RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Colectia MOTIVI fw 2013/14

Colectia MOTIVI fw 2013/14

Farmecul retro, senzualitatea si frumusetea contemporana, alaturi de accentele futuristice sunt cele trei elemente care definesc colectia MOTIVI fw 2013/14. Lansarea ei la Bucuresti a avut loc in cadrul unui eveniment ce a reunit mai multe intamplari importante pentru brandul italian. Pe de-o parte este vorba de implinirea a 20 de ani de existenta, pe de alta parte - lansarea unui nou concept de magazin. Capitala noastra a devenit astfel al treilea oras din lume care beneficiaza de un magazin Motivi restilizat.

Evenimentul aniversar a avut loc, pe 20 septembrie, in Baneasa Shopping City, in unul dintre cele 14 magazine pe care Motivi le detine in Romania. Gazda evenimentului a fost Dana Rogoz, care le-a dezvaluit celor prezenti identitatea noii colectii si a magazinului. Conceptul magazinului se bazeaza pe designul italian contemporan, fermecator, cu tuse feminine si detalii delicate.

In ceea ce priveste colectia, culorile care evidentiaza tinutele sunt rosu inchis, visina putreda, verde smarald si verde militaresc. Nu lipsesc nici contrastele puternice de alb si negru. Stilul anilor ’80 a fost reinterpretat prin tinute de inspiratie militara, de tip camuflaj, prin animal si galaxy print, dar si prin materiale pretioase de tip brocart.

Foto si info: Motivi

PUBLISHED ON 25.09.2013

more in Newsroom