INSPIRATIE

RADAR Festival 2025. Arta &...

RADAR – Festivalul de New Media Art este locul in care…

EDITOR'S CHOICE

Bijuterii inspirate de plante, vazute...

Peste 270 de designeri din 40 de tari contureaza cea de-a…

WE LIKE

Olivia Palermo & stilul ei...

Inspiratia vestimentara la evenimentele Saptamana Modei nu se gaseste doar pe…

WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

Postcards from friends

Un muzeu pe zi: Baloon Museum | Grand Palais

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o sursa sigura de inspiratie. Ne-am obisnuit ca, la finalul lor, sa avem parte de un rasfat vizual prin vederile surprinse de ea in locurile in care ajunge. Andreea stie mereu cum sa ne surprinda, chiar si atunci cand destinatia e una in care a ajuns de multe ori, in vacanta sau in deplasari profesionale, asa cum este Parisul. De aceasta data, a ales, ca focus pentru vederile ei, muzeele si galeriile din capitala Frantei, un oras-muzeu in sine. Am ales sapte dintre ele si dedicam fiecare zi a acestei saptamani unui loc vizitat si fotografiat de ea in august. Miercurea e binevenit un boost de energie si avem proiectul potrivit pentru asta. "Euphoria - Art is in the air" este o expozitie interactiva de arta gonflabila, prezentata de Baloon Museum, pana pe 7 septembrie 2025, la Grand Palais. Scopul muzeului este acela de a explora posibilitatile pe care le ofera aerul ca mediu de expresie in arta. Desi invizibil si usor, acesta contribuie la realizarea unor instalatii de mari dimensiuni, intr-o paleta larga de culori si, prin urmare, cu un efect vizual puternic. In plus, componenta interactiva transforma o vizita la muzeu intr-o experienta iesita din comun… chiar euforica.:) ...

Inapoi Inainte
Moda si muzica

Moda si muzica

Joan Smalls, Natasha Poly, Doutzen Kroes si Adriana Lima sunt eroinele campaniei de vara H&M, care va fi acompaniata in exclusivitate de piesa „Sun Is Shining” compusa de Axwell /\ Ingrosso.

Axwell-Ingrosso-1-high-res

Brandul suedez exploreaza adesea relatia dintre moda si muzica pentru a realiza campanii memorabile. Anul trecut, o noua colaborare cu H&M i-a oferit topmodelului Gisele Bundchen ocazia de a oferi propria interpretare melodiei “Heart Of Glass” a lui Blondie. In urma cu doi ani, campania de vara a carei imagine a fost Beyonce includea pe atunci cea mai recenta piesa a artistei, “Standing on the Sun”. Si de aceasta data, razele soarelui reprezinta o punte de legatura intre colectia vestimentara si melodia aleasa. Purtand tinute compuse din piese cheie, cele patru topmodele sunt infatisate indreptandu-se spre plaja pentru a celebra frumusetea verii.

„Suntem intotdeauna mandri sa lucram cu branduri suedeze, iar cum vara se apropie in sfarsit, de-abia asteptam ca toata lumea sa asculte piesele urmatorului nostru album”, declara Axwell /\ Ingrosso.  Duo-ul format din Axwell si Sebastian Ingrosso, fosti membri ai formatiei Swedish House Mafia, pregateste lansarea albumului de debut pe care se afla si piesa de pe coloana sonora a verii H&M.

Definita de un stil deopotriva boem si modern, noua colectie include rochii de plaja cu imprimeuri paisley caleidoscopice, fuste fluide, tunici monocromatice cu dantela, costume de baie decorate cu inele metalice sau modele cu bustiere cu urmar gol si volane, coliere argintii.

„Aceasta colectie contine toate articolele pe care le ador pentru perioada verii – costume de baie pentru zilele lungi petrecute pe plaja, precum si rochii fluide cu imprimeuri romantice pentru nenumaratele seri petrecute in compania prietenilor”, spune  Pernilla Wohlfahrt, Director de Creatie la H&M.

Campania publicitara va fi dezvaluita online – pe site-ul hm.com – in data de 30 aprilie, urmand sa fie difuzata pe tv si in cinematografele din intreaga lume. Daca esti curioasa cum suna piesa celor de la Axwell /\ Ingrosso, am gasit-o aici.

Foto: H&M

PUBLISHED ON 09.04.2015

more in Fashion Etc