WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Nu ma uita @ Romanian Design Week

Proiectul “Nu ma uita” antreneaza intr-un exercitiu de creativitate inedit domenii precum designul interior si de produs, designul vestimentar, pictura si arta culinara. Totul porneste de la o sursa de inspiratie comuna si anume dialogul imaginar dintre geniu si muza – Constantin Brancusi si Domnisoara Pogany. Colectia de obiecte realizata va fi lansata la Romanian Design Week, unde va putea fi vizitata intre 16 si 24 mai. Isi va gasi apoi spatiu permanent la 360 Hub.

„Creatia extraordinara a lui Brancusi a contribuit la innoirea limbajului si a viziunii plastice in sculptura contemporana. De la Brancusi am invatat ce inseamna arta pura si studiindu-i constant operele, imi dau seama cat de mult mai am de invatat. Proiectul <Nu ma uita> este un tribut pe care doresc sa-l aduc geniului perfect al creatorului Brancusi. Universul experimental al acestui proiect este construit sub forma unui dialog la nivelul formei, intre artist si muza sa, Madame Pogany. <Nu ma uita> se remarca prin eleganta formei si utilizarea sensibila a materialelor, combinand simplitatea artei populare romanesti cu rafinamentul avangardei pariziene. Prin acest demers, imi doresc sa readuc in atentia publicului profunzimea si actualitatea operelor lui Brancusi si sa contribui, prin obiectele pe care le vom realiza, la promovarea acestui geniu,” declara initiatoarea proiectului Genoveva Hossu, designer de interior si de obiect.

1

La dezvoltarea proiectului vor participa arhitecta Daniela Maier (corpuri iluminat), artista Andreea Radu (pictura), ceramistul Ioan Sumedre Jr., fashion designerul Lucian Broscatean si Chef Adi Hadean. Genoveva Hossu va realiza piese de mobilier, textile si design de obiect si va da amprenta finala a spatiului “Nu ma uita”.
“Am ales acest nume pentru ca floarea de este printre singurele flori autentice romanesti, ceea ce mi s-a parut extrem de potrivit,” spune Genoveva Hossu.
Obiectele vor fi realizate din materiale neconventionale (masa de gheata, fotoliu realizat din pictura manuala a Andreei Radu -o reinterpretare a motivelor gorjene – traditional adus in prezent, canapea de rumegus etc). Colectia prototip urmeaza sa stea la baza unei colectii conventionale ce va fi si comercializata ulterior.

5

3
Foto si info: PR

PUBLISHED ON 25.03.2015

more in Newsroom