RED CARPET

10 tinute sic & elegante....

Am ales 10 tinute dintre sutele pe care le-am vazut in…

INSPIRATIE

Bijuterii statement pentru toamna-iarna 2019

Cateodata e mai usor sa descrii ceva prin ceea ce nu…

INSPIRATIE

Machiaje in tendinte pentru toamna-iarna...

Cand am inceput sa cercetez ce machiaje sunt in tendinte pentru…

INSPIRATIE

Sacosa de panza. Locuri unde...

Primele sacose de panza pe care le stiu nu aveau imprimeuri…

CATWALK

Colectia Giambattista Valli x H&M,...

Colectia realizata de Giambattista Valli in colaborare cu H&M a fost…

TINUTA SAPTAMANII

O tinuta cu animal print...

Tinuta Saptamanii trecute nu vine de pe covorul rosu, asa cum…

WE LIKE

Incarcate de amintiri: Gentile Optimef

Optimef este un brand despre timp, chiar si atunci cand nu…

Editor's Choice

Florile, mereu prezente pe scena tendintelor

Pe o scena in continua schimbare, cum e cea a tendintelor in moda, florile reprezinta o constanta. Le intalnim sezon dupa sezon, fie ca imprimeuri sau broderii, fie ca detalii decorative aplicate pe suprafata materialelor. Uneori, formele lor sunt stilizate in asa fel incat ne-ar fi dificil sa numim florile de la care a pornit totul. Alteori, detaliile lor sunt reproduse cu fidelitate. Uitandu-ma pe fotografiile cu colectiile toamna-iarna 2019/2020, prezentate la evenimentele Saptamana Modei, am observat ca mai multi designeri au folosit florile care i-au inspirat asa cum le intalnim in natura sau foarte aproape de aceasta imagine a lor. Unul dintre ei este Dries Van Noten. Dries Van Noten | Hepta.ro Despre pasiunea designerului belgian pentru imprimeuri, stiam de cand am inceput sa-i urmaresc activitatea. Despre pasiunea lui pentru flori si gradinarit, am aflat abia mai tarziu, din documentarul Dries, ce poate fi urmarit pe Netflix. Vi-l recomand. Iar despre povestea imprimeurilor care decoreaza piesele vestimentare concepute de el pentru sezonul rece din acest an, am aflat in urma cu cateva luni, dintr-un material video de pe AnOthermag.com. Pe 13 octombrie 2018, gradinile lui din Antwerp, orasul unde locuieste, au gazduit o sedinta foto, in care personajele cheie au fos...

Inapoi Inainte

Incarcate de amintiri: Gentile Optimef

Optimef este un brand despre timp, chiar si atunci cand nu este vorba despre ceasurile lui. Spun asta gandindu-ma la prima colectie de genti premium, care a fost lansata saptamana trecuta de co-fondatorii Bogdan Costea si Andrei Morariu.

Prima, Arthur si Celest

Colectia cuprinde trei modele de genti diferite ca design, concepute intr-o gama variata de culori. Modelul Arthur, de exemplu, este inspirat de un robot cu acelasi nume, care s-a regasit printre jucariile preferate din copilaria celor doi fondatori si designeri ai brandului. Asemanarile cu personajul de la care a pornit totul sunt usor de identificat in forma gentii, in cele doua cercuri ca niste ochi si in suruburile care prind partile componente. Geanta m-a determinat si pe mine sa ma intorc in timp si sa incerc sa-mi amintesc de un astfel de robot, precum si de jucariile copilariei mele.

Prima in topul preferintelor ramane insa Prima, in varianta mini. Geanta aminteste de burduful unui acordeon. Are un maner supradimensionat, foarte cool, si o curea de umar innodata de geanta.

As descrie colectia ca minimalista si atemporala, fara sa fie insa nici simpla, nici clasica. Exista tot felul de mici detalii de efect. Asa se intampla si in cazul celui de-al treilea model, numit Celest. Geanta in forma de semicerc are un maner cu cate o sfera aurie la fiecare capat.

Optimef, intre atunci si acum

Poate stii deja, poate nu, insa povestea Optimef a inceput de fapt in 1979. Optimef este numele primului ceas romanesc, fabricat atunci in intreprinderea Mecanica Fina Bucuresti. Productia lui a fost oprita cu mult timp in urma si, odata cu ea, s-a oprit in loc si povestea. In 2016, arhitectul Bogdan Costea si actorul Andrei Morariu au hotarat sa o continue in felul lor. Accesoriile realizate de ei reprezinta reinterpretari actuale ale unor elemente de arhitectura si design specifice anilor ’70 – ’80.

Optimef a renascut cu ceasul Farazece. Acesta e diferit de primul ceas de acum 4 decenii si prezinta un element-cheie inedit, care il diferentiaza si de alte ceasuri. Cifrele care marcheaza ora pe cadran, de la 1 la 12, sunt inlocuite de numarul de minute pe care-l rostim atunci cand spunem cat este ceasul: fara 5, si 5, fara 10, si 10, fara 20, si 20… Un detaliu mic, dar de efect.

Farazece s-a facut remarcat si pe plan international. Anul trecut, el a fost inclus in portofoliul MoMA Design Store, iar Optimef a devenit astfel primul brand romanesc de design vandut in magazinele prestigiosului muzeu.

Poti urmari activitatea brandului pe Optimef.com, pe pagina de Facebook sau pe Instagram.

Sursa info si foto: Optimef

PUBLISHED ON 16.10.2019

more in Fashion Etc