AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Un acuarelist roman la Bienala de la Shanghai

Un acuarelist roman la Bienala de la Shanghai

Corneliu Dragan-Targoviste este singurul artist roman prezent la Bienala de Acuarela de la Shanghai Zhujiajiao. El va expune aici lucrarea 'Strada din Bucuresti' si va participa alaturi de 97 de acuarelisti internationali, selectati de juriu din 3000 de inscrisi.

Desfasurata o data la doi ani, Expozitia Internationala de Acuarela de la Shanghai ofera artistilor de acuarela din intreaga lume o platforma de studiu, schimb de experienta si oportunitatea de promovare a operelor de arta. „Am aflat de Bienala de la Shanghai de pe internet și am propus 2 lucrari, reprezentand scene urbane din București și Cluj. In urma jurizarii, am fost selecționat din cei peste 3000 de participanti straini si invitat sa trimit lucrarile in original. Participarea in sine la acest concurs a fost o provocare si totodata o prima incercare a limitelor, pentru a vedea la ce nivel ma situez pe plan mondial.“, povesteste Corneliu Dragan-Targoviste.

Lucrarea sa, „Strada din Bucuresti”, a putut fi vizionata, intre 19 si 27 ianuarie 2013, la Turnul De Radio si Televiziune din Shanghai, urmand ca in perioada 7-17 februarie 2013, aceasta sa fie expusa la CWI Palatul Copiilor din Shanghai. Acuarelistul a marturisit ca simte o mare satisfactie personala si totodata  o mandrie  pentru faptul ca drapelul Romaniei a fluturat in fata salii de expozitie din China”.

Corneliu Dragan-Targoviste abordeaza multiple ramuri ale artelor vizuale, precum pictura, acuarela, grafica, icoane si caricaturi. De-a lungul timpului, lucrarile sale au fost expuse atat in Romania, cat si in Franta, Turcia, Canada si Germania. Mai mult decat atat, lucrarile sale se regasesc si in colectii particulare si de stat din Romania, Israel, Franta, Germania, Turcia, Spania, Federatia Rusa, Statele Unite, Elvetia, Cehia, Belgia, Olanda, Brazilia, Mexic si Marea Britanie.

Pictura in acuarela: Corneliu Dragan-Targoviste

PUBLISHED ON 06.02.2013

more in Newsroom