WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

V for Verde. Viata traita constient.

V for Verde este fratele mai mic al lui V for Vintage. Asa l-a descris Laura Calin, initiatoarea si co-organizatoarea celor doua proiecte. Este un frate care a crescut ca-n povesti si a ajuns, in aceasta toamna, la cea de-a cincea editie. Despre cum a fost drumul de la ideea unui targ dedicat stilului de viata sanatos pana la dezvoltarea conceptului in forma pe care o are astazi, despre amintiri care aduc zambetul pe chip, despre provocari depasite, si, mai ales, despre cum va arata editia care isi asteapta vizitatorii, pe 24 si pe 25 septembrie, la A3, am aflat direct de la sursa, de la echipa V for Verde.

v-for-verde-editia-a-5-a-la-a3

Ce noutati aduce editia V for Verde din acest weekend?
V for Verde a crescut in cei 5 ani de existenta de la un simplu targ la o comunitate preocupata de un lifestyle sanatos, care isi da intalnire in fiecare an, pentru doua zile intr-un loc verde aprins in centrul orasului. Locul de  intalnire de acum este A3, strada Arhur Verona nr 2.
Ce aduce in plus fata de ultimele editii si care sunt noutatile pe care le vedem in weekend:

  • O selectie tare buna de producatori din toate colturile tarii in zona de targ: bunatati si delicatese bio, gata sa iti rasfete papilele gustative, cosmetice naturale si organice, cu numeroase beneficii pentru piele, obiecte eco deco, facute de artizani priceputi, articole pentru copii in kids corner.
  • Treisprezece conferinte care se defasoara in cele doua zile de targ: Facem cunostinta cu experti culinari, instructori de yoga, nutritionisti, specialisti in parenting si in cosmetica organica. Toti sunt dornici sa ne invete despre echilibru sau despre cum sa fim sanatosi atat fizic, cat si emotional.
  • Un yoga spot organizat de Yoga City cu sesiuni de yoga care incep in ambele zile la 10:30 in mansarda frumoasei case care ne gazduieste.

v-for-verde-5-la-a3-7

Ce a declansat ideea V for Verde si cum s-a dezvoltat conceptul pe parcursul anilor?
Totul a pornit de la stilul nostru de viata, viata verde asa cum o percepem si o traim, un manifest activ pentru o viata traita autentic si constient. De aici lucrurile s-au dezvoltat organic.

Daca ar fi sa alegeti o amintire legata de V for Verde ce va aduce, de fiecare data, zambetul pe buze, care ar fi aceasta?
Atmosfera. Vii cu drag, stai de drag si n-ai vrea sa mai pleci.:)  Atmosfera este data de cei care vin sa ne viziteze si de cei care pun atat de multa pasiune in ceea ce fac si aici ma refer la producatorii locali si la cei care sunt speakeri invitati la conferintele si atelierele V for Verde.

v-for-verde-editia-a-5-a-la-a3-1

Dar o provocare cu care v-ati confruntat pe parcursul editiilor?
Spatiile in care ne desfasuram sunt cea mai mare provocare. Ne plac spatiile urbane, cu gradina sau terasa, centrale, un loc in care V for Verde sa fie acasa si comunitatea noastra sa se bucure de atmosfera creata. Putem spune ca, anul acesta, am gasit un spatiu care se muleaza bine pe dorintele noastre la A3, in Piata Romana. Gasirea spatiilor verzi e cea mai mare provocare cu care ne confruntam.

Ce inseamna pentru voi “sa traiesti o viata verde”?
In primul rand inseamna sa te iubesti pe tine, asta este fundatia. Apoi, intervin alegerile sanatoase: hrana vie #veggielife,  cosmetice organice si #positivethinking. Adica tot ce e V for Verde.

v-for-verde-5-la-a3-5

Care este unul dintre sfaturile care v-au influentat in bine stilul de viata si pe care nu ezitati sa le transmiteti mai departe?
Fii constient si asumat la fiecare decizie pe care o iei. Si asculta-ti corpul.  Am aplicat acest sfat atunci cand am decis ca vegetarianismul este un drum de urmat, ca bio face parte din viata noastra ca #BuyLocal face parte din filozofia de zi cu zi.

Cum ar arata un top 3 produse preferate descoperite prin intermediul V for Verde si cu ce v-au convins ele?
Uleiul de cocos cu intrebuintarile multiple, de la cele cosmetice la cele legate de hrana.
Untul de shea organic nerafinat, de folosit in perioadele stresante, ca tratament facial si corporal. Atunci cand ne pregatim de targuri, trecem prin perioade cand stresul se arata in toata splendoarea pe fata. Pielea se deshidrateaza si descuameaza iar acest unt o hidrateaza si o regenereaza.
Produsele de make-up organice care au ajuns sa ne inlocuiasca treptat produsele din trusa cosmetica: rujurile, fardurile, rimelul, tusul si pudra.

 In trei cuvinte, V for Verde este…
Viata traita constient. Bucura-te de viata.

Pentru mai multe detalii despre editia din acest weekend, intra pe pagina de Facebook dedicata evenimentului!

Foto: V for Verde

PUBLISHED ON 20.09.2016

more in Mood Board