PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Colectia MOTIVI fw 2013/14

Colectia MOTIVI fw 2013/14

Farmecul retro, senzualitatea si frumusetea contemporana, alaturi de accentele futuristice sunt cele trei elemente care definesc colectia MOTIVI fw 2013/14. Lansarea ei la Bucuresti a avut loc in cadrul unui eveniment ce a reunit mai multe intamplari importante pentru brandul italian. Pe de-o parte este vorba de implinirea a 20 de ani de existenta, pe de alta parte - lansarea unui nou concept de magazin. Capitala noastra a devenit astfel al treilea oras din lume care beneficiaza de un magazin Motivi restilizat.

Evenimentul aniversar a avut loc, pe 20 septembrie, in Baneasa Shopping City, in unul dintre cele 14 magazine pe care Motivi le detine in Romania. Gazda evenimentului a fost Dana Rogoz, care le-a dezvaluit celor prezenti identitatea noii colectii si a magazinului. Conceptul magazinului se bazeaza pe designul italian contemporan, fermecator, cu tuse feminine si detalii delicate.

In ceea ce priveste colectia, culorile care evidentiaza tinutele sunt rosu inchis, visina putreda, verde smarald si verde militaresc. Nu lipsesc nici contrastele puternice de alb si negru. Stilul anilor ’80 a fost reinterpretat prin tinute de inspiratie militara, de tip camuflaj, prin animal si galaxy print, dar si prin materiale pretioase de tip brocart.

Foto si info: Motivi

PUBLISHED ON 25.09.2013

more in Newsroom