WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Festivalul Brazilor de Craciun 2015

Festivalul Brazilor de Craciun 2015

Festivalul Brazilor de Craciun a devenit o traditie care imbina designul si caritatea, pentru a oferi sansa la educatie unor copii defavorizati. An de an, creatori cu specializari diferite – de la design vestimentar la design interior sau de obiect – realizeaza cate un brad inedit, care este apoi licitat in cadrul galei ce incheie fiecare editie. Cea de-a 15-a gala a avut loc saptamana trecuta si a reunit nu mai putin de 22 de brazi, inspirati de tot atatea povesti.

Realizat de Omid Ghannadi si Amalia Enache, din lumanari colorate si motive traditionale, “Bradul nostru” este un omagiu adus victimelor tragediei de la Colectiv. „Lumanarile din fata de la Colectiv continua sa arda si de Craciun, in acest brad. Pentru ei toti. Acest brad reprezinta solidaritatea romanilor […]”, a declarat Omid Ghyannadi.

Bradul nostru, Omid Ghannadi si Amalia Enachebradul -omidghannadi

Bradul Salvati Copiii, creat de designerul Stefania Mircea alaturi de voluntarii de la Salvati Copiii, vorbeste despre universul copilariei. Acesta este realizat din lemn, iar decoratiunile care il infrumuseteaza sunt inspirate de diferite jocuri.

Salvati Copiii, Stefania Mircea si voluntarii Salvati Copiiibradulsalvati copiii

„Impreuna devenim, putem, realizam, miscam, schimbam. Craciunul este povestea lui <a fi impreuna>, din dragoste, din caldura, din dor. <Impreuna> se naste uneori prea rar. <Impreuna> ramane uneori prea des un gest abstract. Dar astazi ne-am unit fortele pentru a-i ajuta pe copii,” spune designerul Irina Neacsu, despre sursa de inspiratie din spatele creatiei sale.

Impreuna, Irina Neacsubradulirinaneacsu

Stephan Pelger a dezvaluit, prin intermediul bradului “Magic Winter Wonderland”, ce inseamna pentru el un Craciun fermecat. „Iernile copilariei raman pentru mine cele mai frumoase traite vreodata! Albul zapezii, aerul curat, mirosul de Craciun, de cozonaci proaspeti si de scortisoara, rasetele copiilor, toate acestea inseamna pentru mine iarna perfecta, iarna magica si reprezinta, de altfel, punctul de plecare, sursa de inspiratie pentru bradul din acest an. Ma bucur ca prin acest bradut pot sa-i ajut pe copii sa mearga la scoala.”

Magic Winter Wonderland, Stephan Pelgerbrad stephan pelger

Doina Levintza, Carmen Ormenisan, Malvina Cervenschi, Iris Serban, Ioana Ciolacu si Rozalia Bot se regasesc printre ceilalti creatori care s-au alaturat in acest an initiativei Salvati Copiii.

Bradul realizat de Doina Levintzabrad doina levintza

„Le multumim tuturor celor care au fost alaturi de noi si in acest an; datorita designerilor, sponsorilor si partenerilor reusim sa ducem mai departe cu succes aceasta traditie a brazilor magici. Am reusit sa strangem 250.000 de Euro prin care vom ajuta copiii sa mearga la scoala. Fondurile stranse in acest an ne vor permite sa redam si anul viitor dreptul la educatie copiilor defavorizati”, a declarat Andi Moisescu, presedintele Salvati Copiii Romania.

Fondurile colectate in cadrul Galei Festivalului Brazilor de Craciun – din licitatia brazilor, din biletele de tombola si din sponsorizari – vor fi folosite pentru a finanta programele educationale Educatie Prescolara, Scoala dupa Scoala si A Doua Sansa, in care sunt inclusi aproximativ 2.000 de copii din medii defavorizate si familiile acestora.

comitetuldeorganizare al FestivaluluiBrazilordeCraciun

Mai multe imagini cu brazii de designer si cu cei care au participat la gala, gasesti pe pagina de Facebook Salvati Copiii!

Foto si info: Salvati Copiii

PUBLISHED ON 14.12.2015

more in Mood Board