ARTA & DESIGN

Roos Kalff aduce la lumina...

Roos Kalff realizeaza corpuri de iluminat si obiecte decorative din farfurioare,…

INSPIRATIE

Tinute couture in alb &...

Saptamana Modei Haute Couture de la Paris, dedicata colectiilor pentru sezonul…

INSPIRATIE

Effortless chic. Codul vestimentar al...

Daca vara ar avea un cod vestimentar, expresia effortless chic i…

AMINTIRI

Cum ne amintim azi tinuta...

Din una in alta, conversatia a ajuns pana la sfarsitul clasei…

WE LIKE

Povestiri pe masura timpului tau...

Short Edition este o platforma de povestiri, dar si de poezii…

INSPIRATIE

Coafuri si machiaje. Inspiratie pentru...

Sunt anumite coafuri si/sau machiaje cu care ne simtim confortabil si…

INSPIRATIE

Ce tinute alegi pentru petrecerile...

Cand nu stim cu ce sa purtam o anumita piesa vestimentara,…

Inspiratie

5 trenduri in coafura pentru primavara-vara 2019

Ce coafuri se poarta in sezonul primavara-vara 2019? Daca ti-ai pus aceasta intrebare, aici vei gasi o parte din raspuns. Am rasfoit imaginile de la evenimentele Saptamana Modei, dedicate acestui sezon, cu atentia concentrata pe coafurile purtate de topmodele. Dintre toate propunerile vazute, am ales cinci trenduri care m-au inspirat. Sunt un mix de elemente cu care m-am obisnuit sa ma intalnesc sezon dupa sezon, detalii retro reinterpretate si alegeri indraznete. ... BRETONUL SCURT Chiar daca mi-am lasat bretonul sa creasca de ceva timp, el ramane un element pe stilul meu. Din acest motiv, nu m-a surprins ca am rezonat cu coafurile purtate de cele mai multe dintre topmodelele care au defilat pe podiumul Miu Miu. Bretonul lor scurt reprezinta o alegere catalogata adesea drept una indrazneata. Este si una usor de remarcat si, zic eu, de tinut minte. Am intalnit acest stil de breton si la prezentarea Dries Van Noten, dar nu numai. Dries Van Noten | Sursa foto: Hepta.ro Fendi | Sursa foto: Hepta.ro Miu Miu | Sursa foto: Hepta.ro Miu Miu | Sursa foto: Hepta.ro ... COAFURILE CU VOLUM Coafurile cu mult volum, de la prezentarea Marc Jacobs, mi-au captat atentia, pe de-o parte, datorita aerului lor retro si, pe de alta parte, datorita nuantelor pastelate de roz si albas...

Inapoi Inainte
Bluze albe, care nu se pateaza

Bluze albe, care nu se pateaza

Imi place albul, insa de cele mai multe ori nuanta imaculata a unei piese vestimentare reprezinta o calitate de scurta durata. Legea lui Murphy pare sa nu rateze nicio ocazie pentru a-si dovedi acuratetea in cazul acestor haine. Daca ceva poate sa mearga prost, va merge prost. Cafeaua se va prelinge de pe cana sau ketchupul va sari din sticla direct pe bluza. Bineinteles ca nu sunt singurele scenarii, acestea pot continua la nesfarsit, insa finalul e mereu acelasi: o pata… cel putin.

Pentru ca nu e o situatie rara, cel mai probabil, fiecare dintre noi s-a confruntat cu ea macar o data in viata (eu, una, am pierdut sirul), materialele textile care nu se pateaza au fost transformate deja din dorinta in realitate. De curand, am aflat despre brandul american pentru femei Elizabeth & Clarke, a carui colectie de piese basic Unstainable®, lansata de ceva timp, s-a bucurat de succes.

Tehnologia dezvoltata de echipa lor are ca sursa de inspiratie natura, mai exact modul in care florile inlatura de pe ele roua de dimineata. Materialele textile din care este realizata colectia sunt tratate astfel incat sa respinga lichidele care contin apa sau ulei si sa nu le lase sa patrunda in tesatura. Suna interesant, nu?

Mi s-a mai parut interesanta si strategia de vanzari a brandul Elizabeth & Clarke. Pentru ca este vorba despre piese basic care lipsesc rar din garderoba feminina si care sunt completate sau improspatate periodic, echipa a implementat sistemul de vanzari de tip abonament (subscription box). Clientele pot comanda o data, iar produsele alese le sunt livrate la inceputul fiecarui anotimp. Chiar daca in portofoliul lor se regasesc astazi si articole in alte in nuante, povestea brandului a inceput de la dorinta fondatoarei Melanie Moore de a produce, alaturi de echipa ei, bluza alba perfecta, pe care i-a fost dificil sa o gaseasca, la randul ei, in magazine. Perfectiunea pe care o avea in gand consta intr-un design care arata bine, care e practic si accesibil ca pret. Pare ca a reusit. Conform site-ului brandului elizabethandclarke.com, pana in prezent, peste 50 000 de piese esentiale semnate Elizabeth & Clarke au fost livrate in toata lumea.

Acest sistem de vanzari nu este o noutate, noutatea cu care a venit Elizabeth & Clarke cand s-a lansat pe piata americana in 2011 a fost aceea de a propune singurul “subscription box” din moda, care vinde produse proprii. La noi, nu am auzit de sistemul de vanzari cu abonament in moda, dar am intalnit cateva proiecte care il folosesc pe partea de beauty (MyBeautyBox, de exemplu) si pe segmentul mancarii  (cum sunt Lifebox, cu meniuri de mancare sanatoasa, sau NativeBox, cu pachete de gustari cu mixuri de nuci si fructe uscate).

Foto via Elizabeth & Clarke

PUBLISHED ON 11.01.2018

more in Fashion Etc