EDITOR'S CHOICE

Acasa. “Work in progress”.

Acasa ramane “work in progress”, indiferent cat timp a trecut de…

PARTENERIAT MEDIA

Castigatorii Digital Divas Awards 2024

Cea de-a 12-a editie Digital Divas Awards a avut loc, pe…

INSPIRATIE

I am: Celine Dion. O...

Celine Dion e printre putinii artisti care se regasesc pe coloana…

STREET STYLE

The playful side of fashion

Moda strazii de la evenimentele #fashionweek difera usor de la un…

EDITOR'S CHOICE

O coafura, un machiaj &...

Anumite coafuri si machiaje devin embleme ale unor momente, ritualuri, stari sau…

HOT TREND

Denim cu denim

Combinatia denim cu denim face parte din propunerile designerilor pentru sezonul…

EDITOR'S CHOICE

Puzzle-uri de tot felul

Puzzle-urile se afla in topul cadourilor mele din ultima perioada, oferite…

Inspiratie

“And it was all yellow”

Culoarea galbena are coloana sonora: melodia Yellow a trupei Coldplay. Obisnuiesc sa ma gandesc la aceasta piesa muzicala, ce a fost lansata in anul 2000, atunci cand ma inspira diverse piese de design, in nuante intense sau pale de galben. E ca si cum cineva apasa pe butonul play al unui aparat imaginar si: "Look at the stars / Look how they shine for you / And everything you do / Yeah, they were all yellow…" Am constientizat aceasta legatura de ceva timp, cu toate ca s-ar putea sa fie prima oara cand scriu despre asta. Versurile melodiei imi rasuna cel mai des in minte in contextul modei. S-a intamplat asta chiar si ieri, in timp ce ma uitam la fotografiile cu colectiile designerilor pentru primavara-vara 2024. Bottega Veneta SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Daca nu gresesc, rochia Bottega Veneta, cu broderie englezeasca, a dat startul muzicii. Atmosfera a fost intretinuta apoi de rochia intr-o nuanta intensa, semnata Fendi, de bluza JW Anderson, de geanta Missoni si tot asa. Cand am schimbat activitatea, coloana sonora s-a oprit. Fendi SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro JW Anderson SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Missoni SS 2024 / Sursa foto: Hepta.ro Doar ca, de dimineata, fotografiile de la show-ul prin care Jacquemus a celebrat, ieri, 10 iunie, aniv...

Inapoi Inainte
Inspiratie
Autor: Ioana Andriescu

Maestoso. Moda si arhitectura la numitor comun.

Asa cum moda se imbina cu filmul sau arta cu matematica, asa au reusit sa fuzioneze si geometria, arhitectura si moda in creatiile Claudiei Tecuceanu, sub umbrela brandului Maestoso. Arta mestesugului si designul au fost dintotdeauna o pasiune pentru Claudia, o pasiune legitimata prin absolvirea Universitatii de Arhitectura si Urbanism “Ion Mincu” din Bucuresti.

Colectiile Maestoso reprezinta un omagiu adus artistilor si arhitectilor romani, iar, prin creatiile ei, Claudia reuseste sa transforme geometria, dintr-o materie poate dificila in scoala, in accesorii care ne bucura in fiecare zi. Delicatetea, unicitatea si stilul minimalist fac din piesele Maestoso un accesoriu versatil, usor de asortat pentru diferite ocazii, cu diferite tinute, in diferite culori. Astfel ca ele isi castiga usor statutul de piese “timeless” in garderoba noastra cotidiana. Gentile cu detalii geometrice subtile, pantofii cu siluete “slingback” feminine si colierele cu linii delicate devin firesc piesele “on repeat” in garderoba.

Gentile, denumite dupa artistii sau dupa stilurile de sculptura care au inspirat designul, sunt confectionate in micile ateliere ale unor artizani italieni, cu traditie de generatii. Pielea naturala Palmellato provine de la o tabacarie din Milano, specializata in productie de piele texturata inca din 1989. Textura croco provine de la o tabacarie din apropierea Florentei, o zona denumita Santa Croce sull’Arno, care este si cea mai renumita zona de producatori de piele din Italia, specializata in crearea si dezvoltarea pieilor cu textura exotica, inca din anul 1967. Pantofii sunt realizati manual de catre mesteri italieni in atelierul unei familii din Le Marche.

Fiecare piesa din piele este manufacturata in spiritul Slowing Fashion Down, in atelierele unor artizani cu o experienta de generatii de marochineri. Pielea utilizata este un produs secundar al industriei alimentare, care, daca nu ar fi utilizata in domeniul pielariei, ar deveni deseu. In plus, brandul Maestoso si-a extins linia de creatie cu o colectie de accesorii realizate din resturile de piele folosite la productia de genti si pantofi: coasters pentru cesti si pahare, mouse pads, hamuri pentru caini sau portchei.

Iar nu in ultimul rand, colectia de esarfe din matase naturala si organica este confectionata intr-o regiune faimoasa pentru tesaturile sale, intr-un atelier din Como, cu o istorie care incepe chiar din anul 1945. Esarfele sunt certificate GOTS (Global Organic Textile Standard), cel mai important standard care certifica productia sustenabila pe intreg lantul de fabricatie.

In fiecare detaliu al unui produs Maestoso poti sa descoperi o istorie a artizanatului si a calitatii. Si fiecare produs Maestoso reflecta si o atitudine etica pentru viitor, intrucat fiecare comanda primita inseamna plantarea unui copac, prin initiativa ONE ORDER. ONE TREE.

Sursa foto si info: Maestoso

PUBLISHED ON 15.11.2021

more in Newsroom