WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Bijuterii cu majuscule
Inspiratie
Autor: Ioana Lovin

Bijuterii cu majuscule

Un timp, am simtit ca pandantivele cu initiala numelui nu sunt pentru mine, desi, cand le vedeam la altcineva, le percepeam ca pe un detaliu delicat. S-ar putea sa aiba ceva de-a face cu asta gandul ca litera “i” mare, mai ales cea de tipar, nu are o grafica asa ofertanta cum au restul literelor din alfabet.

Cu toate ca numele meu a ramas acelasi, perceptia fata de pandantivele cu literele alfabetului mi s-a schimbat in ultima perioada. La asta au contribuit, in primul rand, creativitatea unor designeri de bijuterie, dar si faptul ca, daca ar fi sa port astfel de accesorii, acum nu m-as opri la initiala mea.

As opta mai degraba pentru initialele unor persoane dragi si, chiar daca una dintre ele coincide cu a mea, parca, atunci cand perspectiva din care o privesc e alta, nu mai conteaza ce credeam eu despre grafica ei.

Colectia The Human Alphabet semnata BJØRG e favorita mea in acest moment. Literele formate din silueta corpului uman nu sunt un concept nou si, totusi, m-au surprins cand le-am intalnit declinate in limbajul bijuteriei de brandul fondat de Bjørg Nordli-Mathisen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Bjørg Jewellery (@bjorgjewellery)


De curand, Tami Eshed, unul dintre designerii de bijuterie pe care ii urmaresc de ceva timp, a postat in social media interpretarile ei asupra pandantivelor cu literele alfabetului. Conceptul e simplu si de efect: un mic cerc, litera in mijloc si un sirag de puncte care o inconjoara.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tami Eshed (@t_squared_jewelry)


Si uite asa mi-am amintit de un brand de bijuterie de la noi, pe care il asociez cu caligrafia. Este vorba despre Skin Deep Jewellery.

In urma cu mai multi ani, inainte ca brandul sa aiba forma pe care o are astazi, mi-am cumparat de pe site-ul touchskindeep.com un colier de argint cu mesajul Save & Hope, care imi este foarte drag in continuare. Speranta este unul dintre cuvintele preferate, daca nu chiar preferatul meu.

Cu aceasta ocazie, m-am intrebat daca nu cumva exista, in portofoliul actual al brandului, si variante de pandantive cu initiale si am gasit raspunsul imediat. Da, exista.


Sloganul brandului Roxanne Assoulin este “bijuterii care te fac sa zambesti” si exact asa se intampla cand navighezi printre ele. Printre piesele care jongleaza cu simboluri, cuvinte si margele multicolore, se gasesc si pandantive patrate cu litere vesel colorate.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Roxanne Assoulin (@roxanneassoulin)

Si daca tot am ajuns pe aleea amintirilor, am mai facut un ultim popas la Alexandra Caspruf, care a lansat, in urma cu ceva timp, colectia de coliere Boho Alphabet. In cazul ei, literele sunt realizate din perle si alte tipuri de margele.

Foto: Max Ducourneau on Unsplash

PUBLISHED ON 14.06.2022

more in Fashion Etc