AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Sia. Big Thrills.

O ora de fericire. Asta a insemnat pentru mine concertul Sia, desfasurat, aseara, in Piata Constitutiei din Bucuresti. Am spus de multe ori ca muzica reprezinta una dintre cele mai scurte cai spre o stare de spirit mai buna. Ieri, am adaugat inca o dovada in acest sens. Interpretarea artistei australiene si performance-ul dansatorilor mi-au luat toata oboseala din corp, inca din primele minute de show, si au pus in locul ei multa emotie si bucurie. A fost impresionant.

sia concert piata constitutiei bucuresti_

Sia a cantat aproape tot concertul dintr-un colt al scenei, cu fata acoperita de peruca ei emblematica, jumatate alba, jumatate neagra. Funda supradimensionata de pe cap si tinuta alba i-au augmentat prezenta. Este modul ei de a-si ascunde timiditatea si de a pastra pe cat se poate anonimatul pentru viata ei de zi cu zi.

In decursul unei ore, am ascultat multe dintre piesele puse pe repeat in ultimii ani, mai putine insa decat mi-as fi dorit. Nu au lipsit hiturile de pe cele mai recente albume This Is Acting (2016) si 1000 Forms Of Fear (2014).  Alive, Chandelier, Cheap Thrills, Big Girls Cry, Unstoppable, Elastic Heart si Move Your Body au facut parte din setlist.

Alive a fost cea care a dat startul, cu Sia aflata pentru cateva minute in centrul scenei. Ceea ce am crezut la inceput ca este o fusta compusa din straturi suprapuse de crinolina, am aflat ca era, de fapt, echipa de dansatori asezata in jurul ei. Cand acestia s-au indepartat, am zarit-o, de dupa corpurile lor, pe Stephanie Mincone, cea care o inlocuieste in aceasta perioada pe  Maddie Ziegler. Personajul cheie al videoclipurilor realizate pentru trei dintre piesele de pe penultimul album a facut parte din show prin intermediul unor imagini video proiectate pe ecranele din partile laterale ale scenei. Pe parcursul melodiei Bird Set Free, l-am recunoscut in imagini si pe actorul Paul Dano, iar One Million Bullets a adus-o in prima plan pe Kristen Wiig. Am aflat, astazi, ca proiectiile de pe ecrane au redat, de fapt, inregistrari ce s-au sincronizat perfect cu coregrafia artistilor prezenti pe scena. De la distanta la care m-am aflat, eu nu am remarcat asta. Am simtit, insa, cum imaginile de pe ecrane si  cum dansatorii din fata au acordat muzicii o noua dimensiune si au transformat momentul intr-un performance uluitor. Corpurile artistilor au preluat mesajul versurilor si l-au redat in plan vizual, sporindu-i intensitatea.

La cateva zile dupa concertul Rihannei, am avut ocazia de a reasculta Diamonds. Inclusa, in 2012, pe albumul Unapologetic al Rihannei, aceasta este doar una dintre melodiile compuse de Sia pentru alti artisti celebri. Mi-a placut cum a sunat varianta cu vocea ei. Pe parcursul carierei incepute in anii 90, Sia a colaborat cu o multime de nume celebre, precum: Beyonce, Celine Dior, Kylie Minogue, Jessie J, Britney Spears, Christina Aguilera si Ne-Yo.

Este cunoscut faptul ca, la concerte, Sia nu obisnuieste sa interactioneze cu publicul, altfel decat prin intermediul melodiilor. Chiar si-asa, in momentele dintre piese, am privit spre ea curioasa daca va face o exceptie. Nu a facut. A multumit doar la final, cand a trimis celor prezenti si cateva bezele zgomotoase. Atat. Dar, pana la urma, poate ca nici nu era necesar ceva in plus. Muzica ei spune atat de multe.

Foto: arhiva personala

PUBLISHED ON 18.08.2016

more in Mood Board