EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Cum a fost la V for Vintage #17

Peste 100 de standuri cu colectii vestimentare, accesorii si bijuterie de autor, design de obiect si vintage autentic; peste 5000 de vizitatori care s-au bucurat de acest mix creativ intre vechi si noi; un manifest pentru diversitate in creativitate si doua premii oferite unor tineri designeri… Acestea sunt elementele cheie care descriu cea de-a 17-a editie a targului V for Vintage. Evenimentul a fost gazduit, pe 12 si pe 13 noiembrie, la Grand Hotel du Boulevard.

Asa cum ne-au obisnuit deja, studentii de la facultatile de design vestimentar din tara joaca un rol important in conturarea capitolelor targului. Cel cu numarul #17 nu a fost o exceptie. “Studentii au pregatit colectii dedicate si instalatii in zona tinerelor talente, sectiune pe care o dezvoltam impreuna cu UNArte Bucuresti, UAD Cluj si Facultatea de Arta si Design din Timisoara. Colaborarea sustine studentii si le ofera o viziune realista, practica, privind piata de design si un feedback imediat din partea publicului,” declara echipa V for Vintage.

In ceea ce priveste viziunile premiate in cadrul editiei din aceasta toamna, Mihaela Gherlan si Oana Lupas au fost desemnate castigatoarele premiilor Beau Monde si Marie Claire.

Povestea celui mai mare targ de design contemporan si cultura vintage din tara va continua in primavara lui 2017. Pana atunci, poti descoperi mai multe despre atmosfera evenimentului intr-o galerie generoasa de imagini pe pagina de Facebook V for Vintage!

Foto: Ionut Dobre

PUBLISHED ON 15.11.2016

more in Newsroom