RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
LEONA LEWIS sprijina frumusetea fara cruzime

LEONA LEWIS sprijina frumusetea fara cruzime

Mare iubitoare de animale si vegetariana de mult timp, cantareata britanica Leona Lewis se alatura campaniei initiate de The Body Shop si de ONG-ul Cruelty Free International care urmareste interzicerea pentru totdeauna a testarii pe animale a produselor cosmetice. Artista a devenit, astfel, noul Brand Activist The Body Shop si semneaza o colectie de make-up si parfumuri, in editie limitata, toate produsele fiind realizate fara cruzime.

La 7 ani de la succesul sau la emisiunea X Factor UK, cu douazeci de milioane de albume vandute si multe premii si nominalizari, Leona demonstreaza ca ramane fidela convingerilor ei. “Sunt pasionata de domeniul frumusetii si sunt pentru drepturile animalelor.Din acest motiv, sunt foarte interesata de unde provin produsele pe care le folosesc. The Body Shop vinde produse cruelty free, etice, care contin ingrediente aprovizionate prin programul Community Fair Trade. Aceasta colaborare este ceva natural“, declara artista.

Ambalajele Cruely Free by Leona Lewis prezinta motive florale si un cerb, accentuand faptul ca The Body Shop a fost unul dintre primele branduri de frumusete care a utilizat mosc creat artificial in laborator, fara cruzime, in locul celui provenit de la cerb. Colectia Leona Lewis in editie limitata va fi disponibila in 4 din cele 6 magazine din Romania (cu exceptia Magheru si Timisoara), incepand din martie 2013.

In UE, interzicea testarii cosmeticelor pe animale, dar si comercializarea produselor care contin ingrediente testate pe animale va intra in vigoare din 11 martie. Citeste mai multe despre acest proiect aici!

Foto si info: The Body Shop

PUBLISHED ON 28.02.2013

more in Newsroom