WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Hotel Discret – Expozitie de design de litera si de produs

Hotel Discret – Expozitie de design de litera si de produs

Sunt rare ocaziile in care mai intalnesti pe strazile orasului firme vechi, cu povesti uitate precum literele ramase agatate inca de peretii cladirilor. Sunt si mai rare ocaziile in care sub astfel de firme vechi se continua aceleasi povesti si astazi. Societatea se schimba cu viteza clickurilor pe mouse. In acest context, Eclectico Studio impreuna cu Atelierul de Grafica isi propune sa revalorifice acele elemente care definesc istoria designului grafic autohton de litera si de produs, printr-o expozitie inedita, intitulata Hotel Discret. Pana pe 31 mai 2014, Palatul Stirbei din Bucuresti gazduieste o retrospectiva interesanta, axata pe perioada anilor 1950-90.

“Expozitia isi propune sa adune intr-un singur spatiu, intr-un context omogen, insemne grafice, litere volumetrice si diferite ambalaje ale unor produse alimentare sau de consum, realizate si produse in Romania, in a doua parte a secolului 20. Din pacate, toate aceste obiecte au disparut treptat si discret din spatiul public.
Punctul de pornire al proiectului este categoric definit de transformarile sociale si urbanistice care au marcat si care impregneaza in continuare aceasta Wehwerfgesellschaft (in engleza, throwaway society) in care traim. Contrar altor societati din Europa de Vest, in Romania, cultura recuperarii, a revalorificarii si a reintroducerii intr-un circuit de consum a unor obiecte care pana la urma definesc istoria designului romanesc din ultimele decate, este, din pacate, inca in etapa unui timid inceput de constientizare.”
Eclectico Studio

Mai multe imagini pe pagina de Facebook Atelierul de grafica!

Foto: arhiva personala

PUBLISHED ON 27.05.2014

more in Mood Board