WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Hotspot Fashion / Tendinte in fashion e-commerce / 30 octombrie

Hotspot Fashion revine pe 30 octombrie, la Cluj-Napoca, pentru dezbateri si workshopuri despre tendintele in piata de fashion e-commerce, alaturi de speakeri din USA, UK si Romania. Desfasurata in cadrul expoconferintei de comert electronic TeCOMM, cea de-a doua editie Hotspot Fashion reuneste companii inovative care au inteles cum sa se diferentieze pe aceasta piata, printre care se regasesc Estee Lauder, Fashion Days sau Google. Inregistrarile se fac pe site-ul hotspotfashion.ro.

Vanzarea de haine si accesorii s-a mutat online.

In prezent, in Nordul Americii si in Europa, cel mai mare ritm de crestere in e-commerce se observa pe segmentul fashion. Conform unui studiu recent realizat de Daedalus Millward Brown, si in Romania comenzile din online vizeaza in special vestimentatia (37,8%), depasind chiar electronicele (37,4%), cosmeticele (34%), sau electrocasnicele (30,9%). In ceea ce priveste afilierea in Romania in 2013, 2Parale arata ca cei mai mari clienti care investesc bani in genul acesta de promovare provin tot din zona Fashion, procentul din totalul advertiserilor fiind de 54%.

In acest context, tematicile abordate in cadrul Hotspot Fashion constituie un mix ideal pentru cei ce detin magazine online, pentru cei ce colaboreaza cu acestea si pentru cei ce isi doresc o afacere pe aceasta nisa.

Programul va acoperi principalele tendinte de pe acest segment: inovatia, zona de m-commerce, se va discuta relevanta continutului pe diferite medii, diferenta dintre text si imagine, give-away-uri si endoresement, folosirea Analytics-ului pentru analizarea trendurilor in setarea KPI-urilor.

Speakerii editiei cu nr. 2 sunt:

Colby Hanks, Online Analyst Estee Lauder, Cristina Popa, Country Manager Fashiondays, Ana Sipciu, Industry Manager Google, specialistii din spatele Tulemod, aplicatie revolutionara cu radacini americane, Liana Martin, autor carti si fashion editor fashionandbeauty.ro, Alina Ceusan, lifestyle blogger, Andreea Beltic, owner Alo-Moda, Adelina Catinas, owner Cathias Edeline.

Colby este Online Analyst la Estee Lauder, companie care controleaza peste 50% din piata cosmeticelor din SUA si care, in prezent, detine 27 de branduri puternice precum MAC, Clinique, Creme de la Mer si licentele parfumurilor Donna Karan, Michael Kors sau Missoni. Colby Hanks sustine la TeCOMM workshopul: “The Power of Instinct” si la Hotspot Fashion: “Keeping on Trend with Analytics”.

Colby este originara din Texas, dar traieste in Marea Britanie din 2008. A descoperit puterea datelor in timp ce monitoriza tendintele de comportament pe o varietate larga de audiente, convertind idei nedovedite in rezultate dovedite. Colby s-a alaturat Estee Lauder Companies in 2011 ca Online Analyst. Misiunea ei a fost sa imbunatateasca experienta online pentru consumatorii brandului mondial lider in frumusete. Filozofia ei, bazata pe utilizarea pattern-urilor din proiectele online de succes, include si prezentarea portofoliului propriu, ca una dintre cele mai eficiente metode de implicare a factorilor de decizie. Colby ofera si servicii de consultanta, incurajandu-i pe altii sa isi urmeze instinctul si, mai ales, sa aiba incredere in ceea ce fac.

Tulemod creeaza o noua paradigma in lumea modei prin serviciul de e-commerce Atelier dezvoltat in SUA. Aplicatia sprijina distribuitorii si brandurile in crearea de stocuri virtuale si ofera utilizatorilor o experienta online antrenanta. Prin scanarea fetei si selectarea tipului de corp si de par, utilizatorul realizeaza un avatar realist care poate fi folosit pentru probarea hainelor. Utilizatorul incearca haine pentru a vedea cum i se muleaza pe corp sau cum se asorteaza. Atunci cand este multumit poate sa achizitioneze toate hainele selectate printr-ul singur click, direct de pe site-urile dedicate, fara sa fie nevoit sa le viziteze unul cate unul.  Aplicatia va fi folosita atat de clientii online, cat si de designeri sau de lanturile de distributie.

Pentru mai multe informatii relevante si update-uri legate de speakeri si program, urmariti site-ul hotspotfashion.ro si pagina de facebook, hotspofashion.ro

Foto si info: Hotspot Fashion

PUBLISHED ON 06.10.2014

more in Fashion Etc