WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
COS implineste 10 ani

COS implineste 10 ani

COS marcheaza aniversarea a 10 ani printr-o colectie-capsula de 10 piese de imbracaminte, cu un design conceput pentru a reduce pierderile de material. Tiparele sunt realizate ca niste puzzle-uri, in care prima forma o determina pe urmatoarea, iar fiecare bucata din suprafata unui material are locul ei in vestimentatia finala.

“Echipa de design a avut posibilitatea de a se juca si experimenta in procesul de decupare al tiparelor, reimaginand metodele din spatele designului. Creatorii de tipare si designerii au lucrat in paralel, coreland tehnici care au minimizat pierderile de material. In viitor, vom continua sa ne concentram pe utilizarea eficienta a materialelor si tehnici inovatoare,” declara Karin Gustafsson, Directorul de Creatie COS.

Povestea COS a inceput in 2007, cu un prim magazin pe Regent Street din Londra. De atunci, brandul a crescut constant la nivel global, iar de anul trecut este prezent si pe piata de la noi. Nu poti vorbi despre COS fara sa mentionezi relatia stransa pe care a cladit-o, in tot acest timp, cu lumea artei si a designului. A colaborat atat cu artisti consacrati cat si cu artisti noi, cu designeri, dar si cu institutii.

Pana in prezent COS a lucrat la peste 30 de proiecte in Europa, Asia si SUA. In 2016, de exemplu, a sponsorizat expozitia retrospectiva dedicata lui Agnes Martin, gazduita de muzeul Solomon R. Guggenheim din New York. Ca parte din proiect, picturile, desenele, gravurile si sculpturile artistei de origine americana au fost reinterpretate intr-o colectie de imbracaminte in editie limitata. Iarna trecuta, campania lor de sarbatori a adus impreuna – voiam sa spun la aceeasi masa, dar nu e tocmai mobila potrivita in acest caz –  moda si designul de mobilier. Simpaticul joc al scaunelor muzicale, intotdeauna mai putine cu unul decat cei care il joaca, a inspirat filmul realizat de Lernert & Sander. Protagonistii lui au fost chiar creatorii scaunelor indepartate, rand pe rand, atunci cand muzica se opreste, iar tinutele pe care acestia le-au purtat faceau parte din colectia de petrecere lansata in decembrie.

Revenind la colectia aniversara 10, aceasta este disponibila, din 24 martie 2017, in magazinele selectionate din intreaga lume, printre care si COS Calea Victoriei din Bucuresti, precum si online pe cosstores.com.

Foto si video: COS

PUBLISHED ON 23.03.2017

more in Newsroom