesionisti in online. Conferinta din prima parte a zilei e conceputa ca un mix de inspiratie si informatie. Nume sonore din online-ul romanesc urca pe scena pentru a impartasi din curajul, pasiunea si determinarea lor, iar povestile, viziunile si perspectivele lor pot deveni surse de inspiratie pentru participanti, astfel incat acestia sa isi duca propriile idei la nivelul urmator, pentru a deveni o voce influenta in peisajul digital. Printre vorbitorii editiei de anul acesta se numara Nicole Cherry, Erika Isac, Sore, Sinziana Iacob (Content Creator), Christina One (Photographer & Visual Artist), Cesima Nechifor (Content Creator), Alice Cavaleru (Content Creator), Ana Nicolae (Head of Communica...

Inapoi Inainte
BOTTEGA GREEN
Hot Trend
Autor: Vicki Nicola

BOTTEGA GREEN

A fost culoarea culturala a anului 2021. Dar, pentru mine, “Bottega green” s-a fixat pentru prima data pe retina drept un trend, dincolo de brand, in momentul in care am vazut proiectul lor supradimensionat de outdoor. Magnific! Care este cea mai mare locatie de outdoor? Cea care se vede de pe Luna! Astfel ca, in luna februarie, au plasat un ad impresionant in verdele specific Bottega, intr-o locatie iconica precum Marele Zid Chinezesc. La fel, “Bottega green” a fost culoarea care a dominat canalele din Marina Bay Sands din Singapore intr-o miscare, cum altfel, daca nu vizibila, pentru a marca celebrarea Noului An Chinezesc.


sursa foto / Hepta.ro 

Si de atunci, am privit constant prin acest filtru de “Bottega green”, datorita caruia am remarcat instant orice piesa vestimentara in nuanta cu pricina.
In 2021 clasica geanta “padded casette” sau discutatele ghete de cauciuc “puddle” au introdus aceasta nuanta vivace in colectia Bottega Veneta. Anul acesta “Bottega green” s-a viralizat, asa ca este prezent in orice propunere de colectie, fie ea semnata de un designer, fie din portofoliul unui brand mass market.
Mie mi-a atras atentia clutch- ul YSL “Loulou puffer” in “emerald green”, o bijuterie pentru orice tinuta mai ales de vara si un accent sofisticat in combinatii tomnatice cu orice tonuri de mov.
Rochia “Risty” de la Zadig Voltaire este un model iconic, perfecta intr-o accesorizare sofisticata de seara, dar suficient de versatila cat sa rimeze cu o pereche comoda de flats, pentru zilele lejere de vacanta. Anul acesta a avut si varianta de print “Buisson” in care regasesti desigur si verdele cu pricina. Superb!
Sabotii de la Manolo Blahnik, care de obicei te atrag catre culori clasice de negru sau bleumarin, au avut anul trecut si anul acesta 2 variante superbe in nuanta verde: este vorba de modelul cu toc si cu funda “Pertianu” si de clasicul papuc din satin cu bijuteria catarama, “Hangisi”.


sursa foto / arhiva personala

“Emerald green” face si sport. Alo Yoga are o propunere completa de piese specifice pentru kit-ul clasic de gim, de la colanti, pana la scrunchie pentru prins parul, iar cele mai multe dintre ele sunt sold out pe multe dintre site-urile multibrand.


sursa foto / Andreea Macri

Cel mai relevant exemplu pentru mine este modelul Nike Dunk Low unde, la fel ca la multe alte modele de sneakers Nike, culoarea este barometrul pentru gradul de aspirational si, implicit, pentru pret. Nike Dunk Low Celtic Green este un model super popular pe care am inceput si eu sa il remarc in hipnoza mea de “green-colored item”.
Si, de altfel, aceasta culoare a fost si principalul motiv pentru care mi-am cumparat pentru prima data o pereche Nike Dunk Low, evident “Essential Paisley Pack Green”.


sursa foto / arhiva personala

Dar cea mai frumoasa piesa pentru mine este geanta “Loop Mini” de la Bottega Veneta, in aceasta superba culoare despre care vorbim si noi azi si pe care ei o denumesc foarte inspirat, ”Parakeet”. Si imi place in mod special acest model pentru ca este ceea ce am putea denumi “the new old Bottega”. Impletitura “intrecciato” este semnatura clasica pentru Bottega, iar culoarea Parakeet, este cel mai nou si mai vizibil element de identitate. Ambele “semnaturi” aduse impreuna pe acelasi model sunt echilibru perfect de branding. Si sunt dovada “must have”, la propriu si la figurat, ca valoarea confirmata a traditiei si potentialul fresh al creativitatii se amplifica cel mai bine impreuna, reciproc.

Bottega Veneta a fost mereu cunoscut pentru gentile “no logo”, dar cu impletitura clasica “intrecciatto”. Daniel Lee, designerul millenial britanic este cel care a dus acest brand intr-o zona hype, care striga culoare si se potriveste perfect cu ritmul unui scroll obsesiv pe Instagram. Dar Daniel Lee a plecat inopinat anul trecut in octombrie. Acum, Matthieu Blazy este cel care a gasit un echilibru intre rebrandingul edgy si puterea tacuta a unui brand autentic de lux.


sursa foto / arhiva personala

sursa foto / Andreea Macri


sursa foto / arhiva personala 

Bottega Green

PUBLISHED ON 12.07.2022

more in Fashion Etc