EDITOR'S CHOICE

Bretonul scurt. De la Audrey...

Bretonul reprezinta una dintre cele mai simple variante de a obtine…

EDITOR'S CHOICE

Culorile. Mic glosar de interpretari...

O culoare poate lua forma unui obiect sau numele unui designer,…

EDITOR'S CHOICE

Wrapped Around Your Finger

Inelele sunt cele mai fotografiate bijuterii din telefonul meu. Am observat…

INSPIRATIE

Pulover sau cardigan?

Pulover sau cardigan? Este intrebarea care mi-a venit in minte zilele…

EDITOR'S CHOICE

Acasa. “Work in progress”.

Acasa ramane “work in progress”, indiferent cat timp a trecut de…

PARTENERIAT MEDIA

Castigatorii Digital Divas Awards 2024

Cea de-a 12-a editie Digital Divas Awards a avut loc, pe…

INSPIRATIE

I am: Celine Dion. O...

Celine Dion e printre putinii artisti care se regasesc pe coloana…

Editor's Choice

Puzzle-uri de tot felul

Puzzle-urile se afla in topul cadourilor mele din ultima perioada, oferite si primite deopotriva. Cele clasice ma conecteaza instant la momente dragi din copilarie, iar asta le garanteaza un loc special pe viata. Printre cele din amintirile recente, unele au primit inca o dimensiune, chiar si lumini led, si au devenit fragmente in miniatura din lumea inconjuratoare. Doua imagini compuse din sute de piese din carton stau si azi agatate de un perete in apartamentul in care am crescut. Au fost munca in echipa daca punem la socoteala sprijinul moral oferit. Altfel, contributia mea n-a fost una semnificativa - eram prea mica si nerabdatoare, dar mi s-a intiparit in minte perioada in care au fost facute si bucuria starnita de lungile cautari incheiate cu cate o reusita. De curand, am construit un puzzle 3D, primit cadou de ziua mea. O sera cu o atmosfera calda, la care visez, de mult timp, in viata reala si pe care o am, deocamdata, la o dimensiune care sa-i permita sa stea printre cartile din biblioteca. Mi-a luat cateva ore bune sa asez fiecare piesa la locul ei, intr-o ordine urmata cu atentie si rabdare. Pe masura ce dadeam paginile manualului de instructiuni, sera mea capata o forma din ce in ce mai clara. O scara serpuita, un dulapior, o ladita cu flori, o carte, dou...

Inapoi Inainte

Fashion PR cu Ana Bucur si Noemi Revnic

Din 21 octombrie, workshop-ul Fashion PR organizat de Naked PR le aduce impreuna pe Ana Bucur si Noemi Revnic, in ipostaza de profesori. Cursul isi propune sa ofere cursantilor atat o baza teoretica, cu instrumente precise de comunicare, cat si exercitii practice, aplicate pe cazuri concrete. Pentru a afla mai multe despre acest proiect, despre cum arata industria modei astazi si despre cat de important este PR-ului pentru succesul unui brand, te invitam sa citesti interviul nostru.

 

In cv-ul Anei Bucur, experienta in PR  se asterne pe mai bine de 6 ani. In prezent, ea este brand manager Gucci in Romania si colaborator al revistei The One pentru rubrica Cool Hunter. Pe Noemi Revnic, Vicki Nicola a numit-o in unul dintre interviurile sale filmate drept „DJ-ul designerilor romani’, reusind sa surprinda in trei cuvinte pasiunea si maiestria aparte cu care Noemi practica PR-ul. In prezent, ea se ocupa de partea de PR a concept-store-ului The Place, este marketing manager la  Harper’s BAZAAR Romania  si colectioneaza amintiri si proiecte dragi pe blogul personal PlacerileluiNoe.ro.

Care a fost prima pasiune: PR-ul sau moda? – Povestiti-mi in cateva cuvinte cum v-a purtat cariera spre aceste doua domenii.
Ana Bucur:
A fost un traseu firesc. Am vrut sa fac diplomatie, iar in ultimul an de facultate am fascut un internship la Inaltul Comisariat pentru Refugiati al Natiunilor Unite (UNHCR), in departamentul de relatii publice. Acolo am prins gustul pentru PR si mi-am dat seama cat de bine mi se potriveste acest domeniu. Au urmat joburi in agentii mari in departamentele de PR, unde am avut norocul sa am clienti in special in zona de fashion si lifestyle. Dupa cativa ani de experienta, am decis ca a venit momentul pentru cursuri de specialitate pe comunicare de moda, care m-au purtat catre jobul actual.
Noemi Revnic:
Ca si colega mea de “catedra”, Ana Bucur, prima mea pasiune a fost diplomatia. Am lucrat 8 ani in aceasta lume frumoasa (inspirata fiind de povestile scriitorului britanic William Somerset Maugham) si apoi au urmat 3 ani de PR pur, la Saatchi & Saatchi Romania, dupa care am intrat in lumea modei, vazuta prin prisma revistelor glossy – Tabu, Cosmopolitan si Harper’s BAZAAR. Asa i-am cunoscut mai bine pe designerii romani, pe care i-am vazut “crescand” sub ochii mei in ultimii aproape 8 ani.

