FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Baby Don’t Hurt Me SS 2014. 109% Love

Pentru lansarea 'Baby Don’t Hurt Me SS 2014', Marina Moldovan si Ioana Dumitrescu de la 109 si-au propus sa exploreze zona de interferenta dintre moda si arta, transformand evenimentul intr-o expozitie inedita, gazduita de Galeria Art Yourself. Duo-ul creativ a alaturat pieselor vestimentare o serie de lucrari care ofera noi dimensiuni conceptului din spatele colectiei – totul intr-un set up ce poarta semnatura Attila Kim si Bogdan Ciocodeica.

Aceasta fost a doua intalnire oficiala cu piesele Baby Don’t Hurt Me, prima avand loc cu putin timp in urma in cadrul fashion show-ului multibrand Band of Creators in Wonderland. 109 a prezentat atunci o selectie dintre noile creatii.

“Baby Don’t Hurt Me” este o colectie total look, formata din 45 de piese construite din poplin de matase si bumbac imprimat digital, tulle, vascoza, voal de matase si tricot din bumbac.

Colectia este disponibila in showroom-ul 109, strada Vasile Gherghel, nr. 109, la The Place Concept Store si in curand si la Band of Creators, EVA – Design Romanesc si online, la wearitwithlove.com.

Credite lookbook
Concept, haine si accesorii: 109
Model: Mihaela Mihnea, Mandarina Models
Foto: George Enache
Make-up: Diana Ionescu

Pentru mai multe imagini de la eveniment, viziteaza pagina de Facebook 109! Pentru lookbookul complet, click aici!

Foto event: Cezar Aron si Ioana (arhiva personala)

PUBLISHED ON 10.04.2014

more in Fashion Etc