WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Cum a fost la V for Vintage #17

Peste 100 de standuri cu colectii vestimentare, accesorii si bijuterie de autor, design de obiect si vintage autentic; peste 5000 de vizitatori care s-au bucurat de acest mix creativ intre vechi si noi; un manifest pentru diversitate in creativitate si doua premii oferite unor tineri designeri… Acestea sunt elementele cheie care descriu cea de-a 17-a editie a targului V for Vintage. Evenimentul a fost gazduit, pe 12 si pe 13 noiembrie, la Grand Hotel du Boulevard.

Asa cum ne-au obisnuit deja, studentii de la facultatile de design vestimentar din tara joaca un rol important in conturarea capitolelor targului. Cel cu numarul #17 nu a fost o exceptie. “Studentii au pregatit colectii dedicate si instalatii in zona tinerelor talente, sectiune pe care o dezvoltam impreuna cu UNArte Bucuresti, UAD Cluj si Facultatea de Arta si Design din Timisoara. Colaborarea sustine studentii si le ofera o viziune realista, practica, privind piata de design si un feedback imediat din partea publicului,” declara echipa V for Vintage.

In ceea ce priveste viziunile premiate in cadrul editiei din aceasta toamna, Mihaela Gherlan si Oana Lupas au fost desemnate castigatoarele premiilor Beau Monde si Marie Claire.

Povestea celui mai mare targ de design contemporan si cultura vintage din tara va continua in primavara lui 2017. Pana atunci, poti descoperi mai multe despre atmosfera evenimentului intr-o galerie generoasa de imagini pe pagina de Facebook V for Vintage!

Foto: Ionut Dobre

PUBLISHED ON 15.11.2016

more in Newsroom