WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Casa Frumoasa

Casa Frumoasa

Casa Frumoasa Ladies si Men de la Hotel Radisson Blu intampina primavara cu noi branduri gazduite intr-un spatiu mai generos, cu o atmosfera chic. Portofoliul designerilor care se regasesc in magazinul de lux s-a extins cu nume precum: Giambatista Valli, Antonio Berardi, Fausto Puglisi, Stella Jean, TwinSet, Current Elliott, Princess goes Hollywood si Pal Zileri.

“Procesul de rebranding al magazinului J. Kristensen, devenit Casa Frumoasa Ladies, face parte dintr-o strategie de consolidare a business-ului. Intr-o industrie in care luxul si eleganta nu au limite, este nevoie de o reinventare constanta care sa corespunda standardelor exclusiviste, cu atat mai mult cu cat am lansat un fashion corner dedicat unor branduri de renume, extrem de apreciate de clientii nostri”, declara Julia Kristensen, proprietara lantului de magazine de lux.

Casa Frumoasa este un lant de magazine destinat vestimentatiei de lux, sustinut de nume sonore la nivel international. In prezent, business-ul cuprinde cinci magazine situate in Bucuresti: Casa Frumoasa Store din Bd. Lascar Catargiu, Casa Frumoasa Men Radisson SI Marriott, Casa Frumoasa Radisson Ladies si Marc Cain Store.

Foto si info: Casa Frumoasa PR

PUBLISHED ON 20.03.2015

more in Fashion Etc