RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte

Branduri in casa noua, noi proiecte si colectii vestimentare

Cateva dintre noutatile din moda, care ne-au captat atentia in ultima perioada:

Primul magazin RAQUETTE din Bucuresti

Sursa foto: RAQUETTE

In februarie, echipa RAQUETTE a inaugurat primul magazin din Bucuresti. Situat intr-o casa cu incaperi inalte si ferestre largi, de pe strada Aleea Alexandru 46, acesta este amenajat in acord cu estetica brandului, si anume: simplitate, contraste subtile si eleganta contemporana.

Magazinul gazduieste atat colectii ready-to-wear, cat si Bridal, toate definite de un stil effortless chic, minimalist si versatil, cu elemente inspirate din garderoba masculina. Alaturi de piesele de imbracaminte, se gaseste aici si o selectie de bijuterii semnate de Alexandra Caspruf.

Brandul RAQUETTE a fost fondat la Chisinau, in 2012, de catre surorile Violette si Dana Basoc. Il gasesti si online pe raquette.co.

Ioana Ciolacu. Colectia RESORT 2019.


Foto: Lehel Kelemen, Art director: Andrei Burcea, Styling: Ioana Ieremia, Coafura: Alex Serban, Makeup: Ioana Popa, Model: Luana Genevieve; Senior Graphic Designer: Akos Sandor, Loc: The Brewery

In cateva cuvinte, colectia RESORT 2019, semnata de Ioana Ciolacu, inseamna culori jucause, siluete structurate si detalii complexe. Printre piesele ei, se regasesc si de aceasta data emblematicele bluzoane si rochii sport, imbogatite cu snururi, pliseuri si volume specifice. Ca elemente de noutate, designerul a folosit punctual materiale 100% naturale, produse local, si a colaborat cu o echipa internationala pentru campania colectiei.

Colectia este disponibila pe ioanaciolacu.com.

Business of Fashion la Business Institute for Creative Industries

Molecule F lanseaza Business Institute for Creative Industries by Mirela Bucovicean, o platforma de dezvoltare gandita pentru tinerii antreprenori din industriile creative.

Primul modul este intitulat Business of Fashion si, asa cum sugereaza numele, este dedicat celor interesati de industria modei. Timp de 5 saptamani, incepand cu 12 martie, in fiecare marti seara la Qreator by IQOS, participantii vor descoperi pasii catre un business sanatos, alaturi de Mirela Bucovicean si invitatii sai, experti in domeniile dezbatute.

Moda ca Reper Cultural si Social, Analiza Pietei si a Competitorilor, Productia, Canalele de Distributie sau Planul de Afaceri reprezinta o parte dintre temele ce vor fi abordate in cadrul intalnirilor.

Gasesti mai multe detalii pe molecule-f.ro/ro/bici-by-mirela-bucovicean.

Casa noua pentru dorurile IUTTA


Sursa foto: IUTTA

Showroomul brandului IUTTA s-a mutat de la vechea adresa. Acesta este gazduit acum de o cladire cu farmec interbelic, de pe strada Nicolae Filipescu 57, in zona Universitatii din Bucuresti. Nu este singura veste venita din partea brandului fondat de Nicoleta Chirica. Gentilor si accesoriilor din portofoliul IUTTA, li s-a alaturat o noua linie de conduri brodati cu motive traditionale, care a fost expusa recent la targul MICAM Milano.

IUTTA este si online pe iutta.ro.

COS. The White Shirt Project.


Sursa foto: COS

Prin intermediul The White Shirt Project, cei de la COS au oferit noi interpretari camasii albe clasice. Au modificat gulere, mansete si slituri si au realizat 8 modele de camasi cu un stil atemporal, pentru femei si barbati.

“Camasa alba este intrinseca in ADN-ul COS si ramanem fascinati de plenitudinea oportunitatilor de reinventare ale acestei piese de referinta. Schimbari subtile ale proportiilor, ale siluetei sau ale detaliilor devin trasaturi caracteristice, iar The White Shirt Project cuprinde o selectie atent gandita de piese cu caracter inovator si functional, care celebreaza atat traditionalul, cat si contemporanul,” spune directoarea de creatie Karin Gustafsson.

Completare: Piesele vestimentare din The White Shirt Project vor fi disponibile din 25 februarie 2019.

PUBLISHED ON 22.02.2019

more in Newsroom