WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Tendinte in machiaj pentru toamna-iarna 2014/15

Tendinte in machiaj pentru toamna-iarna 2014/15

Conturati cu negru, evidentiati de farduri in culori vibrante, cu texturi metalizate, sau invaluiti in nuante discrete de aramiu, ochii reprezinta focusul machiajelor pentru toamna-iarna 2014/15.

LITTLE BLACK TRACE
De la tuse prelungite de eyeliner, asa cum am vazut pe catwalkul Jean Paul Gaultier, la ochi conturati perfect ca la Marc by Marc Jacobs, negrul reprezinta unul dintre elementele ce definesc sezonul rece din acest an. In cadrul prezentarii Lanvin, modelele au avut pleoapele invaluite in tuse de negru, parca pictate cu pensula. Pe de alta parte, make-up artistii care au realizat machiajele pentru Dries Van Noten au optat pentru un contur trasat cu precizie.

BRIGHT & METALLIC COLORS
Culorile intense au pasit cu usurinta din sezonul cald in cel rece, conturand un spectacol vibrant. Anna Sui a optat pentru verde si albastru, cu texturi sidefate. La prezentarea Chanel, rozul intens a fost echilibrat de tonurile neutre de gri, iar Donna Karan a optat pentru argintiu.

DELICATE SHADES
Nuantele calde compun machiaje delicate conferind lookuri romantice, asa cum am vazut la prezentarile Marc Jacobs sau Dolce & Gabbana.

NO MAKE-UP LOOKS
Machiajele invizibile reprezinta una dintre tendintele cu care au rezonat mare parte a designerilor, printre care se regasesc nume precum Stella McCartney sau Balmain. 

NATURAL MAKE-UP / FALSE LASHES
Machiajele invizibile reprezinta si alegerea facuta de case de moda precum Rocha sau Versace. Pentru un efect ‘uau’, make-up artistii au aplicat gene false.

RED MY LIPS
Chiar daca atentia make-up artistilor s-a concentrat pe frumusetea ochilor, asta nu inseamna ca buzele nu au primit nicio atentie. Aplicate compact sau estompat cu ajutorul degetelor, rujurile rosii reprezinta alegerea celor de la Max Mara sau Chalayan.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 20.08.2014

more in Beauty Lines