EDITOR'S CHOICE

Degradeurile

Imi plac degradeurile de culoare in vestimentatie si, pentru ca am…

ART & DESIGN

Vanessa Barragao. Covoare inspirate de...

Vanessa Barragao recreeaza, din materiale textile, covoarele de corali care se…

INSPIRATIE

7 tipuri de genti in...

Geanta se afla la intersectia dintre functionalitate si design. Ea pastreaza…

INSPIRATIE

10 locuri unde gasesti tricouri...

Tricoul alb exista pe orice lista dedicata pieselor cheie din garderoba,…

ART & DESIGN

Pe birou. Idei pentru a-ti...

In scoala generala, aveam pe birou, printre altele, si un mic…

STREET STYLE

Moda strazii. 25 de tinute...

“These streets will make you feel brand new Big lights will…

RED CARPET

Top 10 tinute de la...

Cea de-a 70-a editie a Premiilor Emmy si-a desemnat ieri castigatorii…

Inspiratie

10 locuri unde gasesti tricouri albe cu ceva in plus

Tricoul alb exista pe orice lista dedicata pieselor cheie din garderoba, inclusiv pe a mea. Ma salveaza de multe batai de cap in diminetile morocanoase, in care am impresia ca nimic din ce am in sifonier nu se mai potriveste cu nimic. In ultima perioada, am observat ca am dezvoltat o afinitate mai mare pentru tricourile albe cu mesaje haioase sau serioase, cu ilustratii imprimate sau detalii brodate. Sentimentul este ca acestea pastreaza caracterul versatil al articolului vestimentar simplu, dar adauga o tusa personala. Acele detalii care decoreaza bumbacul imaculat reprezinta o idee sau o imagine in care ma regasesc. Mi-am dat seama ca, in ceea ce le priveste, am pus pe lista mea de urmarit si de purtat cateva branduri si designeri care fie si-au dezvoltat povestea in jurul tricoului alb cu ceva in plus, fie includ astfel de piese in colectii capsula. Pentru a evita misiunea aproape imposibila de a le organiza intr-un top, am lasat alfabetul sa dicteze ordinea in care le prezint. ... Big Wild Thought este un brand din Sheffield, UK, pe care l-am descoperit intamplator pe Etsy, prin intermediul tricourilor albe cu animale brodate. Lenesul e preferatul meu de pana acum, dar am aflat de pe contul lor de Instagram ca vor extinde gama de modele cu alte animale salbatice. Dincolo...

Inapoi Inainte
Bluze albe, care nu se pateaza

Bluze albe, care nu se pateaza

Imi place albul, insa de cele mai multe ori nuanta imaculata a unei piese vestimentare reprezinta o calitate de scurta durata. Legea lui Murphy pare sa nu rateze nicio ocazie pentru a-si dovedi acuratetea in cazul acestor haine. Daca ceva poate sa mearga prost, va merge prost. Cafeaua se va prelinge de pe cana sau ketchupul va sari din sticla direct pe bluza. Bineinteles ca nu sunt singurele scenarii, acestea pot continua la nesfarsit, insa finalul e mereu acelasi: o pata… cel putin.

Pentru ca nu e o situatie rara, cel mai probabil, fiecare dintre noi s-a confruntat cu ea macar o data in viata (eu, una, am pierdut sirul), materialele textile care nu se pateaza au fost transformate deja din dorinta in realitate. De curand, am aflat despre brandul american pentru femei Elizabeth & Clarke, a carui colectie de piese basic Unstainable®, lansata de ceva timp, s-a bucurat de succes.

Tehnologia dezvoltata de echipa lor are ca sursa de inspiratie natura, mai exact modul in care florile inlatura de pe ele roua de dimineata. Materialele textile din care este realizata colectia sunt tratate astfel incat sa respinga lichidele care contin apa sau ulei si sa nu le lase sa patrunda in tesatura. Suna interesant, nu?

Mi s-a mai parut interesanta si strategia de vanzari a brandul Elizabeth & Clarke. Pentru ca este vorba despre piese basic care lipsesc rar din garderoba feminina si care sunt completate sau improspatate periodic, echipa a implementat sistemul de vanzari de tip abonament (subscription box). Clientele pot comanda o data, iar produsele alese le sunt livrate la inceputul fiecarui anotimp. Chiar daca in portofoliul lor se regasesc astazi si articole in alte in nuante, povestea brandului a inceput de la dorinta fondatoarei Melanie Moore de a produce, alaturi de echipa ei, bluza alba perfecta, pe care i-a fost dificil sa o gaseasca, la randul ei, in magazine. Perfectiunea pe care o avea in gand consta intr-un design care arata bine, care e practic si accesibil ca pret. Pare ca a reusit. Conform site-ului brandului elizabethandclarke.com, pana in prezent, peste 50 000 de piese esentiale semnate Elizabeth & Clarke au fost livrate in toata lumea.

Acest sistem de vanzari nu este o noutate, noutatea cu care a venit Elizabeth & Clarke cand s-a lansat pe piata americana in 2011 a fost aceea de a propune singurul “subscription box” din moda, care vinde produse proprii. La noi, nu am auzit de sistemul de vanzari cu abonament in moda, dar am intalnit cateva proiecte care il folosesc pe partea de beauty (MyBeautyBox, de exemplu) si pe segmentul mancarii  (cum sunt Lifebox, cu meniuri de mancare sanatoasa, sau NativeBox, cu pachete de gustari cu mixuri de nuci si fructe uscate).

Foto via Elizabeth & Clarke

PUBLISHED ON 11.01.2018 TAGS: elizabeth and clarke unstainable

more in Fashion Etc