PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
‘Seaside Rendezvous’ cu Lady Magpie

‘Seaside Rendezvous’ cu Lady Magpie

Lady Magpie ne invita sa ne imbarcam intr-o plimbare pe Riviera Franceza la inceputul secolului 20, acompaniate de muzica trupei Queen. Suna pe cat de tentant pe-atat de romantic, iar tichetele pentru calatoria in timp constau in acesoriile ce compun colectia 'Seaside Rendezvous', disponibila acum si pe Molecule F.

Nadire Omer, designerul din spatele brandului Lady Magpie, a descoperit in urma cu ceva timp la un furnizor dantele si panglici vechi de aproape un secol. A fost imediat inspirata de ele si de combinatiile pe care le putea realiza pentru a scoate in evidenta atat textilele antique cat si pietrele naturale folosite de ea: perle de cultura, coral rosu si oranj, agate galbene si magnezit turcoaz. Cu mult talent, designerul a lucrat manual o serie de coliere si cercei, dar si brose ce amintesc de decoratiile de razboi, dar cu un aer delicat si feminim.

Despre sursele de inspiratie si despre numele colectiei “Seaside Rendezvous”,  Nadire povesteste: “Ideea colectiei <Seaside Rendezvous> a pornit de la panglicile si dantelele antique din perioada 1915-1940, pe care le-am gasit la un furnizor de antichitati din America. Culorile panglicilor si nivelul de maiestrie al designului si al tehnologiei in care sunt lucrate dantelele m-au trimis imediat cu gandul la tinutele purtate pe riviera la inceputul secolului 20… si cum Freddie Mercury imi canta mai tot timpul intr-una dintre urechi, numele colectiei a venit de la sine, intr-o dimineata, de sub apa dusului: seaside rendezvous, so adorable, seaside rendezvous… give us a kiss!”

Piesele colectiei sunt extrem de versatile si le gasesti atat pe www.molecule-f.com , cat si pe www.ladymagpie.com.

Foto via Molecule-F

PUBLISHED ON 11.10.2012

more in Newsroom