ART & DESIGN

O micro-gradina intr-o lampa de...

Am mai vorbit despre pasiunea mea pentru corpurile de iluminat si…

INSPIRATIE

Machiaje pentru primavara-vara ’19. Ce...

In universul machiajului, trecerile de la un an la altul nu…

FASHION TRENDS

Denimul prespalat & tie-dye, din...

De fiecare data cand scriu despre denim, imi vin in minte…

FASHION TRENDS

Cromatica sezonului primavara-vara 2019

Pentru sezonul primavara-vara 2019, designerii par sa-si fi impartit roata culorilor,…

ART & DESIGN

10 conturi cu arta textila...

Oricat de mare ar fi aglomeratia in feed-ul meu de Instagram,…

RED CARPET

Ce tinute au purtat artistele...

Culori vibrante, dar si tonuri neutre sau texturi metalice, croieli care…

NEWS

Castigatorii Premiilor Oscar 2019

Green Book a castigat trofeul pentru Cel mai bun film la…

Interviu

Ioana Boros de la Daring Trash. La intersectia dintre design & arta.

Daring Trash este un brand vestimentar din Cluj, fondat de Ioana Boros in 2017. Este primul ei proiect in care activitatea de designer se imbina cu cea de artista. Ilustratiile minimaliste, care personalizeaza cele mai multe dintre piesele de imbracaminte realizate de ea, ii poarta, la randul lor, semnatura. Ioana Boros s-a nascut la Bistrita si, in prezent, locuieste la Cluj. Din 2008, cand a absolvit Facultatea de Arte si Design din Cluj-Napoca, si pana in 2016, a lucrat la cateva proiecte personale si a colaborat, mai multi ani, cu un brand romanesc din industria modei. Am invitat-o sa imi povesteasca mai multe despre cum s-a conturat Daring Trash in forma pe care o are astazi, dar si despre pasiunea ei pentru arta. Stiam deja ca Ioana a participat la editia Barcelona International Gallery (BIG) Awards 2018, o expozitie organizata, toamna trecuta, de CAGE Gallery din Barcelona si ca se regaseste printre artistii expozitiei Abstract Mind 2019, care va fi gazduita, in primavara, de CICA Museum din Coreea de Sud. Cu ocazia acestui interviu, am aflat si ca aceste doua realizari i-au dat, pe de-o parte, mai multa incredere si, pe de alta parte, au contribuit la promovarea lucrarilor ei. Povestea Daring Trash a inceput cu o perioada de documentare despre printuri si ilu...

Inapoi Inainte
Euro Centrale by OPI – lacuri de unghii inspirate de tara noastra

Euro Centrale by OPI – lacuri de unghii inspirate de tara noastra

Prin colectia de lacuri de unghii Euro Centrale, brandul american OPI celebreaza o regiune din Europa unde istoria si designul modern se imbina intr-o maniera inedita. Alaturi de Cehia, Ungaria si Polonia, tara noastra se regaseste printre sursele de inspiratie ale celor 12 nuante create pentru sezonul primavara-vara 2013.

Noua colectie ofera un mix glamour de culori metalice, nuante luminoase si jucause de roz, nuante acvatice,  albastru cremos, indigo si violet.  Culorile inspirate de Romania sunt un mov intens si un nude pal, cremos, ambele purtand nume ce amintesc de povestile cu vampiri din Transilvania, respectiv Vant to Bite My Neck? si My Vampire is Buff.

“Republica Ceha, Ungaria, Polonia si Romania sunt un nou punct de atractie in ceea ce priveste moda si machiajul. Atunci cand vizitezi aceste tari vei observa biserici gotice si pereti ce vibreaza de graffiti si fresce, amestecand doua tipuri de estetica total diferite. Aceasta fuziune dintre vechi si nou, a fost prezenta si pe catwalk-urile de la New York Fashion Week, unde stilurile clasice au fost reinventate prin siluete si caracteristici moderne”, explica Suzi Weiss-Fischmann, OPI Executive VP & Artistic Director.

Euro Centrale este compusa dintr-o varietate larga de nuante, incepand cu nuante pale de nude pana la albastru intens alaturi de nuante stralucitoare de cupru si nuante acvatice! Chiar daca doresti sa condimentezi un look cu printuri negre si albe sau doresti sa adaugi ceva neutru unui brocart vivid, aceste lacuri sunt concepute sa accesorizeze cele mai hot look-uri ale primaverii”, continua ea.

Lacurile Euro Centrale Collection nu contin  DBP, Toluene sau Formaldehyde, si includ pensula ProWideTM pentru o aplicare usoara.

Foto si info: OPI

more in Newsroom