PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Penelope Cruz- impotriva folosirii blanurilor naturale

Penelope Cruz- impotriva folosirii blanurilor naturale

Penelope Cruz sprijina actiunile organizatiei People for the Ethical Treatment of Animals (PETA), devenind imaginea unei campanii impotriva folosirii blanurilor naturale in industria vestimentara. Campania se desfasoara in aceeasi perioada cu Saptamana Modei de la New York. Astfel, intre 9 si 16 februarie, actrita va aparea pe un panou de peste 20 de metri inaltime, plasat pe Madison Square Garden, al carui mesaj este: „Give fur a cold shoulder” („Intoarce spatele blanii!”). Actiuni asemanatoare vor avea loc si in Londra si Milano, alte doua capitale importante ale modei.

Yvonne Taylor, PETA Senior Programme Manager, sustine ca: „Penelope Cruz a aparut pe fiecare lista a celor mai bine imbracate vedete din lume si singurul lucru pe care nu-l va purta vreodata este blana. Nu puteam gasi o emblema mai potrivita pentru femeia moderna si stralucitoare care stie ca nu exista ceva mai placut decat o femeie a carei frumusete face victime in jurul ei, fara a fi nevoie cu adevarat sa se moara pentru asta.”  Ea a adaugat ca pentru fiecare haina din blana, animalele sunt supuse unor chinuri groaznice. Conform PETA, milioane de animale – vulpi, nurci si iepuri, chiar si caini si pisici – sunt lovite pana la moarte, electrocutate sau jupuite de vii pentru ca apoi blana lor sa fie transformata in piese vestimentare.

Sursa: Ferrari Press Agency
Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 06.02.2012

more in Newsroom