AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Parfumuri de Sarbatoare – in editie limitata

Parfumuri de Sarbatoare – in editie limitata

Notele clasice si senzuale se intrepatrund acum cu arome delicioase de mere caramelizate, turta dulce sau portocale confiate. Nina Ricci si Givenchy si-au propus in aceasta iarna ca parfumurile lor in editie limitata sa ne transpuna intr-o atmosfera de poveste.

Nina Ricci celebreaza sarbatorile cu un parfum in editie limitata, creat de Olivier Cresp. Snow Princess este un parfum de poveste. Gratios si romanic, te cucereste de la prima vedere. De aceasta data, sticla in forma de mar este alba, “culoarea elegantei”, cu detalii aurii, elegante. Aroma parfumului te ispiteste cu un buchet luminos din note lamaie Calabria si Caipirinha lime. Te invaluie apoi in arome delicioase de mar caramelizat, vanilie si praline, pentru ca la final sa-ti dezvaluie note intense de lemn de mar, mosc si cedru.

In 2011, Givenchy scrie o noua poezie si ne transporta in incantatoarea lume a basmelor. Colectia Poetry of a Winter Fragrance straluceste de magie si reaprinde scanteia parfumurilor Very Irresistible Givenchy si Ange ou Demon le Secret Eau de Parfum, cu atingerile dulci ale unui acord de “turta dulce”.

Trandafirul, floarea emblematica a parfumului Very Irresistible Givenchy, te ispiteste acum alturi de note delicioase de miere, turta dulce, vanilie, lemn dulce si boabe Tonka. Anasonul, principala componenta Very Irresistible Givenchy, insufla un sarm superb, presarat cu o atingere de scortisoara, accentuata de coaja de portocala si de un strop de ghimbir.

Imbinate cu un iz de ceai verde, ingredientul cheie al parfumului original Ange ou Demon Le Secret, scortisoara si ghimbirul portretizeaza un duo contrastant de tandrete si un aer rautacios, combinat si cu aroma dulce de portocala confiata. Iasomia de sambac dezvaluie misterul acestui basm floral si ne poarta intr-o calatorie fantastica catre maluri de praline, protejate de lemnul de Gaiac.

Foto: Nina Ricci si Givenchy

 

PUBLISHED ON 21.11.2011

more in Newsroom