WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
I AM LOVE

I AM LOVE

Soarele Italiei si asprimea unui peisaj semiarid, alaturi de aroma aproape perversa a unui prosecco sunt probabil elementele ce construiesc una dintre definitiile aproape complete ale senzualitatii. Intr-un astfel de cadru dorintele se amplifica, venele pulseaza parca mai tare si pielea se topeste atat de repede incat te simti vinovat.

In acest peisaj ajunge Emma, in pragul inevitabil al adulterului, alaturi de prietenul fiului ei, departe de lumea perfecta a carei matroana este.
Emma este de origine rusa, insa ajunsa sotia unui om de afaceri italian, mama a trei copii, un  exemplu de stil si cu o viata sociala activa, pare integrata intr-un mediu traditionalist al unei paturi de mijloc pe cale de disparitie.

“I Am Love”, regizat de Luca Guadagnino incepe intr-un Milsno mohorat, unde Emma (Tilda Swinton) organizeaza o alta petrecere perfecta. Dicteaza cu blandete, se misca cu eleganta si zambeste sincer, din cand in cand. E un personaj care pare sa isi fi gasit locul, ale carui trasaturi tradeaza doar o autoimpusa sobrietate. Odata cu aparitia lui Antonio insa, structura perfecta, aproape ireala a Emmei prinde nuante si culori.
Viata ei se opreste si intreagul univers inceteaza sa mai respire in fata unei experiente culinare orgasmatice, logica i se destrama pe masura ce descopera caldura unui chip masculin, iar pana la final transformarea personajului este in mare masura una fizica.
Emma e alaturi de copiii ei, isi sustine fiica cand aceasta o anunta ca s-a indragostit de o femeie, pastreaza relatia cu fiul ei si incearca sa salveze ramasite ale casniciei. In acelasi timp insa nu poate sa isi refuze zambetul. Un gest ce pare nou invatat.
“I Am Love”  e un film puternic cu scene goale si totusi incarcate, cu un personaj feminin cum numai Tilda Swinton ar fi putut interpreta si o poveste atat de simpla. Simpla ca dragostea.

foto: hepta.ro

PUBLISHED ON 04.08.2011

more in Newsroom