WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Cum arata o colectie de haine si genti inspirata de celebra Route 66?

Cum arata o colectie de haine si genti inspirata de celebra Route 66?

Drumurile lungi se strabat mai usor intr-o companie placuta, nu-i asa? Privind lucrurile din aceasta perspectiva, o colectie inspirata de celebra Route 66 din Statele Unite nu putea fi realizata altfel decat printr-o colaborare. Rezultatul parteneriatului dintre Laura Olaru si Mihaela Teleaga a fost surprins in fotografii chiar la Santa Monica, acolo unde se termina Route 66, si in Venice Beach si reprezinta unul dintre proiectele care ne-au captat atentia in ultima perioada.

Pe designerul de genti Laura Olaru si pe Mihaela Teleaga, fondatoarea Catch Michelle, un brand de vestimentatie si accesorii, le leaga nu doar pasiunea pentru design, ci si o veche prietenie. Colectia ROUTE 66, realizata pentru sezonul cald din acest an, a fost dezvoltata in acord cu cateva insusiri care le definesc pe amandoua, cum ar fi: exuberanta, nonconformismul sau predilectia pentru culorile vii.

Cromatica reprezinta unul dintre elementele cheie ale colectiei. Imprimeurilor semnate Catch Michelle, cu stele, curcubeie pastelate, vietati din lumea acvatica, oameni care danseaza sau contururi de cladiri, li se alatura materiale uni, in nuante vibrante.

In ceea ce priveste formele, acestea prezinta un mix intre clasic si neconventional – un lucru valabil atat in cazul gentilor Laurei Olaru, cat si in cazul articolelor vestimentare concepute de Mihaela Teleaga. Fac parte din colectie piese clasice, cum sunt rochia-furou, costumul cu pantaloni sau geanta shopper, dar si genti in forma de bomboana sau de stea, o rochie cu fasii multicolore de material, ce seamana cu niste solzi, sau niste pantaloni la care vipusca obisnuita e inlocuita de volane.

Materialele utilizate in realizarea pieselor sunt pielea, matasea si poliesterul. Cine rezoneaza cu designul gentilor, dar prefera ca acestea sa fie din materiale textile, in loc de piele, poate opta pentru variantele lor construite din materialele folosite de Catch Michelle.

Daca doresti sa urmaresti activitatea designerilor in online, pe Laura Olaru, o gasesti pe Instagram @laura_olaru, pe pagina de Facebook.com/LauraOlaruDesign sau pe site-ul (care are si shop) lauraolaru.ro, iar brandul Catch Michelle este pe Instagram @catch_michelle, Facebook.com/catchmichelleofficial, Twitter @catch_michelle sau pe catchmichelle.com.

Detalii despre campanie:
Loc: Venice Beach & Santa Monica Pier (Pacific Park) | Fotograf: Edward Aninaru | Model: Nelia Porut | Make-up & Hairstyle: Melissa Murphy Bedi | Asistent fotograf: Mo Summers | Styling: Mihaela Teleaga

PUBLISHED ON 05.06.2019

more in Newsroom