EDITOR'S CHOICE

Poezie vizuala de purtat

In urma cu ceva timp, am vazut in social media un…

INSPIRATIE

Les levres rouges

Les levres rouges este un proiect semnat de Anamaria Sut, prin…

EDITOR'S CHOICE

Plaje celebre devin diorame in...

Campania Gucci Resort 2022 prezinta o serie de diorame cu destinatii…

BEAUTY

Chanel Paris Paris, the hotel...

VISUAL POSTCARDS BY ANDREEA MACRI / When talking to Vicki about…

HOT TREND

BOTTEGA GREEN

A fost culoarea culturala a anului 2021. Dar, pentru mine, “Bottega…

CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Tinutele haute couture pentru toamna-iarna 2022/23 au devenit laitmotivul ultimei saptamani,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Meta Morphism...

Iris van Herpen stabileste punti de legatura intre concepte aflate in…

Inspiratie

In stransa legatura cu moda

Cateva detalii din colectiile designerilor pentru sezonul primavara-vara 2022 au devenit o metafora pentru legatura pe care o avem cu moda. Ma refer la baretele lungi ale sandalelor, legate in jurul gleznei, la snururile topurilor scurte, care inconjoara talia, la fronseurile cu sireturi pe care tu decizi cat si cum sa le strangi. E doar o interpretare personala, bineinteles. Nu stiu exact ce i-a inspirat pe designeri sa faca aceste alegeri. Cred insa ca pandemia ne-a schimbat relatia pe care o aveam cu hainele. Vrand-nevrand, ea a fost definita mai mult de confort si functionalitate si mai putin de creativitate, iar acum pare ca-i renegociem termenii. * Jason Wu / Sursa foto: Hepta.ro Sandalele cu barete lungi, care se strang in jurul gleznei sau pe gamba, sunt top of mind cand vine vorba despre incaltamintea pentru vara 2022. Sunt doua motive in spate. Pe de-o parte, le-am intalnit suficient de des pe catwalk, incat sa nu incapa nicio urma de indoiala ca e vorba despre un trend puternic. Adam Lippes, Alberta Ferretti, Isabel Marant, Jason Wu, Sportmax, Valentino… chiar daca ma opresc aici, enumerarea caselor de moda care au inclus acest tip de incaltaminte in colectiile lor ar putea continua. Adam Lippes / Sursa foto: Hepta.ro Valentino / Sursa foto: Hepta....

Inapoi Inainte
Bluze albe, care nu se pateaza

Bluze albe, care nu se pateaza

Imi place albul, insa de cele mai multe ori nuanta imaculata a unei piese vestimentare reprezinta o calitate de scurta durata. Legea lui Murphy pare sa nu rateze nicio ocazie pentru a-si dovedi acuratetea in cazul acestor haine. Daca ceva poate sa mearga prost, va merge prost. Cafeaua se va prelinge de pe cana sau ketchupul va sari din sticla direct pe bluza. Bineinteles ca nu sunt singurele scenarii, acestea pot continua la nesfarsit, insa finalul e mereu acelasi: o pata… cel putin.

Pentru ca nu e o situatie rara, cel mai probabil, fiecare dintre noi s-a confruntat cu ea macar o data in viata (eu, una, am pierdut sirul), materialele textile care nu se pateaza au fost transformate deja din dorinta in realitate. De curand, am aflat despre brandul american pentru femei Elizabeth & Clarke, a carui colectie de piese basic Unstainable®, lansata de ceva timp, s-a bucurat de succes.

Tehnologia dezvoltata de echipa lor are ca sursa de inspiratie natura, mai exact modul in care florile inlatura de pe ele roua de dimineata. Materialele textile din care este realizata colectia sunt tratate astfel incat sa respinga lichidele care contin apa sau ulei si sa nu le lase sa patrunda in tesatura. Suna interesant, nu?

Mi s-a mai parut interesanta si strategia de vanzari a brandul Elizabeth & Clarke. Pentru ca este vorba despre piese basic care lipsesc rar din garderoba feminina si care sunt completate sau improspatate periodic, echipa a implementat sistemul de vanzari de tip abonament (subscription box). Clientele pot comanda o data, iar produsele alese le sunt livrate la inceputul fiecarui anotimp. Chiar daca in portofoliul lor se regasesc astazi si articole in alte in nuante, povestea brandului a inceput de la dorinta fondatoarei Melanie Moore de a produce, alaturi de echipa ei, bluza alba perfecta, pe care i-a fost dificil sa o gaseasca, la randul ei, in magazine. Perfectiunea pe care o avea in gand consta intr-un design care arata bine, care e practic si accesibil ca pret. Pare ca a reusit. Conform site-ului brandului elizabethandclarke.com, pana in prezent, peste 50 000 de piese esentiale semnate Elizabeth & Clarke au fost livrate in toata lumea.

Acest sistem de vanzari nu este o noutate, noutatea cu care a venit Elizabeth & Clarke cand s-a lansat pe piata americana in 2011 a fost aceea de a propune singurul “subscription box” din moda, care vinde produse proprii. La noi, nu am auzit de sistemul de vanzari cu abonament in moda, dar am intalnit cateva proiecte care il folosesc pe partea de beauty (MyBeautyBox, de exemplu) si pe segmentul mancarii  (cum sunt Lifebox, cu meniuri de mancare sanatoasa, sau NativeBox, cu pachete de gustari cu mixuri de nuci si fructe uscate).

Foto via Elizabeth & Clarke

PUBLISHED ON 11.01.2018

more in Fashion Etc