WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Camasa alba de vacanta. Episodul 2.

Camasa alba de vacanta. Episodul 2.

A trecut un an de cand Noemi Meilman, Alina Rachieru de la Pineberry si Marina Moldovan de la Skin Deep au lansat impreuna camasa alba de vacanta. Si cum ar putea celebra mai bine aceasta aniversare decat printr-o continuare a proiectului?! Trio-ul a revenit, de curand, cu doua modele noi de camasi imprimate. Walking The Streets of Love este un mesaj de sustinere a comunitatii LBGTQI+ si a luptei acesteia pentru drepturi egale, iar Hungry Eyes este un omagiu adus peliculei “Dirty Dancing”, care implineste in aceasta vara 30 de ani de la premiera, dar si un manifest feminist.

Grafica ambelor camasi este semnata de Marina Moldovan, iar fotografiile campaniei poarta semnatura Virginiei Lupu. Realizate cu un aparat Contax t2, cu film Fuji 200iso, imaginile neretusate ii au ca protagonisti pe bloggerul Raluca Rosu (The Daily Tutli-Putli) si pe Vivian Dunger, pe artistii Paul Dunca si Mihai Baltac si pe copywriterul Diana Nica.

Primele contururi ale proiectului camasa alba de vacanta au fost trasate in primavara lui 2015. Noemi si Alina s-au cunoscut atunci la cursurile de la Naked PR, iar astazi intalnirea lor nu mai pare deloc intamplatoare. Noemi isi dorea de mult timp sa realizeze o camasa alba, lejera, cu spatele fie brodat, fie imprimat, iar cand a aflat ca Alina este fondatoarea unui brand de camasi, i-a propus o colaborare. Conversatia lor s-a concretizat intr-un plan in toamna acelui an. Noemi a gasit imaginile potrivite pentru spatele camasilor in albumele ei foto din calatorii. Au cooptat-o, apoi, in echipa si pe Marina Moldovan, care a scris cu fonturile ei mesajele ce au insotit fotografiile cu palmieri. Dupa ce fiecare detaliu a fost pus la punct, camasa alba de vacanta a fost lansata, iar feedback-ul pozitiv nu s-a lasat deloc asteptat. 2017 marcheaza al doilea episod al proiectului care va continua in fiecare an.

Camasile pot fi achizitionate la pretul de 160 de lei de pe Pineberry.ro, touchskindeep.com, din concept store-ul Molecule-f din Mall Promenada si de pe Molecule-f.com. La fiecare camasa “Walking The Streets of Love” vanduta, 10 lei vor fi redirectionati catre organizatia nonguvernamentala MozaiQ.

Fotograf: Virginia Lupu
Director artistic: Robert Ratiu
Make-up pentru Diana Nica: Vicky Ghigeanu

PUBLISHED ON 04.05.2017

more in Fashion Etc