INSPIRATIE

Tinute couture FW 18/19. De...

Saptamana Modei Haute Couture de la Paris pentru sezonul toamna-iarna 2018/19…

WE LIKE

Acasa, printre carti

M-am intrebat care este obiectul a carui prezenta imi creeaza cel…

INSPIRATIE

Tinute care sa te inspire...

Cand vine vorba despre tinute de petrecere, prima si aproape singura…

ART & DESIGN

Jessica Watts. Picturi moderne pe...

Jessica Watts obisnuieste sa adune tot felul de obiecte vechi sau…

TINUTA SAPTAMANII

Chic Style: Victoria Beckham

Inspiratia pentru Tinuta Saptamanii vine de multe ori de pe covorul…

NEWS

Love Stories x H&M =...

Designul confortabil si mixurile indraznete de imprimeuri, culori si materiale transforma…

AMINTIRI

Dorinta care depaseste toate dorintele

Intrebata ce vrea de ziua ei, o buna prietena a raspuns…

Inspiratie

Denim Love

Cameleonice ca stil, confortabile si usor de asortat, piesele din denim detin calitatile necesare pentru a ocupa un loc cheie in garderoba. Imi revin in minte primii jeansi preferati, al caror design imi place la fel de tare si astazi. Asociat cu moda anilor '90, modelul "mom jeans", cu croi lejer si talie inalta, a revenit in tendinte - spre bucuria mea. Imi amintesc, de asemenea, salopeta neagra, cu cusaturi albe, pe care am purtat-o intens in timpul liceului, dar si geanta bleumarin, care m-a insotit la birou ani la rand. Deruland aceste imagini din trecut pare ca, odata intrat in garderoba, denimul acolo ramane. Si, un lucru e cert designerii contribuie la asta cu creativitatea lor. Chiar daca asociem sezonul estival cu textilele usoare si vaporoase, denimul reprezinta o sursa de inspiratie si pentru zilele calduroase. Dupa ce am rasfoit fotografiile de pe podiumurile de la Saptamana Modei, am alcatuit un album generos de tinute compuse din acest material. Mi-au atras atentia si cateva piese care, desi nu sunt realizate din denim, sunt inspirate atat de texturile si culorile lui (cum e cazul rochiei lungi si salopetei Christian Dior), cat si de designul unor articole vestimentare clasice (ma refer aici la jacheta si pantalonii din paiete de la Adam Selman). Nu pot sa nu...

Inapoi Inainte
Bluze albe, care nu se pateaza

Bluze albe, care nu se pateaza

Imi place albul, insa de cele mai multe ori nuanta imaculata a unei piese vestimentare reprezinta o calitate de scurta durata. Legea lui Murphy pare sa nu rateze nicio ocazie pentru a-si dovedi acuratetea in cazul acestor haine. Daca ceva poate sa mearga prost, va merge prost. Cafeaua se va prelinge de pe cana sau ketchupul va sari din sticla direct pe bluza. Bineinteles ca nu sunt singurele scenarii, acestea pot continua la nesfarsit, insa finalul e mereu acelasi: o pata… cel putin.

Pentru ca nu e o situatie rara, cel mai probabil, fiecare dintre noi s-a confruntat cu ea macar o data in viata (eu, una, am pierdut sirul), materialele textile care nu se pateaza au fost transformate deja din dorinta in realitate. De curand, am aflat despre brandul american pentru femei Elizabeth & Clarke, a carui colectie de piese basic Unstainable®, lansata de ceva timp, s-a bucurat de succes.

Tehnologia dezvoltata de echipa lor are ca sursa de inspiratie natura, mai exact modul in care florile inlatura de pe ele roua de dimineata. Materialele textile din care este realizata colectia sunt tratate astfel incat sa respinga lichidele care contin apa sau ulei si sa nu le lase sa patrunda in tesatura. Suna interesant, nu?

Mi s-a mai parut interesanta si strategia de vanzari a brandul Elizabeth & Clarke. Pentru ca este vorba despre piese basic care lipsesc rar din garderoba feminina si care sunt completate sau improspatate periodic, echipa a implementat sistemul de vanzari de tip abonament (subscription box). Clientele pot comanda o data, iar produsele alese le sunt livrate la inceputul fiecarui anotimp. Chiar daca in portofoliul lor se regasesc astazi si articole in alte in nuante, povestea brandului a inceput de la dorinta fondatoarei Melanie Moore de a produce, alaturi de echipa ei, bluza alba perfecta, pe care i-a fost dificil sa o gaseasca, la randul ei, in magazine. Perfectiunea pe care o avea in gand consta intr-un design care arata bine, care e practic si accesibil ca pret. Pare ca a reusit. Conform site-ului brandului elizabethandclarke.com, pana in prezent, peste 50 000 de piese esentiale semnate Elizabeth & Clarke au fost livrate in toata lumea.

Acest sistem de vanzari nu este o noutate, noutatea cu care a venit Elizabeth & Clarke cand s-a lansat pe piata americana in 2011 a fost aceea de a propune singurul “subscription box” din moda, care vinde produse proprii. La noi, nu am auzit de sistemul de vanzari cu abonament in moda, dar am intalnit cateva proiecte care il folosesc pe partea de beauty (MyBeautyBox, de exemplu) si pe segmentul mancarii  (cum sunt Lifebox, cu meniuri de mancare sanatoasa, sau NativeBox, cu pachete de gustari cu mixuri de nuci si fructe uscate).

Foto via Elizabeth & Clarke

PUBLISHED ON 11.01.2018 TAGS: elizabeth and clarke unstainable

more in Fashion Etc