EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
The Future is Retro.

The Future is Retro.

Prezentul nu poate exista fara o temelie solida si coerenta, asa cum nici viitorul nu se poate infaptui fara un trecut colaborativ. Fondata de Ioana Cristina Casapu si Anca Miron, platforma Retro Future ofera servicii integrate de imagine: de la productie foto si video, post-productie, directie creativa, styling, consiliere de imagine, costum si design vestimentar pana la design interior, grafica, servicii de social media si PR online.

De ce Retro Future?

Ne-am imbarcat in Retro Future pentru ca ne-am dorit, fiecare, sa oferim companiilor si indivizilor un spatiu viu, proaspat, emergent de resurse prin care isi pot valorifica mai bine imaginea si intelege mai bine publicul. Ne propunem sa facilitam mecanisme contemporane si sa ramanem racordati, dincolo de tendinte, la spiritul individului, la autenticitate si la acest mental colectiv tanar. Stii cum e o fotografie care spune mai bine de 1000 de cuvinte? Asta ne dorim: sa exploram acele cuvinte si sa le traducem pe intelesul tuturor, in termeni de calitate si de responsabilitate sociala la nivel micro si macro.

Cine este astazi Retro Future?

Anca Miron are o expertiza de 10 ani in design vestimentar, design de costum si directie creativa pentru proiecte personale, teatru, cinema si reclame. Detine propriul label de moda, MIRON, si semneaza campanii de imagine sau styling pentru alti designeri si proiecte conexe. A lucrat cu si pentru Raiffesien Bank, Petrom, Napolact, Ciucas, Teatrul National Bucuresti, Elena Gheorghe, Andreea Esca, Saga Film, Multimedia Film, Hi Film.

Ioana Cristina Casapu este creative director si fotograf, cu un background de 8 ani in brand management, comunicare si jurnalism. A lucrat la The Group, The Practice, Godmother, Dilema Veche, Promenada, Sapte Seri, Carturesti si a derulat in paralel proiecte foto si de styling pentru clienti din Romania si din afara tarii.

Alături de ele sunt: Alex Olteanu, aflat la carma comunicarii platformei, Sandra Cristu, specialist in Social Media, fotografii Cristiana Negoescu, Alexandru Dan, Adrian Anechitoaie si Andreea Retinschi, consultantul de comunicare Simona Petrica, make-up artistii Mara Radulescu si Mihaela Vasiloi, hair-stilistii Madalina Stefu si Iulia Goicea, designerul Anca Adina Cojocaru (Imaculatura), Razvan Du (montaj) si alti prieteni, colaboratori si parteneri care le insotesc in aceasta calatorie.

retro future team by Adrian Anechitoaie

Foto main: Alexandru Dan
Foto echipa: Adrian Anechitoaie

PUBLISHED ON 08.12.2014

more in Newsroom