AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Teatru, dans, performance la UNDERCLOUD 2018

Teatru, dans, performance la UNDERCLOUD 2018

Cea de-a 11-a editie a Festivalului International de Teatru Independent UNDERCLOUD se desfasoara, intre 22 si 31 august, la ARCUB-Gabroveni din Bucuresti. Anul acesta, evenimentul adauga doua noi sectiuni, de dans si performance, si include pentru prima oara productii autohtone independente, din afara Bucurestiului.

“Intram intr-un nou deceniu. UNDERCLOUD a crescut firesc, organic si a ajuns dupa 11 ani un reper al miscarii independente de teatru. De la an la an, s-a transformat frumos, cu curaj, cu oameni cu viziune si a ajuns sa fie un eveniment asteptat toata vara. Sectiunile noi vin in intampinarea gandului de a avea un festival de interferenta artistica,” spune Chris Simion-Mercurian, fondatoarea Festivalului.

DANS SI PERFORMANCE

Printre spectacolele de dans se regasesc productiile israeliene The Third Dance, un show care pune in lumina romantismul si toate cliseele acestuia, si Territorial Opera, conceput de Schlomit Fundaminsky, desemnata de Ministerul Culturii din Israel cea mai promitatoare tanara coregrafa. Sectiunea de performance include spectacole ca Homo Love, Nok !Nok ! si Institute of Change.

SPECTACOLE NATIONALE SI INTERNATIONALE

Din program, fac parte spectacolele Complet alb (Iasi), care face publicul sa experimenteze ce simte un nevazator, In umbra marelui plan (Cluj), care este o incercare de a reconstitui istoria unui experiment social, si MaRo (Targu-Mures), un spectacol care exploreaza bizareriile relatiilor romano-maghiare.


Simona Maicanescu, Foto: Francois Berthon

In ceea ce priveste sectiunea spectacolelor internationale, festivalul isi indreapta atentia spre artistii romani care fac performanta in strainatate. Carla-Maria Teaha, directorul executiv al festivalului, declara ca: “Am continuat traditia din ultimii cinci ani, aceea de a aduce invitati internationali si spectacole straine in premiera in Romania, iar anul acesta punem reflectoarele pe artistii romani care au succes in afara tarii si care sunt mai putin cunoscuti aici.”


Romulus Neagu, Foto: Jose Cruzio

UNDERCLOUD 2018 se deschide cu The Fever (22 si 23 august), o productie franceza cu actrita Simona Maicanescu. Un spectacol monolog despre inegalitatea sociala, The Fever este regizat de Lars Noren, iar textul apartine lui Wallace Shawn. Spectacolul international Stretto (22 august) il are in centru pe dansatorul, profesorul si coregraful Romulus Neagu, stabilit in Portugalia.

SPECTACOLE-LECTURA, WORKSHOPURI, LANSARI DE CARTE

Spectacolele-lectura vor include Orbi de Petronela Rotaru si mai dragut decit dostoievski de Nora Iuga si Angela Baciu, ambele dramatizate de Chris Simion-Mercurian.

Workshopurile editiei vor oferi profesionistilor din industria artelor spectacolului sa interactioneze cu Jaroslaw Fret, regizor al Institutului Grotowski din Polonia, si Tang Shu-Wing, regizorul chinez denumit si Alchimistul teatrului minimalist.

Programul complet al UNDERCLOUD 2018 este disponibil pe www.undercloud.ro, iar schimbarile care ar putea interveni vor fi anuntate atat pe site, cat si pe pagina de Facebook a festivalului.

Biletele pot fi achizitionate online prin mystage sau eventbook. Din 13 august, spectatorii beneficiaza de campania 1+1 VIATA FARA CASH, sustinuta de Raiffeisen Bank: la 1 bilet cumparat cu un card Raiffeisen Bank de la Casa de Bilete ARCUB- Gabroveni (str. Lipscani 84-90), al doilea bilet este oferit cadou. Aceasta promotie nu este valabila si pentru biletele cumparate online.

Fotografie principala: Bogdan Botofei

PUBLISHED ON 10.08.2018

more in Newsroom