AMINTIRI

Printre oracole si caiete de...

De la clasicul Nu te supara, frate!, la papusile Aradeanca, fel…

AMINTIRI

Suvenirurile, portaluri spre vacante

Experientele traite sunt cele mai pretioase suveniruri, vei spune, iar eu…

EDITOR'S CHOICE

Mood board de toamna, cu...

Toamna isi anunta venirea din timp. Asa ca, in preintampinarea ei,…

INSPIRATIE

Ai o rochie alba. Ce...

Rochia alba e una dintre piesele emblematice ale verii. O vedem…

FASHION BRIEF

Magazinul Dior de pe Avenue...

Dior mi-a parut intotdeauna un brand care domina. Dior inseamna statut….

INSPIRATIE

Tinute emblematice Barbie, inspiratie pentru...

Orice turneu de promovare a unui film are si o componenta…

INSPIRATIE

10 rochii couture fw 2023/24....

Continui traditia de a alege 10 rochii din colectiile haute-couture prezentate…

Interviu

Bijuteriile Lito

Nu as fi crezut ca estetica unui artist este asa de mult influentata de personalitatea lui, pana cand nu am cunoscut-o pe Lito Karakostanoglou, la evenimentul "meet the designer" de la Madison Perfumery. Bijuteriile ei nu sunt despre stralucire si statut. Sunt bijuterii pe care trebuie sa le incerci si abia atunci descoperi un limbaj nonverbal, prin care sa iti poti exprima cel mai bine o ipostaza a feminitatii si o stare de moment. Lito este tactila, isi poarta bijuteriile si se joaca cu ele ca si cu niste cuvinte care, daca le pui in alta ordine, isi schimba complet sensul. Si cel mai mare talent al ei este ca e o femeie adevarata, care stie exact ce vrea sa spuna si o spune perfect prin bijuteriile ei. * Se spune ca relatia cu bijuteriile este o mostenire din copilarie: de la cineva din familie sau, pur si simplu, de la cineva care ne-a placut si ne-a influentat. Care este prima ta amintire cu o bijuterie? Este un inel in forma de floare pe care il avea mama mea si pe care mi-l doream si eu, dar si fiecare dintre surorile mele. Toate eram fascinate de acel inel. Si am primit fiecare o replica a acelui inel, din partea mamei, cand am implinit 18 ani. Pentru o bijuterie, forma este un element important. Intrebarea mea este daca forma urmeaza emotia sau vicev...

Inapoi Inainte
Bluze albe, care nu se pateaza

Bluze albe, care nu se pateaza

Imi place albul, insa de cele mai multe ori nuanta imaculata a unei piese vestimentare reprezinta o calitate de scurta durata. Legea lui Murphy pare sa nu rateze nicio ocazie pentru a-si dovedi acuratetea in cazul acestor haine. Daca ceva poate sa mearga prost, va merge prost. Cafeaua se va prelinge de pe cana sau ketchupul va sari din sticla direct pe bluza. Bineinteles ca nu sunt singurele scenarii, acestea pot continua la nesfarsit, insa finalul e mereu acelasi: o pata… cel putin.

Pentru ca nu e o situatie rara, cel mai probabil, fiecare dintre noi s-a confruntat cu ea macar o data in viata (eu, una, am pierdut sirul), materialele textile care nu se pateaza au fost transformate deja din dorinta in realitate. De curand, am aflat despre brandul american pentru femei Elizabeth & Clarke, a carui colectie de piese basic Unstainable®, lansata de ceva timp, s-a bucurat de succes.

Tehnologia dezvoltata de echipa lor are ca sursa de inspiratie natura, mai exact modul in care florile inlatura de pe ele roua de dimineata. Materialele textile din care este realizata colectia sunt tratate astfel incat sa respinga lichidele care contin apa sau ulei si sa nu le lase sa patrunda in tesatura. Suna interesant, nu?

Mi s-a mai parut interesanta si strategia de vanzari a brandul Elizabeth & Clarke. Pentru ca este vorba despre piese basic care lipsesc rar din garderoba feminina si care sunt completate sau improspatate periodic, echipa a implementat sistemul de vanzari de tip abonament (subscription box). Clientele pot comanda o data, iar produsele alese le sunt livrate la inceputul fiecarui anotimp. Chiar daca in portofoliul lor se regasesc astazi si articole in alte in nuante, povestea brandului a inceput de la dorinta fondatoarei Melanie Moore de a produce, alaturi de echipa ei, bluza alba perfecta, pe care i-a fost dificil sa o gaseasca, la randul ei, in magazine. Perfectiunea pe care o avea in gand consta intr-un design care arata bine, care e practic si accesibil ca pret. Pare ca a reusit. Conform site-ului brandului elizabethandclarke.com, pana in prezent, peste 50 000 de piese esentiale semnate Elizabeth & Clarke au fost livrate in toata lumea.

Acest sistem de vanzari nu este o noutate, noutatea cu care a venit Elizabeth & Clarke cand s-a lansat pe piata americana in 2011 a fost aceea de a propune singurul “subscription box” din moda, care vinde produse proprii. La noi, nu am auzit de sistemul de vanzari cu abonament in moda, dar am intalnit cateva proiecte care il folosesc pe partea de beauty (MyBeautyBox, de exemplu) si pe segmentul mancarii  (cum sunt Lifebox, cu meniuri de mancare sanatoasa, sau NativeBox, cu pachete de gustari cu mixuri de nuci si fructe uscate).

Foto via Elizabeth & Clarke

PUBLISHED ON 11.01.2018

more in Fashion Etc