WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

RED CARPET

Trenduri remarcate pe covorul rosu...

Cea de-a 97-a editie a Premiilor Oscar a inceput, asa cum…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

INSPIRATIE

O canapea, mai multe mese...

Trendul de a aseza mai multe mese de cafea in fata…

STIRI CU STIL

Andreea Brasovean

Stirile trebuie sa fie obiective, iar cei care le prezinta echidistanti….

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Cum arata o colectie de haine si genti inspirata de celebra Route 66?

Cum arata o colectie de haine si genti inspirata de celebra Route 66?

Drumurile lungi se strabat mai usor intr-o companie placuta, nu-i asa? Privind lucrurile din aceasta perspectiva, o colectie inspirata de celebra Route 66 din Statele Unite nu putea fi realizata altfel decat printr-o colaborare. Rezultatul parteneriatului dintre Laura Olaru si Mihaela Teleaga a fost surprins in fotografii chiar la Santa Monica, acolo unde se termina Route 66, si in Venice Beach si reprezinta unul dintre proiectele care ne-au captat atentia in ultima perioada.

Pe designerul de genti Laura Olaru si pe Mihaela Teleaga, fondatoarea Catch Michelle, un brand de vestimentatie si accesorii, le leaga nu doar pasiunea pentru design, ci si o veche prietenie. Colectia ROUTE 66, realizata pentru sezonul cald din acest an, a fost dezvoltata in acord cu cateva insusiri care le definesc pe amandoua, cum ar fi: exuberanta, nonconformismul sau predilectia pentru culorile vii.

Cromatica reprezinta unul dintre elementele cheie ale colectiei. Imprimeurilor semnate Catch Michelle, cu stele, curcubeie pastelate, vietati din lumea acvatica, oameni care danseaza sau contururi de cladiri, li se alatura materiale uni, in nuante vibrante.

In ceea ce priveste formele, acestea prezinta un mix intre clasic si neconventional – un lucru valabil atat in cazul gentilor Laurei Olaru, cat si in cazul articolelor vestimentare concepute de Mihaela Teleaga. Fac parte din colectie piese clasice, cum sunt rochia-furou, costumul cu pantaloni sau geanta shopper, dar si genti in forma de bomboana sau de stea, o rochie cu fasii multicolore de material, ce seamana cu niste solzi, sau niste pantaloni la care vipusca obisnuita e inlocuita de volane.

Materialele utilizate in realizarea pieselor sunt pielea, matasea si poliesterul. Cine rezoneaza cu designul gentilor, dar prefera ca acestea sa fie din materiale textile, in loc de piele, poate opta pentru variantele lor construite din materialele folosite de Catch Michelle.

Daca doresti sa urmaresti activitatea designerilor in online, pe Laura Olaru, o gasesti pe Instagram @laura_olaru, pe pagina de Facebook.com/LauraOlaruDesign sau pe site-ul (care are si shop) lauraolaru.ro, iar brandul Catch Michelle este pe Instagram @catch_michelle, Facebook.com/catchmichelleofficial, Twitter @catch_michelle sau pe catchmichelle.com.

Detalii despre campanie:
Loc: Venice Beach & Santa Monica Pier (Pacific Park) | Fotograf: Edward Aninaru | Model: Nelia Porut | Make-up & Hairstyle: Melissa Murphy Bedi | Asistent fotograf: Mo Summers | Styling: Mihaela Teleaga

PUBLISHED ON 05.06.2019

more in Newsroom