INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Euro Centrale by OPI – lacuri de unghii inspirate de tara noastra

Euro Centrale by OPI – lacuri de unghii inspirate de tara noastra

Prin colectia de lacuri de unghii Euro Centrale, brandul american OPI celebreaza o regiune din Europa unde istoria si designul modern se imbina intr-o maniera inedita. Alaturi de Cehia, Ungaria si Polonia, tara noastra se regaseste printre sursele de inspiratie ale celor 12 nuante create pentru sezonul primavara-vara 2013.

Noua colectie ofera un mix glamour de culori metalice, nuante luminoase si jucause de roz, nuante acvatice,  albastru cremos, indigo si violet.  Culorile inspirate de Romania sunt un mov intens si un nude pal, cremos, ambele purtand nume ce amintesc de povestile cu vampiri din Transilvania, respectiv Vant to Bite My Neck? si My Vampire is Buff.

“Republica Ceha, Ungaria, Polonia si Romania sunt un nou punct de atractie in ceea ce priveste moda si machiajul. Atunci cand vizitezi aceste tari vei observa biserici gotice si pereti ce vibreaza de graffiti si fresce, amestecand doua tipuri de estetica total diferite. Aceasta fuziune dintre vechi si nou, a fost prezenta si pe catwalk-urile de la New York Fashion Week, unde stilurile clasice au fost reinventate prin siluete si caracteristici moderne”, explica Suzi Weiss-Fischmann, OPI Executive VP & Artistic Director.

Euro Centrale este compusa dintr-o varietate larga de nuante, incepand cu nuante pale de nude pana la albastru intens alaturi de nuante stralucitoare de cupru si nuante acvatice! Chiar daca doresti sa condimentezi un look cu printuri negre si albe sau doresti sa adaugi ceva neutru unui brocart vivid, aceste lacuri sunt concepute sa accesorizeze cele mai hot look-uri ale primaverii”, continua ea.

Lacurile Euro Centrale Collection nu contin  DBP, Toluene sau Formaldehyde, si includ pensula ProWideTM pentru o aplicare usoara.

Foto si info: OPI

PUBLISHED ON 10.04.2013

more in Newsroom