AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Selon reinventeaza corsetul perioadei Rococo

Selon reinventeaza corsetul perioadei Rococo

Inspirata de moda frantuzeasca din perioada Rococo, Iulia Tonegaru, designerul din spatele brandului Selon, reinterpreteaza tiparele corsetelor de atunci, propulsandu-le din zona de lenjerie la cea de outwear.

Materiale precum catifeaua, taftaua elastica, brocardul si matasea sunt croite dupa tipare clasice si devin suportul sic pentru corsete cu decolteu adanc, cupe push-up sau balconette. Pasionata de broderii, Iulia Tonegaru transforma corsetele in piese statement ce inlocuiesc nevoia altor accesorii pretioase.  Fiecare model prezinta sustinere pe care te poti baza, data de balenele de 4,5 cm si bridele care se prind la spate si care permit reglarea acestuia.

Disponibile de curand si pe Molecule-F, piesele colectiei Selon accentueaza silueta feminina si pot fi integrate intr-o tinuta, in cele mai inedite forme.

 

Absolventa a Universitatii Nationale de Arta din Bucuresti, sectia Moda, Iulia Tonegaru detine propriul atelier, unde produce costume de epoca,¬†corsete retro, lucrate manual, smokinguri pentru barbati, dar si rochii unicat. Stilul ei poarta amprenta detaliului, iar piesele cu broderii atent lucrate vorbesc despre distinctia aproape pierduta a rochiilor aristocrate. Cea mai recenta dragoste a designerului s-a infiripat in atelierul Doinei Levintza, unde a pasit in lumea teatrului si a filmului. Iulia Tonegaru a lucrat la “Viata e Vis” – regia Dragos Galgotiu, “Fiarele” – regia Virgil Tanase si la filmul “Closer to the Moon” – regia Nae Caranfil.

Foto si info: Molecule-F

PUBLISHED ON 30.04.2013

more in Newsroom