Cum ati descrie astazi industria modei?
Ana Bucur:
Pe plan local, ma bucur de amploarea pe care au luat-o designerii romani si de faptul ca din ce in ce mai multi inteleg importanta de a-si trata brand-ul ca pe un business. In acelasi timp, imi place sa vad din ce in ce mai multe brand-uri internationale la noi, atat in magazine monobrand, cat si in multibrand-uri, de la case mari la designeri de nisa.
Noemi Revnic:
In Romania, a evoluat enorm. Imi amintesc de anii ’90, cand singurele magazine din Bucuresti in care iti puteai cumpara ceva erau Done (pe Calea Victoriei), apoi Stefanel, Naf-Naf si apoi Mango. Anii ‘2000, din punctul meu de vedere, au constituit un adevarat boom pentru designerii romani si, in tandem cu acestia, sosirea unor branduri internationale puternice in Romania. O adevarata bucurie.

Cat de important este pr-ul pentru succesul unui brand?
Ana Bucur:
Comunicarea unui brand pe o piata este extrem de importanta, iar PR-ul vorbeste dincolo de machetele de presa atent realizate si prelucrate. PR-ul este cel care surprinde nuantele, da personalitatea si defineste brand-ul.
Noemi Revnic:
PR-ul este ca un “medic de familie” pentru orice brand. Ai nevoie de acesta, chiar si pentru o reteta usoara cu vitamine.

Ce v-a determinat sa acceptati propunerea de a deveni profesorii workshop-ului de Fashion PR de la Naked PR?
Ana Bucur: In primul rand, provocarea de a deveni, din student, profesor. Va fi o experienta extrem de interesanta, din care sunt convinsa ca voi invata foarte mult.
Noemi Revnic:
Imi era dor sa predau. Nu am mai facut-o din anul 2003, cand am tinut cursuri de limba ebraica la Universitate. Si sa nu uitam ca voi fi si studenta in paralel (voi participa la toate cursurile tinute de colegii nostri).

Cum se va desfasura acest curs?
Ana Bucur:
Vom pune mult accent pe exemple concrete si pe studii de caz analizate la curs, care vor sedimenta baza teoretica. PR-ul e o meserie dinamica, vie, care se deprinde prin experienta practica.
Noemi Revnic: Daca Ana Bucur va vorbi despre brandurile internationale, eu voi pune accent pe designerii romani si pe partea de concept store (un melanj de branduri internationale cu nume locale, de muzica, film si carte si gadgets). Si impreuna vom incerca sa ii invatam pe studentii nostri ca notiunea de PR inseamna sa fii conectat in permanenta la tot ce ii influenteaza atat pe designeri, cat si pe cei care ii promoveaza, intr-un cuvant, multa cultura generala, pentru ca aceasta naste tendintele.

Care este unul dintre cele mai dragi proiecte de fashion PR realizate pana acum? Povestiti-mi in cateva cuvinte despre el.
Ana Bucur:
Imi aduc aminte cu mare placere de perioada in care organizam P&G Beauty Club (2005-2006), impreuna cu Ovidiu Buta, in cadrul caruia prezentam tendintele sezonului. Lucram cu tinerii designeri de atunci, Maria Lucia Hohan, Irina Marinescu, Stefan Pelger, pe care ma bucur sa-i vad acum in postura de designeri consacrati, cu succes international.
Noemi Revnic:
Au fost multe, dar unul dintre cele mai dragi este organizarea expozitiei Campari de la Carturesti, noiembrie 2010-ianuarie2011.

Definiti conceptul de Fashion PR in trei cuvinte!
Ana Bucur:
Atentie la detalii!
Noemi Revnic:
Cititi, cititi si iar cititi.

 

Pe langa cursul de Fashion Pr, Naked PR organizeaza si cursuri de Business PR, Celebrities PR si Cultural & Arts PR. Detalii despre agenda workshopurilor si inregistrare sunt disponibile pe site-ul Naked PR.

Foto main: Naked PR/ Foto Ana Bucur: arhiva personala/ Foto: Noemi Revnic: Vero Turza

PUBLISHED ON 07.10.2013

more in Mood Board