INSPIRATIE

3 directii de explorat in...

Sansele de a ne schimba la 180 de grade stilul de…

HOT TREND

Jeansii, printre amintiri & tendinte

Jeansi pe corp, lejeri sau foarte largi, jeansi cu talie joasa…

INSPIRATIE

Cum prinde viata designul interior

Plantele in ghiveci dau viata designului interior, la propriu si la…

EDITOR'S CHOICE

Poezie vizuala de purtat

In urma cu ceva timp, am vazut in social media un…

INSPIRATIE

Les levres rouges

Les levres rouges este un proiect semnat de Anamaria Sut, prin…

EDITOR'S CHOICE

Plaje celebre devin diorame in...

Campania Gucci Resort 2022 prezinta o serie de diorame cu destinatii…

BEAUTY

Chanel Paris Paris, the hotel...

VISUAL POSTCARDS BY ANDREEA MACRI / When talking to Vicki about…

Hot Trend

BOTTEGA GREEN

A fost culoarea culturala a anului 2021. Dar, pentru mine, "Bottega green” s-a fixat pentru prima data pe retina drept un trend, dincolo de brand, in momentul in care am vazut proiectul lor supradimensionat de outdoor. Magnific! Care este cea mai mare locatie de outdoor? Cea care se vede de pe Luna! Astfel ca, in luna februarie, au plasat un ad impresionant in verdele specific Bottega, intr-o locatie iconica precum Marele Zid Chinezesc. La fel, “Bottega green” a fost culoarea care a dominat canalele din Marina Bay Sands din Singapore intr-o miscare, cum altfel, daca nu vizibila, pentru a marca celebrarea Noului An Chinezesc. sursa foto / Hepta.ro  Si de atunci, am privit constant prin acest filtru de “Bottega green”, datorita caruia am remarcat instant orice piesa vestimentara in nuanta cu pricina. In 2021 clasica geanta “padded casette” sau discutatele ghete de cauciuc “puddle” au introdus aceasta nuanta vivace in colectia Bottega Veneta. Anul acesta “Bottega green” s-a viralizat, asa ca este prezent in orice propunere de colectie, fie ea semnata de un designer, fie din portofoliul unui brand mass market. Mie mi-a atras atentia clutch- ul YSL “Loulou puffer” in “emerald green”, o bijuterie pentru orice tinuta mai ales de vara si un accent...

Inapoi Inainte

Interviu: The Wedding Styler, un altfel de organizator de nunti

Cand Andrada Sas a spus 'da' iubitului ei, si-a dorit ca evenimentul prin care vor celebra dragostea alaturi de familie si prieteni sa-i reprezinte intru totul. Copywriter de meserie, nu e de mirare ca Andradei ii place sa exploreze lumea dincolo de limite prestabilite. Asa se face ca a pasit curajoasa in afara tiparelor pana la nunta ei de vis si a continuat, apoi, calatoria alaturi de alte cupluri. Despre cum se contureaza conceptele evenimentelor organizate de ea, despre provocari depasite, bucurii, lectii invatate si vise implinite, am rugat-o pe Andrada sa ne dezvaluie mai multe in randurile ce urmeaza.

Cum a inceput totul?

In momentul in care mi-am organizat nunta, mi-am dat seama ca pentru a putea face totul sub umbrela unui concept ales de mine, si nu a unuia “de-a gata”, e nevoie sa ma ocup singura, sa adun singura toate piesele puzzle-ului. Nu exista in acel moment nimeni dispus s-o ia de la zero cu mine. Cand ai un depozit, un catalog, o oferta prefabricata, e greu sa te abati si sa faci un efort suplimentar pentru clientii “pretentiosi” –  sau o poti face, dar cu costuri semnificative.

Acela a fost momentul in care am realizat ca pe piata exista un gol. Poate exista un exces de organizatori de evenimente private, insa toti sunt intermediari ai unor servicii de-a gata, (aproape) nimic nu e custom-made. Ca intr-un magazin de haine. Daca vrei custom-made, trebuie sa alergi si sa ai timp sau sa angajezi pe cineva care sa faca asta pentru tine. Sa lucreze in interesul tau ca un avocat, ca un consultant, si nu ca un agent imobiliar. Si aici era golul despre care discutam.

Fiecare nunta ce-ti poarta semnatura are un concept inedit. Cum se contureaza acesta?

Intotdeauna conceptul are legatura cu cei doi care se casatoresc. Lucrurile nu sunt intamplatoare. Nu propun o idee doar pentru ca suna bine. Se intampla ca ei, clientii, sa vina cu conceptul si sa cautam impreuna solutiile potrivite pentru implementarea lui. Sau se intampla sa le propun eu ceva, insa intotdeauna acel ceva are legatura cu ei, cu cine sunt, cu ce pasiuni au. Ideea e ca atunci cand invitatii ajung la petrecere, sa zambeasca si sa simta ca tot ce-i inconjoara e expresia vie a personalitatii cuplului.

Ai o idee anume pentru o nunta, dar inca nu ai intalnit mirii potriviti pentru ea? Daca da, ne poti dezvalui mai multe?

