ARTA & DESIGN

Reinterpretari efemere ale clasicelor chioscuri...

Chioscurile de ziare reprezentau odata un prim popas al diminetilor din…

HOT TREND

Inspiratie in machiaj pentru primavara-vara...

Ochii conturati cu tus negru si buzele evidentiate cu ruj rosu…

STREET STYLE

Primavara denimului

As numi primavara anotimp al stilului. Temperaturile ei ingradesc cel mai…

INSPIRATIE

Dries Van Noten fara Dries...

Dries Van Noten se retrage de la conducerea casei de moda…

INTERVIU

Magia Zanelor de dupa usa...

Magia Zanelor incepe in fata unei usi fermecate, un loc in…

INSPIRATIE

Premiile Oscar 2024. Momente pe...

Cateva ganduri despre premii si discursuri, tinute de pe covorul rosu…

INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

Inspiratie

Umor si activism pe scena de stand-up comedy

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat sa privesc stand-up comedy-ul cu alti ochi… Nu de putine ori cu ei in lacrimi de ras, dar si cu vulnerabilitate, empatie si speranta pentru o lume mai buna. Interactiunea mea cu stand-up comedy-ul a inceput cu stangul. In urma cu multi ani, sa fie vreo 15, am mers la un show intr-un local din Bucuresti. Nu mai tin minte cine a urcat pe scena, dar stiu ca nu am rezonat cu genul de umor ascultat. Se poate ca experienta mea din acea seara sa nu fi fost reprezentativa pentru peisajul stand-up-ului, doar ca nu am simtit curiozitatea de a afla exact ce si cum. Lucrurile s-au schimbat relativ recent cand am intalnit abordari ce calibreaza umorul din experientele pe care viata ni le aduce in cale, fara a-l forta sa fie si unde nu e. Mai mult decat atat, temele de discutie incluse in show-uri, de la inegalitate de gen, la rasism, homofobie, sanatate mintala, maternitate, relatia cu familia sau relatiile de cuplu, creioneaza – uneori pe alocuri, alteori in intregime - o forma de stand-up comedy activist. Poate ti se intampla si tie, dupa un serial care iti place mult, sa nu mai ai un timp rabdarea necesara pentru a te aventura intr-o noua poveste. In urma cu niste luni bune, ma aflam tocmai intr-o astfel ...

Inapoi Inainte
Bluze albe, care nu se pateaza

Bluze albe, care nu se pateaza

Imi place albul, insa de cele mai multe ori nuanta imaculata a unei piese vestimentare reprezinta o calitate de scurta durata. Legea lui Murphy pare sa nu rateze nicio ocazie pentru a-si dovedi acuratetea in cazul acestor haine. Daca ceva poate sa mearga prost, va merge prost. Cafeaua se va prelinge de pe cana sau ketchupul va sari din sticla direct pe bluza. Bineinteles ca nu sunt singurele scenarii, acestea pot continua la nesfarsit, insa finalul e mereu acelasi: o pata… cel putin.

Pentru ca nu e o situatie rara, cel mai probabil, fiecare dintre noi s-a confruntat cu ea macar o data in viata (eu, una, am pierdut sirul), materialele textile care nu se pateaza au fost transformate deja din dorinta in realitate. De curand, am aflat despre brandul american pentru femei Elizabeth & Clarke, a carui colectie de piese basic Unstainable®, lansata de ceva timp, s-a bucurat de succes.

Tehnologia dezvoltata de echipa lor are ca sursa de inspiratie natura, mai exact modul in care florile inlatura de pe ele roua de dimineata. Materialele textile din care este realizata colectia sunt tratate astfel incat sa respinga lichidele care contin apa sau ulei si sa nu le lase sa patrunda in tesatura. Suna interesant, nu?

Mi s-a mai parut interesanta si strategia de vanzari a brandul Elizabeth & Clarke. Pentru ca este vorba despre piese basic care lipsesc rar din garderoba feminina si care sunt completate sau improspatate periodic, echipa a implementat sistemul de vanzari de tip abonament (subscription box). Clientele pot comanda o data, iar produsele alese le sunt livrate la inceputul fiecarui anotimp. Chiar daca in portofoliul lor se regasesc astazi si articole in alte in nuante, povestea brandului a inceput de la dorinta fondatoarei Melanie Moore de a produce, alaturi de echipa ei, bluza alba perfecta, pe care i-a fost dificil sa o gaseasca, la randul ei, in magazine. Perfectiunea pe care o avea in gand consta intr-un design care arata bine, care e practic si accesibil ca pret. Pare ca a reusit. Conform site-ului brandului elizabethandclarke.com, pana in prezent, peste 50 000 de piese esentiale semnate Elizabeth & Clarke au fost livrate in toata lumea.

Acest sistem de vanzari nu este o noutate, noutatea cu care a venit Elizabeth & Clarke cand s-a lansat pe piata americana in 2011 a fost aceea de a propune singurul “subscription box” din moda, care vinde produse proprii. La noi, nu am auzit de sistemul de vanzari cu abonament in moda, dar am intalnit cateva proiecte care il folosesc pe partea de beauty (MyBeautyBox, de exemplu) si pe segmentul mancarii  (cum sunt Lifebox, cu meniuri de mancare sanatoasa, sau NativeBox, cu pachete de gustari cu mixuri de nuci si fructe uscate).

Foto via Elizabeth & Clarke

PUBLISHED ON 11.01.2018

more in Fashion Etc