RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Moda si muzica

Moda si muzica

Joan Smalls, Natasha Poly, Doutzen Kroes si Adriana Lima sunt eroinele campaniei de vara H&M, care va fi acompaniata in exclusivitate de piesa „Sun Is Shining” compusa de Axwell /\ Ingrosso.

Axwell-Ingrosso-1-high-res

Brandul suedez exploreaza adesea relatia dintre moda si muzica pentru a realiza campanii memorabile. Anul trecut, o noua colaborare cu H&M i-a oferit topmodelului Gisele Bundchen ocazia de a oferi propria interpretare melodiei “Heart Of Glass” a lui Blondie. In urma cu doi ani, campania de vara a carei imagine a fost Beyonce includea pe atunci cea mai recenta piesa a artistei, “Standing on the Sun”. Si de aceasta data, razele soarelui reprezinta o punte de legatura intre colectia vestimentara si melodia aleasa. Purtand tinute compuse din piese cheie, cele patru topmodele sunt infatisate indreptandu-se spre plaja pentru a celebra frumusetea verii.

„Suntem intotdeauna mandri sa lucram cu branduri suedeze, iar cum vara se apropie in sfarsit, de-abia asteptam ca toata lumea sa asculte piesele urmatorului nostru album”, declara Axwell /\ Ingrosso.  Duo-ul format din Axwell si Sebastian Ingrosso, fosti membri ai formatiei Swedish House Mafia, pregateste lansarea albumului de debut pe care se afla si piesa de pe coloana sonora a verii H&M.

Definita de un stil deopotriva boem si modern, noua colectie include rochii de plaja cu imprimeuri paisley caleidoscopice, fuste fluide, tunici monocromatice cu dantela, costume de baie decorate cu inele metalice sau modele cu bustiere cu urmar gol si volane, coliere argintii.

„Aceasta colectie contine toate articolele pe care le ador pentru perioada verii – costume de baie pentru zilele lungi petrecute pe plaja, precum si rochii fluide cu imprimeuri romantice pentru nenumaratele seri petrecute in compania prietenilor”, spune  Pernilla Wohlfahrt, Director de Creatie la H&M.

Campania publicitara va fi dezvaluita online – pe site-ul hm.com – in data de 30 aprilie, urmand sa fie difuzata pe tv si in cinematografele din intreaga lume. Daca esti curioasa cum suna piesa celor de la Axwell /\ Ingrosso, am gasit-o aici.

Foto: H&M

PUBLISHED ON 09.04.2015

more in Fashion Etc