Da, scriam chiar saptamanile trecute pe Facebook ca mi-as dori foarte mult sa pun in practica o nunta November Rain. Imi doresc sa redam in cel mai mic detaliu posibil (adica cel care nu forteaza nota, transformand nunta in carnaval) imaginile din videoclip. Rochia, tortul, inelul, decoratiunile florale… Sigur, pentru asta avem nevoie de un cuplu cat mai rock’n’roll, fara superstitii si fara fixuri de tipul ,,videoclipul se termina prost” (altfel spus e nevoie de cineva care sa vada potentialul inspirational si nu neaparat cursul evenimentelor din videoclip – sigur ca viata lor nu este si nu o sa fie un hit rock). Altfel, tema nu este exagerat de excentrica – ba e chiar putin old fashioned – daca ne uitam cum arata tortul, de exemplu. Am cateva “voluntare” – din pacate va trebui sa astept pana in momentul in care una dintre ele va face planuri de casatorie. 🙂

Un alt concept pe care mi-as dori sa-l pun in practica ar fi… Eminescu. Despre asta nu zic mai multe, dar e o tematica foarte generoasa, nationalista si foarte… romantica.

Cu o lista de responsabilitati mai lunga decat cea a invitatilor, provocarile devin parte din intregul proces. Care au fost cele mai mari provocari pe care le-ai avut de intampinat si cum le-ai depasit?

O provocare serioasa este confruntarea mea si a mirilor cu alte generatii, mai ales atunci cand e vorba de cupluri foarte nonconformiste, care isi doresc cu tot dinadinsul sa iasa din tipare. Pentru ca reusesti sa pui la punct un schelet, o structura a evenimentului, si apoi se intampla inevitabilul: conflictul cu familia, cel care schimba totul. Orice ar spune oricine ar spune-o, familia conteaza mult, familia este unul dintre cele mai importante motive pentru care se fac nunti – nunti care la randul lor dau nastere unor noi familii. Nu poti sa treci asta cu vederea sub sloganul deja popular “e nunta ta, faci ce vrei cu ea”, emis mai ales de cei care stau pe margine, pe gard, si privesc spectacolul. De aceea este bine sa existe inca de la inceput un echilibru. Nunta este un eveniment care trebuie sa fie unul fericit pentru intreaga familie, nu un moment demonstrativ. In acelasi timp, sigur, el este despre cuplul in cauza, si nu despre parintii sau prietenii lor. Eh – daca toata lumea ar zambi mai mult si ar privi povestea in ansamblu, lucrurile ar functiona mult mai usor.

Spune-ne unul (sau mai multe) dintre momentele din timpul nuntilor de care iti amintesti cu drag?

Eram la Sinaia, pe terasa Hotelului Palace, si aprindeam niste lampioane decorative. M-am trezit deodata inconjurata de 3-4 copii fascinati de activitatea mea si a trebuit sa tin o intreaga lectie despre lampioane decorative, lumanarele, pietricele, la care ei au asistat cu gurile cascate, insotindu-ma hipnotizati catre fiecare oprire din dreptul unui lampion pe care il aprindeam. La final le-am facut cadou lampioanele care ramasesera nefolosite.

Si imi amintesc inca un moment amuzant, legat tot de un copil,  cand mirii isi faceau intrarea indelung studiata si dorita, pe coloana sonora visata, interpretata live la pian, iar fetita unuia dintre invitati s-a asezat in fund, pe jos, chiar in calea lor. Moment in care am aparut in fuga, am apucat pe sus copilul si am disparut cu tot cu el, ca in desene animate. Toata chestiunea a durat cam doua secunde.

Care sunt cele mai importate lucruri pe care le-ai invatat in primul tau an de The Wedding Styler?

Nu exista reguli. Exista solutii pentru orice. Panica nu ajuta niciodata. Intotdeauna trebuie sa ai la tine un patent, sarma, ace de siguranta si un marker. Pentru toate celelalte exista mastercard (am voie sa zic asta?).

Imaginile de la nuntile organizate de tine spun o multime de lucruri despre tine ca Wedding Planner Independent, tu cum te-ai descrie in cateva cuvinte?

Glumesc mult, sunt guraliva, iau poate prea personal anumite lucruri. Sunt inalta.

Ce ai sfatui sa faca dar si sa nu faca un cuplu in ceea ce priveste organizarea nuntii lor?

In primul rand – si foarte important – sa fie sinceri cu ei. Sa aleaga lucruri pe care si le doresc cu adevarat, nu lucruri pe care trebuie sa le aleaga. Sa faca lucrurile cu drag. Sa nu se incranceneze. Sa nu se certe intre ei. De asemenea, sa nu le fie frica de ceea ce isi doresc – si asta poate insemna inclusiv faptul ca poate-si doresc lucruri prea ,,obisnuite”. Devine din ce in ce mai complicat sa le explici altora ca nu vrei sa impresionezi pe nimeni, ci doar sa te simti bine.

Ce isi doreste The Wedding Styler pentru 2013?

Cred ca deja am pentru 2013 tot ceea ce mi-as putea dori. Dar, in general vorbind, mi-as dori clienti care inteleg ca actiunile mele sunt intreprinse in binele lor, nu urmaresc nimic ascuns. Obisnuinta asta de a avea tot timpul de-a face cu oameni de vanzari, cu intermediari care incearca sa-ti vanda cat mai mult, naste reflexe – e normal. In loc sa porti o discutie constructiva si frumoasa cu un colaborator, duci de fapt o lupta cu un inamic, o negociere in care incerci sa-l ,,faci” pe celalalt. Mi-as dori mult ca aceasta atitudine sa se schimbe si lumea sa inceapa sa faca lucrurile altfel – cu mai mult suflet, mai multa pasiune, si mai putina sete de castig/de economisire, in detrimentul lucrurilor care chiar conteaza.

Pentru mai multe imagini, viziteaza pagina de Facebook The Wedding Styler!

Foto main: Maria Hedengren

PUBLISHED ON 12.12.2012

more in Newsroom