WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

INSPIRATIE

E/MOTION. Moda in tranzitie.

E/MOTION. Fashion in Transition (E/MOTION. Moda in tranzitie) este o expozitie…

ARTA & DESIGN

Anastasia Savinova. Spiritul unui oras...

Anastasia Savinova spune povesti despre orase si nu numai prin intermediul…

HOT TREND

Cum mai arata relatia noastra...

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si…

EDITOR'S CHOICE

Putina nostalgie

Parca m-am mai imprietenit cu toamna in ultimii ani. Nu stiu…

Editor's Choice

Putina nostalgie

Parca m-am mai imprietenit cu toamna in ultimii ani. Nu stiu exact ce a dus la aceasta schimbare, am remarcat doar ca ea s-a intamplat. Poate ca timpul a inceput sa curga altfel pentru mine si asta a facut ca toamna sa nu-mi mai para acel anotimp mohorat, interminabil. Totusi, ea ramane in corelatie perfecta cu nostalgia. Peisajele se schimba si, oricat ar fi de frumoase cromaticile lor, imi amintesc inevitabil ca intram intr-o noua etapa si ca o alta s-a incheiat. Nu intamplator, dintre toate imaginile din campaniile pentru sezonul toamna-iarna 2021/2022 care mi-au trecut prin fata ochilor, preferatele mele sunt cele care induc o stare de nostalgie. Nu una apasatoare insa. Iata o parte dintre ele! * Celine toamna-iarna 2021/22 - campania Les Grands Classiques Imaginea campaniei: actrita si regizoarea Suzanne Lindon Fotograf: Hedi Slimane / Sursa foto: Hepta.ro * Dior toamna-iarna 2021/22 - campania Dioramour Fotografa: Sarah Blais / Sursa foto: Hepta.ro * Campania Louis Vuitton toamna-iarna 2021/22 Fotograf: David Sims / Sursa foto: Hepta.ro

Inapoi Inainte
Bluze albe, care nu se pateaza

Bluze albe, care nu se pateaza

Imi place albul, insa de cele mai multe ori nuanta imaculata a unei piese vestimentare reprezinta o calitate de scurta durata. Legea lui Murphy pare sa nu rateze nicio ocazie pentru a-si dovedi acuratetea in cazul acestor haine. Daca ceva poate sa mearga prost, va merge prost. Cafeaua se va prelinge de pe cana sau ketchupul va sari din sticla direct pe bluza. Bineinteles ca nu sunt singurele scenarii, acestea pot continua la nesfarsit, insa finalul e mereu acelasi: o pata… cel putin.

Pentru ca nu e o situatie rara, cel mai probabil, fiecare dintre noi s-a confruntat cu ea macar o data in viata (eu, una, am pierdut sirul), materialele textile care nu se pateaza au fost transformate deja din dorinta in realitate. De curand, am aflat despre brandul american pentru femei Elizabeth & Clarke, a carui colectie de piese basic Unstainable®, lansata de ceva timp, s-a bucurat de succes.

Tehnologia dezvoltata de echipa lor are ca sursa de inspiratie natura, mai exact modul in care florile inlatura de pe ele roua de dimineata. Materialele textile din care este realizata colectia sunt tratate astfel incat sa respinga lichidele care contin apa sau ulei si sa nu le lase sa patrunda in tesatura. Suna interesant, nu?

Mi s-a mai parut interesanta si strategia de vanzari a brandul Elizabeth & Clarke. Pentru ca este vorba despre piese basic care lipsesc rar din garderoba feminina si care sunt completate sau improspatate periodic, echipa a implementat sistemul de vanzari de tip abonament (subscription box). Clientele pot comanda o data, iar produsele alese le sunt livrate la inceputul fiecarui anotimp. Chiar daca in portofoliul lor se regasesc astazi si articole in alte in nuante, povestea brandului a inceput de la dorinta fondatoarei Melanie Moore de a produce, alaturi de echipa ei, bluza alba perfecta, pe care i-a fost dificil sa o gaseasca, la randul ei, in magazine. Perfectiunea pe care o avea in gand consta intr-un design care arata bine, care e practic si accesibil ca pret. Pare ca a reusit. Conform site-ului brandului elizabethandclarke.com, pana in prezent, peste 50 000 de piese esentiale semnate Elizabeth & Clarke au fost livrate in toata lumea.

Acest sistem de vanzari nu este o noutate, noutatea cu care a venit Elizabeth & Clarke cand s-a lansat pe piata americana in 2011 a fost aceea de a propune singurul “subscription box” din moda, care vinde produse proprii. La noi, nu am auzit de sistemul de vanzari cu abonament in moda, dar am intalnit cateva proiecte care il folosesc pe partea de beauty (MyBeautyBox, de exemplu) si pe segmentul mancarii  (cum sunt Lifebox, cu meniuri de mancare sanatoasa, sau NativeBox, cu pachete de gustari cu mixuri de nuci si fructe uscate).

Foto via Elizabeth & Clarke

PUBLISHED ON 11.01.2018

more in Fashion Etc