POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Bourse...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Louis...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro,…

NEWS

Nike running forward

Alergarea este esenta Nike. De la primii pantofi sport din portofoliu,…

PARTENERIAT MEDIA

Digital Divas | 11 septembrie...

Digital Divas, evenimentul dedicat creatorilor de continut de Fashion, Beauty &…

INSPIRATIE

Calatoriile, o tema recurenta in...

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile…

WE LIKE

Royal Elegance & Artistic Rebellion....

Bora Aksu imbina elemente romantice, care te poarta inevitabil in trecut,…

Parteneriat Media

Digital Divas | 11 septembrie 2025 | Palatul Bragadiru

Digital Divas, evenimentul dedicat creatorilor de continut de Fashion, Beauty & Lifestyle din Romania, revine toamna aceasta cu o noua editie. Aceasta are loc pe 11 septembrie, la Palatul Bragadiru din Bucuresti si isi propune sa fie o sarbatoare a creativitatii si frumusetii curajoase, cu experiente premium, eleganta si glamour, networking, inspiratie autentica, emotie si energie. In fiecare an, Digital Divas este punctul de intalnire pentru numerosi influenceri consacrati, creatori de continut aflati la inceput de drum, celebritati de calibru, branduri implicate si profesionisti in online. Conferinta din prima parte a zilei e conceputa ca un mix de inspiratie si informatie. Nume sonore din online-ul romanesc urca pe scena pentru a impartasi din curajul, pasiunea si determinarea lor, iar povestile, viziunile si perspectivele lor pot deveni surse de inspiratie pentru participanti, astfel incat acestia sa isi duca propriile idei la nivelul urmator, pentru a deveni o voce influenta in peisajul digital. Printre vorbitorii editiei de anul acesta se numara Nicole Cherry, Erika Isac, Sore, Sinziana Iacob (Content Creator), Christina One (Photographer & Visual Artist), Cesima Nechifor (Content Creator), Alice Cavaleru (Content Creator), Ana Nicolae (Head of Communica...

Inapoi Inainte

Cu mesaj

Stilul vestimentar ne reflecta personalitatea. Este o afirmatie pe care o intalnim intr-o forma sau alta in discutiile despre moda. Chiar si fara ajutorul cuvintelor, hainele pe care alegem sa le purtam vorbesc despre noi. Culorile, imprimeurile, croiala lor, modul in care combinam piesele devin codurile unor atribute care ne reprezinta.

Sunt si situatii in care comunicarea prin moda se intampla mult mai direct de atat. Ma refer aici la situatiile in care suprafata materialelor se transforma in pancarte inscriptionate cu mesajele dorite. Unele dintre ele adreseaza probleme cu care se confrunta societatea actuala sau declara sustinerea unei cauze, altele descriu, pur si simplu, o stare de spirit printr-un joc creativ de cuvinte.

Am cules o serie de astfel de mesaje care mi-au captat, de curand, atentia. Am pornit de pe catwalk cu “We should all be feminists.” Imprimat pe un tricou alb, titlul eseului sustinut de Chimamanda Ngozi Adichie la un eveniment TEDx in 2012 a devenit mesajul central al primei colectii semnate de Maria Grazia Chiuri pentru Christian Dior. Pasaje din discursul feminist al autoarei nigeriene au fost incluse si pe coloana sonora a show-ului de la Paris, iar Adichie s-a regasit si printre invitatii din primul rand al evenimentului. In descrierea colectiei pentru primavara-vara 2017, Chiuri a vorbit despre dorinta ei de a crea o moda care se aseamana femeii de astazi, “o moda care corespunde nevoilor lor in schimbare, o moda eliberata de clasificarile stereotipe <masculin/feminin>, <tanara/nu foarte tanara>, <ratiune/emotie>, care se intampla sa fie aspecte complementare.” De altfel, in cei peste 70 de ani de activitate, este pentru prima oara cand casa de moda Dior are, ca director de creatie, o femeie.

mesaje inscriptionate pe haine

De pe catwalk, am facut un pas virtual pe strazile capitalelor modei. Un alt tricou alb, un alt statement. “No beauty anymore” prezinta o pozitie critica fata de tiparele care definesc, astazi, conceptul de frumusete. Tricoul poarta semnatura brandului CHAKSHYN din Ucraina.

“Anti Social Social Club” este si el in topul mesajelor mele preferate. Mi-a adus zambetul pe buze instant si pare un motto in acord cu starea pe care ne-o poate da vremea mohorata de afara.

NYFW 2016 - Street Style

“I love Haters” si alte mesaje haiose, ironice sau auto-ironice:

mesaje imprimate pe haine

mesaje inscriptionate pe haine

Street Style - NYC

Street Style - Paris

Emily Parsons

Darja Barannik

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 11.10.2016

more in Fashion Etc