AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

OSCAR WEEKEND. 13-15 ianuarie 2017.

afis_oscar-weekend_filme-straine_festival_cinematograful-elvire-popescoFilme straine aflate in acest moment pe lista scurta pentru Oscar vor fi proiectate, intre 13 si 15 ianuarie, la OSCAR WEEKEND. Gazduit de cinematograful Elvire Popesco din Bucuresti, festivalul prezinta si alte titluri ce au fost propuse de diferite tari, printre care si Romania, si care au fost apreciate de critica internationala.

Din 5 ianuarie, s-a deschis prima sesiune de votare la premiile Oscar, iar nominalizarile finale urmeaza sa fie anuntate pe 24 ianuarie. Castigatorii vor fi desemnati in cadrul ceremoniei de pe 26 februarie si, pana atunci, organizatorii OSCAR WEEKEND invita iubitorii de film sa isi aseze in ordine preferintele.

Programul celei de-a treia editii a evenimentului include: Paradise (Ray) de Andrei Koncealovski, filmul rusesc premiat cu Leul de Argint pentru cea mai buna regie la Festivalul de la Venetia, pelicula canadiana Juste la fin du monde, in regia lui Xavier Dolan, recompensata cu Marele Premiu la Cannes (2016), precum si The Salesman (Forushande) in regia lui Asghar Farhadi (Iran), castigator al premiilor pentru Cel mai bun actor si Cel mai bun scenariu la Cannes 2016.

juste-la-fin-du-monde_oscar-weekendJuste la fine du monde

Alaturi de ele, vor putea fi urmarite si propunerile Australiei, Germaniei, Danemarcei sau Elvetiei. O poveste de dragoste filmata in Vanuatu, Tanna (Australia) a fost recompensata la Venetia in 2015 cu premiul publicului si cu premiul pentru Cea mai buna imagine, in cadrul sectiunii Settimana Internazionale della Critica. Pelicula Toni Erdmann, in regia lui Maren Aden, reprezinta Germania in cursa pentru Oscar. Aceasta a fost filmata aproape integral in Romania si a adunat deja cateva trofee importante. A fost desemnat Cel mai bun film al anului de catre Federatia Internationala a Criticilor de Film (FIPRESCI) si Cel mai bun film european de catre Academia Europeana de Film (EFA). Land of Mine (Under Sundet), in regia lui Martin Zandvliet, este propunerea Danemarcei si, totodata, castigatoarea premiului publicului de la Rotterdam. Filmul elvetian de animatie, Ma vie de courgette (Viata mea de dovlecel), de Claude Barras, se afla de asemenea pe lista scurta pentru Oscar.

Festivalul va incepe cu propunerea Romaniei: Sieranevada, in regia lui Cristi Puiu, iar cele trei zile dedicate filmului vor fi completate si de propunerile Frantei, Italiei si Finlandei. Vor face astfel parte din program si productiile:  Elle, de Paul Verhoeven, Fire at Sea (Fuocoammare), in regia lui Gianfranco Rosi, documentar premiat cu Ursul de Aur la Berlin, si The Happiest Day in the Life of Olli Maki al regizorului finlandez Juho Kuosmanen, marele castigator al sectiunii Un Certain Regard la Cannes.

Biletele pot fi achizitionate pe Eventbook.ro si din reteaua Eventbook, precum si de la casieria cinematografului Elvire Popesco.

PUBLISHED ON 09.01.2017

more in Newsroom