WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
109 – Who are you?

109 – Who are you?

Mi-am inceput dupa-amiaza completand testul conturat de Marina Moldovan si de Ioana Dumitrescu, in cadrul campaniei de promovare a noii colectii de tricouri 'Who are you?'. Today, I'am Goofy Grey. Rezultatul final dezvaluie intr-o maniera distractiva culoarea potrivita personalitatii tale si te ghideaza ce sa alegi din paleta cromatica propusa de duo-ul creativ de la 109 pentru aceasta vara.

Realizate dintr-un material cu o compozitie de 100% bumbac, tricourile sunt brodate cu mesajul on-going al liniei secundare de tricouri 109 – “Ceci n’est pas moi – si pot fi comandate de pe platforma de online shopping 109 (shop.109.ro) sau la showroomul din strada Vasile Gherghel Nr. 109, sector 1, Bucuresti.

Daca iti stii deja culoarea, poti alege din paleta cromatica standard sau in cazul in care preferi ceva personalizat, pentru un tricou unicat, echipa 109 iti sta la dispozitie cu sfaturi si indrumari stilistice.

Who are you?
http://uquiz.com/xjgipZ – for girls
http://uquiz.com/BytHje – for boys

Foto si info: 109

PUBLISHED ON 05.06.2014

more in Fashion Etc