RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Vitrine de pe Fifth Avenue, New York

Vitrine de pe Fifth Avenue, New York

Denumita cea mai scumpa strada din lume, Fifth Avenue din New York prezinta trecatorilor o expozitie inedita de moda, al carei concept se schimba odata cu fiecare sezon. Prin intermediul unor imagini tridimensionale, compuse cu maiestrie, vitrinele magazinelor de aici dezvaluie o multime de povesti. Uneori pline de culoare, alteori minimaliste, cadrele vorbesc despre tendinte, suprinzand atat esenta colectiilor vestimentare, cat si pe cea a brandurilor a caror semnatura o poarta.

In luna iunie, vitrinele de pe Fifth Avenue au fost dedicate verii, cu cateva exceptii care ne ofera deja un preview pentru sezonul ce va urma. Flori si fructe colorate, vitrine transformate in vederi postale, detalii inspirate de lumea marii, toate acestea sunt cateva dintre elementele ce contureaza expozitia aflata inca in desfasurare la New York. In continuare, o parte dintre “lucrarile” prezentate aici!

Alexander Wang si Helmut Lang – magazinul Bergdorf Goodman

Chanel – magazinul Bergdorf Goodman

Giambattista Valli – magazinul Bergdorf Goodman

Fendi

Louis Vuitton

Blanc de Chine

Bottega Veneta

Christian Louboutin

Dolce & Gabbana

Gant

Diesel

Gucci

Tiffany & Co

Aritzia

Ann Taylor

Juicy Couture

Kate Spade

Prada

Ted Baker

Foto: Ioana – Arhiva personala

PUBLISHED ON 26.06.2013

more in Newsroom