STREET STYLE

Moda strazii. 25 de tinute...

“These streets will make you feel brand new Big lights will…

RED CARPET

Top 10 tinute de la...

Cea de-a 70-a editie a Premiilor Emmy si-a desemnat ieri castigatorii…

Machiaje in tendinte. Toamna-iarna 2018.

Vara este anotimpul meu preferat, iar acum pasesc in fiecare zi…

Prima colectie H&M Conscious Exclusive...

A opta colectie H&M Conscious Exclusive vine mai repede decat ne-am…

INSPIRATIE

5 costume cu pantaloni, purtate...

Turneul de promovare a filmului “A Simple Favor” o readuce pe…

ART & DESIGN

Frescele moderne ale lui Ali...

Transparenta straturilor de acuarela care compun portretele monocromatice ale lui Ali…

NEWS

Fotografiile lui Viviane Sassen pentru...

Fotografa olandeza Viviane Sassen semneaza campania de promovare a colectiei COS…

Art & Design

Frescele moderne ale lui Ali Cavanaugh

Transparenta straturilor de acuarela care compun portretele monocromatice ale lui Ali Cavanaugh m-a dus cu gandul la voaluri fine de matase, suprapuse astfel incat sa creeze forme si tonalitati din ce in ce mai intense ale aceleiasi culori. Alte lucrari ce-i poarta semnatura mi-au parut ca stabilesc un echilibru intre control si hazard, ca si cum, dupa ce le-a terminat, artista a picurat apa peste unele parti si a lasat-o sa remodeleze singura tusele de culoare. Doar ca nimic nu este intamplator in lucrarile ei. Cand ii privesti compozitiile detaliate, ca niste fotografii, devine cat se poate de clar faptul ca fiecare element este gandit si controlat cu precizie. Si mai este lumina din lucrarile ei, un alt element emblematic care m-a captivat. Imprint Listening in Silence Sunglasses Ali Cavanaugh si-a dezvoltat tehnica in ani de experienta. Pentru ca lucrarile ei nu sunt nici picturi clasice in acuarela si nici fresce obisnuite, artista a ales sa le defineasca drept fresce moderne. Acestea sunt realizate, printr-un proces migalos ce poate dura doua saptamani, pe un suport acoperit cu strat de caolin. Intr-un interviu publicat de Chris Hallbeck pe Youtube, artista americana povesteste ca pielea personajelor ei este compusa chiar si din 50 de straturi de culoare si ca...

Inapoi Inainte
Bluze albe, care nu se pateaza

Bluze albe, care nu se pateaza

Imi place albul, insa de cele mai multe ori nuanta imaculata a unei piese vestimentare reprezinta o calitate de scurta durata. Legea lui Murphy pare sa nu rateze nicio ocazie pentru a-si dovedi acuratetea in cazul acestor haine. Daca ceva poate sa mearga prost, va merge prost. Cafeaua se va prelinge de pe cana sau ketchupul va sari din sticla direct pe bluza. Bineinteles ca nu sunt singurele scenarii, acestea pot continua la nesfarsit, insa finalul e mereu acelasi: o pata… cel putin.

Pentru ca nu e o situatie rara, cel mai probabil, fiecare dintre noi s-a confruntat cu ea macar o data in viata (eu, una, am pierdut sirul), materialele textile care nu se pateaza au fost transformate deja din dorinta in realitate. De curand, am aflat despre brandul american pentru femei Elizabeth & Clarke, a carui colectie de piese basic Unstainable®, lansata de ceva timp, s-a bucurat de succes.

Tehnologia dezvoltata de echipa lor are ca sursa de inspiratie natura, mai exact modul in care florile inlatura de pe ele roua de dimineata. Materialele textile din care este realizata colectia sunt tratate astfel incat sa respinga lichidele care contin apa sau ulei si sa nu le lase sa patrunda in tesatura. Suna interesant, nu?

Mi s-a mai parut interesanta si strategia de vanzari a brandul Elizabeth & Clarke. Pentru ca este vorba despre piese basic care lipsesc rar din garderoba feminina si care sunt completate sau improspatate periodic, echipa a implementat sistemul de vanzari de tip abonament (subscription box). Clientele pot comanda o data, iar produsele alese le sunt livrate la inceputul fiecarui anotimp. Chiar daca in portofoliul lor se regasesc astazi si articole in alte in nuante, povestea brandului a inceput de la dorinta fondatoarei Melanie Moore de a produce, alaturi de echipa ei, bluza alba perfecta, pe care i-a fost dificil sa o gaseasca, la randul ei, in magazine. Perfectiunea pe care o avea in gand consta intr-un design care arata bine, care e practic si accesibil ca pret. Pare ca a reusit. Conform site-ului brandului elizabethandclarke.com, pana in prezent, peste 50 000 de piese esentiale semnate Elizabeth & Clarke au fost livrate in toata lumea.

Acest sistem de vanzari nu este o noutate, noutatea cu care a venit Elizabeth & Clarke cand s-a lansat pe piata americana in 2011 a fost aceea de a propune singurul “subscription box” din moda, care vinde produse proprii. La noi, nu am auzit de sistemul de vanzari cu abonament in moda, dar am intalnit cateva proiecte care il folosesc pe partea de beauty (MyBeautyBox, de exemplu) si pe segmentul mancarii  (cum sunt Lifebox, cu meniuri de mancare sanatoasa, sau NativeBox, cu pachete de gustari cu mixuri de nuci si fructe uscate).

Foto via Elizabeth & Clarke

PUBLISHED ON 11.01.2018 TAGS: elizabeth and clarke unstainable

more in Fashion Etc