PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
“My perfect dress!”

“My perfect dress!”

Energia lui Jojo e debordanta. La fel cum zambetul ei iti face ziua. La fel cum orice haina ii adopta personalitatea.

Jojo a venit la filmare cu povesti din vacanta, s-a lasat machiata de Malvina si a stat cuminte in timp ce aceasta isi exercita atributiile de hair-stylist.

Urcata pe tocuri nu a rezistat prea mult, pentru ca, stiti si voi, viata lui Jojo e "fara tocuri". Asa ca nu m-a surprins cu nimic cand a aruncat frumoasele sandale si a inceput sa danseze. Malvina si-a parasit postul de guest editor si a dat muzica mai tare, iar in cateva minute eram pe cale sa abandonam filmarea.

Dar, ca intotdeauna profesionista, Jojo a facut ordine si a rostit elegant "Poarta rochie, fii feminina". Her perfect dress o reprezinta. E volatila, efervescenta, usoara, jucausa. Si e rochia din videoclipul "My perfect Guy".

Te invitam sa urmaresti filmuletul realizat de Jojo pentru campania Pe tocuri, precum si cateva imagini de la filmare. Nu uita, poarta rochie, fii feminina!

PUBLISHED ON 22.07.2009

more in Newsroom