FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Ce Atribut defineste o geanta-caiet?

Am vazut de-a lungul timpului o multime de genti cu forme neasteptate, inspirate de tot felul de obiecte: de la cutii de lapte la dulciuri si pana la semne de circulatie, aparate foto, telefoane retro sau carti. Printre combinatiile castigatoare, se regasesc mereu acele produse care par si wow, si simple in acelasi timp. Un astfel de exemplu este geanta-caiet realizata de Florina Sirman, designer si manufacturier Atribut.

Florina Sirman a transpus elementele clasicului caiet cu spirala intr-un accesoriu inedit, premiat vara asta la competitia The Independent Handbag Designer Awards de la New York, cu trofeul The Coterie – Best Handbag in Overall Style and Design. “Gasesc o provocare in a crea obiecte originale, inovatoare si functionale, cu un aspect minimalist, atemporal (…)”, spune ea. Toate aceste atribute au ghidat-o si cand a conceput produsul cu care a participat la cea de-a XIII-a editie a competitiei newyorkeze. “Inspirata de simplul caiet cu arc, poseta imbina elemente inovatoare de design – arcul metalic – cu functionalitatea necesara pentru a obtine o poseta cu design contemporan, adaptata ritmului de viata al femeii moderne. In acelasi timp, ea transmite un indemn: Scrie-ti povestile, cu incredere, in fiecare zi!”

Atat geanta, cat si caietul pastreaza in interior lucruri personale. Prima gazduieste obiecte dintre cele mai diverse, de care avem nevoie zi de zi. A doua e destinata unor lucruri mai putin materiale. Ea tine la loc sigur idei, ganduri sau simple informatii pe care nu vrem sa le uitam. Asemanarile continua si in ceea ce priveste geometria lor. Dreptunghiul este emblematic pentru amandoua. Designul Florinei Sirman m-a facut sa ma gandesc la ce au in comun o geanta si un caiet, nu la ce le desparte, iar asta a contribuit la senzatia de wow si simplitate de care vorbeam la inceput.

Florina Sirman este designer autodidact. A inceput sa realizeze genti in perioada concediului de maternitate. Ulterior, a renuntat la profesia din domeniul financiar pentru a se dedica acestei activitati. A lansat brandul Atribut in 2015, sub umbrela caruia se ocupa atat de designul colectiilor, cat si de productia lor, in atelierul din Bucuresti. Premiul castigat la New York se alatura celor 3 premii consecutive cu care talentul si munca ei au fost recompensate la Materia, primul targ de design in piele din Romania.

Daca vrei sa urmaresti activitatea Atribut, o poti face pe 1statribut.com, instagram.com/1statribut sau facebook.com/1statribut.

Sursa foto si info: Atribut

PUBLISHED ON 25.07.2019

more in Newsroom