PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Concept store: Hobirama

Concept store: Hobirama

ATTITUDE EXAM este sloganul sub care concept store-ul HOBIRAMA si-a propus sa intre pe piata de fashion din Romania. Magazinul deschis anul trecut in Hanul cu Tei – Centrul Vechi gazduieste branduri cool si grungy precum Anniel, Best Behavior, Barbara i Gongini, 7 Moods, Novemb3r, Maracuja si Masnada.

Magazinul ofera o selectie interesanta de piese statement, cizme militare, jeansi customizati si sfasiati, tricouri grafice si genti supradimensionate. Daca ai un stil edgy, eclectic, minimalist, sigur vei gasi ceva pe placul tau la Hobirama.

Vedetele magazinului sunt insa pantofii Anniel, un brand italian, cu o traditie de aproape 40 de ani, afacere de familie care realiza incaltari si articole sportive. La magazin vei gasi linia ANNIEL SOFT – model creat dupa pantoful de dans purtat de catre artistii de strada in timpul spectacolelor sustinute in piatetele italienesti. Pantofii au aspectul unui hibrid intre balerini si pantofi Oxford si sunt foarte comozi, moi si usori, datorita talpii din cauciuc.

Despre magazin si brandurile pe care le gasesti la Hobirama, mai multe aici.

Foto: hobirama.ro

PUBLISHED ON 02.02.2012

more in Newsroom