PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
ESTI CEEA CE CITESTI

ESTI CEEA CE CITESTI

Librariile Carturesti lanseaza 'Esti ceea ce citesti', o campanie de promovare a lecturii, realizata in colaborare cu agentia de creatie JANDL, din Bratislava. Aceasta consta in trei colaje, in care copertele unor titluri de referinta se imbina ingenios si alcatuiesc figuri umane.

Spre deosebire de campaniile precedente, realizate prin intermediul mediului tiparit, aceasta campanie a ajuns la publicul sau mai intai prin social media. Acest lucru a contribuit la obtinerea unui raspuns substantial din partea cititorilor.

“Libraria Carturesti este unul dintre putinele branduri / produse / locuri frumoase si bune din Romania, iar literatura si cartile sunt foarte importante pentru mine. Si cum JANDL e o agentie care nu se fereste de lucrari creative pentru clienti interesanti, nu a fost greu sa conving intreaga echipa sa se implice. Ma bucur ca am putut promova un brand care mi-e drag si un obicei pe care as vrea sa-l vad preluat de cat mai multi oameni: cititul. La fel de mult ma bucur si ca libraria a dat unda verde proiectului si s-a implicat la fel de mult ca noi. Inca nu stim care va fi impactul social al campaniei, dar si daca facem doar zece oameni care n-au mai pus mana pe o carte de nu stiu cand sa se apuce din nou de citit, pentru mine e un succes”, spune Eugen Suman, copywriter JANDL.

“Nu este primul proiect de acest fel pentru Carturesti, dar este unul dintre putinele pe care am avut ocazia sa le vad pe piata de carte din Romania in ultimii 15 ani. Cred ca nu e nevoie sa subliniez importanta acestor campanii, in conditiile in care in media ajung doar acele sondaje si statistici ingrijoratoare. Este de mult timp o necesitate sa lucram la imaginea cartii. Mai mult decat atat, o campanie de promovare a lecturii, indiferent cine este clientul, aduce beneficii pentru toti cei care activeaza in domeniu. Cu atat mai mult in cazul in care clientul este Carturesti, un brand care a castigat foarte multi adepti punand accentul pe placerea si universul lecturii, mai putin pe vanzarea de carte, pe care o vedem ca pe o consecinta. Publicul de carte este in schimbare, dar nu inseamna ca e mai putin activ. Daca il privim ca pe o stafie a ceva ce a existat candva, nimeni nu stie exact cand, nu vom castiga noi citititori, dimpotriva. Apreciez optimismul si simplitatea mesajului campaniei propuse de JANDL, nu doar solutia creativa”, Daniel Voinea, manager de comunicare Carturesti.

Reprezentatii Carturesti au evitat orice miza comerciala, toate copertele care apar in colaje fiind recreate de agentia JANDL.

Agentie: JANDL Bratislava
Creative Director: Pavel Fuksa
Copywriter: Eugen Suman
Art Directors: Alexis Blanco, Lucia Cermakova, Matus Nemcik
Illustrator/3D Artist: Ivan Holic

Foto si info: Librariile Carturesti

PUBLISHED ON 12.03.2012

more in Newsroom